Jump to content

אייל מוסך סמיילי

  • הודעות

    92
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אייל מוסך סמיילי

  1. חברה אולי לא הבנתם אותי נכון הכוונה שלי היתה שלא בודקים את צורת החתך . את עומק החתך כן בודקים . חוץ מזה אמרתי שברוב מכוני הרישוי לא בודקים את צורת החתך . אז חברה אני בעל מוסך ומדבר רק מנסיון של המון שנים תאמינו לי . בכל שאלה אני מוכן לעזור , אבל בלי ללכלך על דברים שאתם לא יודעים . מכווה שעזרתי אייל .
  2. סוג שמן המנוע שאתה צריך הוא 10-40 חצי סינתטי אם יש לך עוד שאלות בנושא תתקשר אלי לט"ל 04-9594955 ואני ישתדל לעזור לך כמה שאפשר . מכווה שעזרתי אייל .
  3. אחי , תעזוב אותך מכול השתויות לשמן המנוע חשיבות מאוד גדולה למנוע . השמן הוא כמו הדם אצלנו בגוף כאשר הדם לא תקין הכל לא תקין כנ"ל לגביי שמן המנוע . לשמן המנוע יש עוד כמה מרכיבים חוץ מצמיגות ( 10-40 ) כמו תוספים נגד חימצון , אל שחק , מפרק פיח , וכו . שמן ברמה גבוה הכולל את כל המרכיבים הנ"ל גם עולה יקר אבל מחזיק לפחות ל-15000 אלף קילומטר ויותר . אל תזלזל באיכות שמן המנוע . מכווה שעזרתי אייל .
  4. תתקשר אלי בבוקר לט"ל 04-9594955 ואני אנסה לעזור לך . אייל
  5. החלק שעל הרדיאטור בצד שמאל למעלה זה יוניט גובה מים אתה יכול לנתק אותה . המנורה שהיא מדליקה זה ציור של רדיאטור עם כמו גלים באמצע . לגבי מנורת הסטופ היא נדלקת כאשר לחץ השמן נמוך או כאשר המנוע מתחמם וזאת בגלל ששני היוניטים ( חום מנוע ולחץ שמן ) מחוברים על ידי אותו רילאי . מכווה שעזרתי אייל .
  6. אין צורך להשתמש במסנן הזרקת דלק מקורי התחליפי עושה את אותה עבודה בדיוק חבל לך על הכסף באחריות . מכווה שעזרתי אייל .
  7. אחי , אם הסיאט בנפח של 1500 סמק תברח מהרכב כמו מסופת צונמי . אם הרכב בנפח 1200 זה כבר יותר נורמלי גם מבחינת עלויות התיקון . מצד שני תנסה למצוא איזה פיאט אונו בנפח 1200 ומעלה ואז תהנה . מכווה שעזרתי אייל .
  8. שלום דניאל . נראה לי שיש לך בעיה עם מסנן הזרקת דלק בדוק מתי החלפתה אותו לאחרונה אם בכלל . בכל זאת יכול להיות שיש לך גם בעיה עם חוטי ההצתה . מכווה שעזרתי אייל
  9. אחי , תעזוב אותך מכל השטויות לא מכבים מנוע ברמזור משתי סיבות : 1) הבלאי במנוע גדול יותר בזמן ההתנעה . 2) מבחינה בטיחותית אסור לכבות רכב ברמזור . מכווה שעזרתי .
  10. אם המנוע שלך עם הזרקת דלק תשתמש בשמן 10-40 . אם המנוע שלך עם קרבורטור תשתמש בשמן 20-50 . תקנה שמן של חברות ידועות כמו סונול , פז , דלק , וכו . תדאג שהשמן הוא בעל איכות גבוה שזה אומר בדרגות SJ ומעלה ב-20-50 או CG-4 ומעלה ב- 10-40 מכווה שעזרתי בכל מקרה אם יש לך עוד שאלות תוכל ליצור איתי קשר בט"ל 04-9594955 בבוקר .
  11. פילטר שמן למיצובישי יש שני סוגים לנסר וסופר לנסר . הסופר לנסר יותר דק והוא נמצא מתחת לסעפת פליטה . מסנן הדלק אם אני זוכר נימצא על הקיר אש . אתה יכול להשתמש במסננית תחליפיים אין בעיה עם זה . דבר אחד אני ממליץ לך תשתמש בשמן חצי סינתטי באיכות גבוהה ומחברות ידועות כמו : סונול , פז , דלק , וכו .
  12. ברוב מכוני הטסטים לא בודקים את חתך הצמיג אלה רק את גודל הצמיג . אם הצמיגים שלך היו בעליי אותה מידה סביר להניח שעברתה טסט ללא קומבינה .
×
×
  • תוכן חדש...