Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברכב בעייה שבגללה אתה רוצה להשתמש בתוסף או שאתה עושה את זה לתחזוקה שוטפת ?

 

בעיקרון התוסף מיועד לניקוי מערכת הדלק והסרת פיח,אכן לניקוי מזרקים יש תוסף ייעודי - שוב השאלה מה אתה מנסה להשיג ע"י השימוש בתוסף.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גולד לייבל של ליקווי מולי גם מנקה את המזרקים, מסיר פיח מהשסטומים,מפחית את הגזים הרעילים וגורם לצריכת דלק נמוכה.

את הגולד לייבל שמים על חצי טנק דלק (כמו בהוראות שעליו).

פורסם

ליקווי מולי וכל החארטה לא עושים שום דבר,לעומת זאת הK44,עושה את העבודה,

ומחירו 80 ש"ח באוטו דיפו,

פורסם
ליקווי מולי וכל החארטה לא עושים שום דבר,לעומת זאת הK44,עושה את העבודה,

ומחירו 80 ש"ח באוטו דיפו,

באיזה אוטו דיפו בדיוק?

אני ראיתי K44 באוטודיפו גן-שמואל ב109 ש"ח.

פורסם
70 ש"ח אצל הפרסי בלי מיקוח.

לפי מה שהבנתי עם מיקוח אתה יכול להוריד אותו גם ל20 שקל , אף פעם לא הייתי אצלו אבל זה שמועות :-)

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אני החלפתי מנוע באוטו שלי (206) למנוע מיבוא, עכשיו אני רוצה לשים תוסף דלק שינקה את המנוע מכל הפיח שאולי הצטבר בזמן שהוא עמד.

איזה תוסף מומלץ ואיך לשים אותו (על מיכל מלא, על מיכל ריק ואז למלא עליו דלק, על מיכל רבע ולגמור את המיכל..)??

תודה מראש לעונים.

 

 

פרסומת:

smog doctor - תוסף דלק מומלץ לניקוי פיח מהמנוע, לשיפור הביצועים ולשיפור צריכת הדלק.

לחץ כאן כדי לקרוא עשרות חוות דעת על המוצר ועל יכולות הניקוי שלו!

פורסם

פיח אינו מצטבר בעת שהמנוע אינו פועל(אין שרפה), כך שלא נוצר מצב אותו הנך מתאר.

אין כל צורך בתוספי דלק - בזבוז כסף.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
פיח אינו מצטבר בעת שהמנוע אינו פועל(אין שרפה), כך שלא נוצר מצב אותו הנך מתאר.

אין כל צורך בתוספי דלק - בזבוז כסף.

בוקר טוב

מצטרף לדעתו של עמית, אכן ברוב המקרים בזבוז כסף. אבל אני רוצה לשפוך אור על ענין התוספים בכלל. הדלק שאנחנו קונים היום מתוסף בכל התוספים הדרושים,

ולכן אין צורך להוסיף לו תוספים נוספים. כשמדברים על חומרים כמו הK44 , או JB המשובחים , מתכוונים לחומרים המיועדים לניקוי של מערכות הדלק. הם מנקים את המזרקים במעבר דרכם, ואת הפיח שהצטבר בתאי השריפה, על השסתומים ואפילו משחררים את טבעות הבוכנה שנדבקו . אנחנו קוראים להם מסירי פיח פנימי למנוע, וזה מה שהם עושים - כשצריך.

פורים שמח

פורסם

איך מומלץ לנסוע עם תוסף לדיזל?

יש לי בעיית פייח (מנוע מצלצל)ושמתי את התוסף דיזל פרוטקט של ליקווי מולי על מיכל מלא.

צריך לנסוע בטורים גבוהים או רגיל לניקוי יעיל וחזק?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
איזה תוסף דלק מומלץ?

 

 

אני לא משתמש בתוספים והרכבים חיים שנים רבות. הורואת יצרן יותר משמעותיות מתוספים.

 

אתה מקפיץ שרשור ישן,ואת התשובה לשאלה שלך אתה מצאת באשכול עצמו ועוד בהרבה אשכולים אחרים.

לא חבל להסתכן בנעילה?


×
×
  • תוכן חדש...