Jump to content

אייל מוסך סמיילי

  • הודעות

    92
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אייל מוסך סמיילי

  1. שלום לך כאשר אתה מדליק אורות או מזגן נוצר עומס על המנוע מחשב הרכב אמור לתת פקודה להרים את הטורים . אם הרעידה לא חזקה ואתה ב-D אז המצב נורמלי . אם הרעידה חזקה גש למוסך לבדיקה . מתח תעינה בין 12.8 - 14 וולט . מקווה שעזרת אייל מוסך סמיילי יקנעם
  2. שלום לך ארנון לא מומלץ לשפץ מנוע של דייהטסו משני סיבות 1 עלות שיפוץ מנוע (אוברול) יקרה מאוד . 2 שיפוץ מנועים של דייהטסו לא מצליח . מומלץ להרכיב מנוע מייבוא ולא מפרוק ארצי מהסיבה שמנועים מייבוא מתוחזקים יותר טוב ובעליי קילומטרג' נמוך . עלות מנוע מייבוא בערך 4000 ש"ח ( אתמול הרכבתי מנוע כזה ) . פרוק והרכבת מנוע כולל העברת מכללים בערך 1000 ש"ח כולל שמן ופילטר שמן ומים ירוקים . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
  3. שלום לך אם הרעש מהציריה לא חזק עדיין אפשר למשוך איתה ואין צורך להחליף אותה במיידי . לגבי הצמיג אם זה רק קילוף של הדופן עדיין לא נורה אבל אם זה עמוק יותר החלף את הצמיג או החלף את הגלגל בגלגל הרזרבי עד שתשתחרר מהלחץ בכספי . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
  4. שלום לך ניר הבעיה שלך היא המחלה של דייהו ניבירה . 1 אל תיסע עם הרכב . רק בגרירה . 2 לפי התאור שלך גמרתה עם המיסבים אבל הבעיה התחילה עם משאבת השמן . המחלה שלהם שהם נסתמים לרוב בגלל שמן באיכות ירודה היוצר בוצה במנוע וסותם את משאבת השמן . או שהשמן לא הוחלף הרבה זמן . ניתקלתי אצל 5 לקוחות שלי בתופעה כמו שלך אצל שלוש לקוחות הצלחתי לפתור את הבעיה אצל שתיים הייתי חייב להחליף את המיסבים במנוע . לפי מה שאתה מתאר אין מנוס אלה להחליף קודם את המיסבים ולבדוק את מערכת השמן . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
  5. שלום לך גש למכון גירים אוטומטיים שיבדקו את הגיר . בסופר לנסר המחלה שלהם שהשיניים בטורק נשחקים . או שהבעיה בתוך הגיר . שיפוץ גיר כללי עולה בערך 6000 ש"ח . עלות של טורק בלבד בערך 700-800 ש"ח ( משופץ ) ובערך 500 ש"ח ( מפרוק) מומלץ מאוד להרכיב קולר חיצוני עלות קיט קולר בערך 500 ש"ח תלוי בגודל הקולר . תפריד הקולר לקרר כמות גדולה יותר של שמן גיר וכך למנוע התחממות ייתר של הגיר . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי יקנעם
  6. סע לשלום הרכב שלך בסדר גמור . אל תחפס לעצמך צרות (חחחחחחח) אייל מוסך סמיילי יקנעם
  7. שלום לך המחיר שדרשו ממך במוסך השרות הוא מוגזם מאוד אבל ככה זה ברנו . המחיר שדרשו ממך במוסך רגילסביר מאוד . אכן מצמד וולאו נחשב למצמד מקורי . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי
  8. שלום אסף ראשית כל דיגמי סובארו עד ללגסי והגרנד ליאונה בלם היד עוצר בגלגלים הקידמיים . בקשר לבעיתך את בלם היד לא בודקים בנסיעה אלה בלמידה. אם הגלגלים לא ננעלים בזמן סיבוב הגלגל ביד יתכנו שלוש סיבות : 1 יתכן שהדיסקיות עדיין לא מותאמות לצלחת . 2 יתכן שבלם היד לא מכוון . 3 יתכן שמתי שהחליפו את הדיסקיות לא שיחררו את כבל בלם היד. מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי
  9. יתכן מאוד שפיספסו בשן או שתיים בטימינג . בכל מקרה גם אם מתחו את הרצועה יותר מידי והיא מקוונת לא אמורה להיות הבעיה שהיצגתה. גש למוסך שיבדקו שוב את הטימינג . מקווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי
  10. שלום לך סביר מאוד להניח שמיסב הלחץ של המצמד מרעיש . גש למוסך שיבדוק אם אתה יכל להמשיך לנסוע ככה או שאתה צריך להחליף את המיסב . בברכה אייל מוסך סמיילי יקנעם
  11. שלום לך גש ישר לפנצרמכר שיבדוק לך את הצמיגים הקידמיים יכל להיות שבאחד הצמיגים סיביי הפלדה נפרמו וזה מסוכן מאוד . בברכה אייל מוסך סמיילי
