אייל מוסך סמיילי
-
הודעות
92 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אייל מוסך סמיילי
-
שלום לך עידן אין בעיה להתקרב לרכב כזה. נזילת מים ממשאבת מים ייכולה לקרות בכול רכב . זה שהנהג הקודם לא שם לב שהמנוע התחממם אז הלך לו ראש מנוע . וזה יכול לקרות גם ברכב 2005 . כך את הרכב לבדיקה ואם אין משהו מיוחד קנה את הרכב בלי לחשוש . מקווה שעזרתי אייל
-
בריחת מים מרדיאטור חם בפיאט אונו...
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של sayed בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך סהר גש למוסך שיבדקו לך את הטרמוסטט יתכן שהוא לא נפתח עד הסוף . זה מחלה בפיאט . -
מוסך דיטסו בחיפה - לחסדיו של ראפי
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של 114508534 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך בכול מוסכי השרות של דיהטסו ובכלל מוסכי שרות המחירים זהים . לא תמצא מוסך שרות של רכב מסוים עם מחיר שונה ממוסך שרות אחר של אותו רכב . אתה לא חייב לטפל במוסך מורשה אתה יכול לטפל בכול מוסך שאמין עליך . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
שלום לך כנראה שיש לך העיה בסנכרון של ההילוך הראשון . עדיף להחליף גיר מאשר להחליף את הסינכרון . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
-
הרעידות מצלחות בלמים גמורות או מחופש בגלגל עקב תפוח לקוי?
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של רונן ק. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך רונן רעידות בהגה בזמן בלימה נובעות ב-99% מצלחות בלם קידמיים עקומות . החלף זוג צלחות וסט רפידות קידמי . תפוח עם מעט חופש לא יצור רעידה בהגה אבל בכול מיקרה החלף אותו . עלויות סט צלחות בלם בערך 200-250 ש"ח סט רפידות בערך 100 ש"ח תפוח בערך 60 ש"ח עבודה בערך 150-200 ש"ח מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
שלום לך רעידה בההירות 50 קמ"ש נובעת בדרך כלל מאיזון גלגלים לא תקין או שבצמיג עצמו יש בליטה קטנה . גש לפנצ'ר מכר שיבדוק לך את 4 הצמיגים וגם יעשה לך איזון בכל ארבעת הגלגלים . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
-
פיאט טיפו 1.4 94' - נזילה ממסרק הגה כוח
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של Buki בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך שטוף את מסרק ההגה ובדוק אם יש נזיל שמן מאזור הגרמושקות . אם יש נזילה מאזור הגרמושקות גש למוסך והחלף מסרק הגה משופץ או שלח את שלך לשיפוץ . ( מה שלא מומלץ ) . עלות התיקון בערך 1000 ש"ח +/- לפני מע"מ . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
שלום לך גש למוסך שיבדקו לך את משאבת הבלם המרכזית . יכול להיות שהכל תקין ויכול להיות שמשאבת הבלם המרכזית פשוט לא מחזיקה לחץ . אל תשחק בחיים שלך או של אחרים . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
-
שלום לך שלב ראשון פתח את צינור המים התחתון כל המים במערכת יצאו החוצה כולל מהבלוק . ולאחר מכן סגור את הצינור חזרה . שלב שני כך פחית פרפלו ושפוך אותה לגלון 4 ליטר ומלא את הגלון במים . שלב שלישי שפוך את המים לתוך הרדיאטור עד הסוף . שלב רביעי ישנם במערכת שני פקקים להוצאת אוויר 1 בצינור מים אחורי שעובר למערכת חימום פנימית . 2 על הרדיאטור בצד ימין ( בצד הנגדי לפתח מילוי המים) למעלה . שלב חמישי פתח את שני הפקקים והוסף מים כנידרש עד שיצאו מים משני הפקקים . סגור תחילה את הפקק שעל צינור מערכת החימום ולאחר מיכן את הפקק שעל הרדיאטור . מלא מים עד הסוף ושוב פתח את הפקק שעל הרדיאטור עד שהמים יורדים בערך לגובה רשת הרדיאטור העליונה . שלב שישי תניע את הרכב שים את כפתור החימום הפנימי על האדום . בדוק את מפלס המים ברדיאטור שהוא במקסימום . המתן עד שהטרמוסטט יפתח הוסף מים כנידרש וסגור את המיכל . תן למאוורר לעבוד ולהכבות לפחות פעמיים ואז כבה את המנוע והמתן בערך רבע שעה ואז פתח את פתח המילוי ובדוק שוב את מיפלס המים הוסף מים אם חסר וסגור את המיכל . דרך צלחה לך . פרוט יותר מדויק מיזה לא תימצא . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
-
כן..שוב שאלת בלמים (הוירוס של היום)