  12. שלום רב! מכיוון שלאחרונה המחשבה שלי לתקן את המזגן התפוגגה בעקבות המחיר הגבוה, חשבתי שלפחות כדאי לתקן את רדיאטור החימום לקראת החורף (אולי המחירים גם זולים יותר קצת עכשיו?). בכל מקרה, אני מחפש מישהו שכבר עשה עבודה כזאת באונו, יודע מה בדיוק לפרק ומה להרכיב, ומה צריך בשביל לעבוד. אני לא הולך למוסך מכיוון שהצעת המחיר על עבודה הכי זולה שקיבלתי היתה כ-650 ש"ח (רק עבודה, ללא החלק,אצל בני-דודינו). לא איכפת לי להתלכלך ולהתאמץ, רק צריך מישהו שיעזור ושיודע מה בדיוק צריך לעשות. כמו כן, כבר פירקתי את כל הקונסולה המרכזית פעם פעמיים, אז אני יודע איך מתחילים, בערך. אשמח אם תצרו איתי קשר בשרשור זה או בהודעה פרטית. תודה, צביקהשלום לך אני לא מציע לך אפילו להתחיל עם זה . על מנת לפרק את הרדיאטור הפנימי אתה צריך לפרק את כל לוח השעונים ואת ההגה . זה דבר מסובך מאוד למי שלא מכיר את הרכב . לכן הצעה יידידותית לי אלך פנה למוסך שמתקן רדיאטורים שיחליף לך את הרדיאטור הפנימי וכך תכסוך לך ים בלגן . מכווה שעזרתי אייל מוסך סמיילי
  13. שלום לך stio תעבור אלי למוסך ואני יבדוק לך את את הרכב ואם אני יראה שאתה צריך כיוון פרונט אז אני ימליץ לך על כמה מכוני פרונט בברכה אייל מוסך סמיילי
  14. שלום לך תחליף את המשולש הקידמי ימני וסביר להניח שהבעיה תעלם מקווה שעזרתי אייל
  15. אתה יכול להשתמש גם ב-7 מ"מ וגם ב-8 מ"מ . לא משנה איזה חברה כולם יעשו את אותה עבודה . תפסיק להכנס ללחץ בסה"כ חוטי הצתה יחזיקו שנה +/- מקווה שעזרתי אייל
  16. בין 300-500 ש"ח כולל עבודה וטימינג
  17. תחזור לסוג השמן שהיה לפני שהחלפתה שמן בברכה אייל
  18. שלום לך מסנן השמן הוא מסנן מקורי של פיאט איל מוסך סמיילי
  19. לאמית שלום קודם כל בפיגו 205 לא ניתן להחליף פעמון בלבד שם הציריה באה קומפלט . כך שאם אמרו לך במוסך שהחליפו פעמון הם פשוט עבדו עלך . בקשר לבעיה שלך יתכן שפשוט הציריה עקומה או שבורה בחלק הפנימי של הפעמון ( מחלה של פיגו ) ולכן הגומיה נקרעת לך כל הזמן . ויכול להיות שמשהוא עקום לך במיתלה . שלב ראשון גש למכון פרונטים שיבדוק לך את הפרונט ואז תקן את הליקויים . שלב שני החלף את הציריה ואז תראה אם הבעיה נפתרה . מקווה שעזרתי אייל .
  20. שלום לך כן נזילת שמן מבולמיי זעזועים מכשילה בטסט . תמיד מחליפים שני בולמים על אותו סרן על מנת למנוע אי איזון . בקיצור בולם נוזל לא בטיחותי . אייל מוסך סמיילי
  21. לביטון שלום אין צורך להחליף את כל בצינור , תחליף רק את הקטע של המחבר משהו כמו 10 ס"מ צינור גומי לכל צינור . כל צינור דלק רגיל יתאים , לא צריך עבה , עדיף רגיל בשביל הגמישות שלא ישבור את הפיות . תיזהר רק לא לשבור את הפיות בכניסה למשאבת הדלק. אם יש לך שאלות נוספות אני בט"ל 04-9594955 מקווה ששוב עזרתי אייל
  22. ** הודעה נערכה** בלי פרסומות בפורום. איציק
  23. יש לך טעות היום יש חוק חדש שמאשר לך לטפל ברכב באיזה מוסך שאתה רוצה מבלי לאבד את האחריות אייל.
  24. בני אם יש דבר שאני לא אוהב זה הכללות . תלוי מי המכונאי וכמה הוא מקצועי . התופעה שאתה מדבר עלהה אצל המכונאים היא תופעה של חוסר מקצועיות ולא חיסכון . מכוניאי טוב ומקצועי קונה סט אטמים אז מה נשאר לא , רק להחליף את האטם? בברכה אייל .
  25. שלום לך תקשיב / תקרה טוב אני מחזק את צביקה ואומר לך כך 1 שמן מנוע מומלץ 10-40 במידה והמנוע מעשן אז 20-50 . 2 דלק רק 96 אוקטן . מותר לך להשתמש בדלק 95 אבל על כל 4 תידלוקים של 95 חיב תידלוק אחד של 96 בגלל שהעופרת משמנת את מובילי השסתומים ואת שאר החלקים . על מנת שלא תסתבך תמלה רק 96 . לגבי השמן קנה שמן של חברות ידועות ובאיכות גבוה 100 ש"ח זה סביר , לא איזה שמן באיכות ( ז ) בסכום של 30 ש"ח . מקווה שעזרתי אייל.
×
×
  • תוכן חדש...