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של בני ו. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום בני בבלמים לא משחקים . מעל גבי המחשב אי אפשר לדעת מה כמות הירידה של דוושת הבלם . יתכן שהכל תקין ויתכן שלא . תוכל לבצע בדיקה פשוטה על מנת לדעת . הנע את הרכב ללא מזגן לחץ על דוושת הבלם בעדינות עד לסוף מהלכה והחזק בעדינות למשך זמן ( 1-2 דקות ) . ושים לב אם דוושת הבלם יורדת . אם זה המצב אצלך גש למוסך ובדוק אוויר במערכת הבלמים אם אין אוויר במערכת הבלמים ולא דליפות נוזל החלף משאבת בלם מרכזית . אם הדוושה לא יורדת אז המצב תקין . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
שלום לך אלי אם מדובר ב- 690 ש"ח כולל עבודה וחלקים אז המחיר סביר . אם מדובר בעבודה בלבד אז המחיר גבוהה מאוד מאוד. מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
-
[פיאט אונו 93] איבוד בלמים תוך כדי נסיעה בירידה
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של stio בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך צביקה / גיא /ולכל חברי הפורום צביקה תודה שהמלצתה עלי בין חברי הפורום . לעיניננו יש מצבים שלפעמים נוצר ליכלוך בתוך מערכת הבלמים ( צנרת ומשאבות ). בדרך כלל כתוצאה מאי החלפת נוזל הבלמים במשך שנים רבות . בנוזל הבלמים יש כמות מסויימת של מים ( DOT3 יותר מים מאשר ב - DOT 4 ) . אשר במשך השנים יוצר מישקעים ובוץ בתוך כל מערכת הבלמים . וסותם אותה . לכן מומלץ להחליף את נוזל הבלמים ולשטוף את המערכת אחת לשנתיים . ניתקלתי כבר במספר מיקרים כאלה . באשר לאטמים ברכב הנ"ל היתה נזילת שמן מנוע מאטם מכסה שסתומים . יתכן מאוד שזה מה שהוחלף . בכל מיקרה כל הכבוד לבעל המוסך שלא לקח כסף על העבודה ( שעתיים בערך ) בכל מיקרה מקווה שעזרתי לסדר את האי בהירות בקשר לנושא. ושוב צביקה תודה אייל מוסך סמיילי יקנעם -
פיאט אונו בגירסת 45 אפשרי לשים מנוע של אונו אחרת?
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של maatrixx בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך בפיאט שלך לא ניתן להחליף את המנוע במנוע של פיאט אחר לא מבחינת המבנה ולא מבחינת משרד התחבורה . אתה יכול להכניס רק מנוע של פיאט 127 בלבד . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
(פונטו ספייס 01) רעשים מרצועת המנוע במנוע קר לאחר החלפה שנייה
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של student בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך יתכן באמת שהרעש שלך הוא מהאלטרנטור . וזה קורה רק שהמנוע קר בגלל שכאשר המנוע קר המכללים באלטרנטור תפוסים ומקובצים עד שהמנוע מתחמם והם מתרחבים או מתפשטים . בדיקה שחרר את רצועת המנוע מהאלטרנטור ומהמזגן ותניע את הרכב . אם אתה שומע עדיין את הרעשים אז זה לא מהאלטרנטור ולא מהמזגן או מה שקשור בינהם. מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
פיאט אונו 93': נזילות שמן מאיזור קדמי ימני
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של stio בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך גיא גש א למוסך ונישטוף את איזור וניראה מהיכן הנזילה . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
חוסר אטימות בשסתום בדייהטסו אפלאוז
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של talmor82 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך טל המחיר שביקש ממך בעל המוסך עבור החלפת שסתום אחד + עבודה + טימינג הוא גבוהה מאוד . במחיר הזה אתה יכול להחליף את המנוע . סדר גודל של תיקון כמו שלך צריך לעלות בערך 2500 ש"ח . קבל עוד הצעת מחיר ממוסך אחר ואז תחלית . בשום פנים ואופן אל תנסה לשפץ את המנוע שלך . חבל לך על הכסף כי שיפוץ מנוע באפלאוס לא מצליח . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
שלום לך ההבדל בין דלק 95 לדלק 96 משמעותי ביותר . אם הרכב שלך בעל קרבורטור אתה חייב למלא דלק 96 בגלל שמנוע זה דורש דלק בעל עופרת מה שקיים בדלק 96 . אם תמלא דלק 95 במנוע הדורש 96 תיגרום לנזק בילתי הפיך לשסתומים של המנוע . אם המנוע שלך בעל מערכת הזרקה אז אתה חייב למלא דלק 95 נתול עופרת . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
-
האם בדקו לי ציריות כמו שצריך במוסך(205)?
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של ronenn בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום רונן לא ניתן לבדוק ציריות דופקות כאשר הרכב על הליפט. ציריות בודקים אך ורק בנסיעה כאשר כל הכובד על הגלגלים . גש למוסך אחר שיבדוק לך את הציריות כמו שצריך ובנסיעה בסיבוב . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
לטל עזוב אותך משתויות מסנן אוויר פתוח לא יתן לך כלום מלבד רעש , תצרוכת דלק גדולה , ונזק בילתי הפיך למנוע . אז המלצה שלי לך רד מהעינין ותחסוך לך הרבה הוצאות בעתיד . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
-
לכל רכב עם הזרקה יש מחשב מנוע ?
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של Wiking בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך אם למנוע שלך יש מערכת הזרקה אז חייב להיות לך מחשב ברכב . והוא ממוקם או בתוך הרכב או בתא המנוע . אם לרכב שלך יש קרבורטור אז אין לך מחשב הרכב . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
שלום דני לא ניתן לרוקן את השמן מהמערכת אבל ניתן להחליפו על ידי סירקולציה . במיכל השמן יש שתי צינורות אחד כניסה ואחד יציאה (הצינור שמחזיר את השמן למיכל) . מוציאים את הצינור שמחזיר את השמן ומחברים אותו לדלי . מניעים את הרכב ואז השמן הולך לדלי במקום למיכל עד שמפסיק לצאת שמן . ואז ממלאים שמן במיכל תוך כדי עבודת המנוע עד שיוצא שמן נקי מהצינור שמחובר לדלי . ומכבים את המנוע . ואז מחברים את הצינור בחזרה למיכל וממלאים שמן עד למקסימום ומניעים את הרכב ומוסיפים שמן אם חסר . ואז מסובבים את ההגה מקסימום ימינה ומקסימום שמאלה מספר פעמים תוך כדי שהמנוע עובד . וזה בעצם משחרר את האוויר . כמות השמן הנדרשת בערך שני גלונים של שמן הגה דקסטרון 3 . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
-
טיפול 10K במיצובישי סופר לאנסר
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של אבי 25 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לך אבי מסנן השמן נמצא מתחת לסעפת הפליטה ומסנן הדלק נימצא בערך מתחת למיכל המים של המתזים . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
הרכב לא מגיב טוב בלחיצה על הגז ..
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של p0p בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הניצוץ פורץ כאשר המנוע בעומס . כאשר אתה לוחץ על דוושת הגז במכה אחת אתה מכניס את המנוע לעומס ואז הוא מבריח ניצוץ . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם -
שלום לך אני לא מציע לך להחליף את הציריות לבד . אתה עלול לגרום לנזק בילתי הפיך לפעמון . יש שם קפיץ פנימי שאם אתה לא מכניס אותו טוב אז אתה יכול להרוס את הציריה . החלפת ציריה אחת במוסך עולה 100 ש"ח בערך האם שווה לך להסתקן בשביל 200 ש"ח . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
-
הרכב לא מגיב טוב בלחיצה על הגז ..
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של p0p בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שולם לך המחלות של הפונטו זה בריחת ניצוץ או מהפלגים או מחוטי ההצתה או מהכואלים . כל הדברים האלה יוצרים בדרך כלל את הבעיה שתארתה . בדוק את זה במוסך . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
