אייל מוסך סמיילי
-
הודעות
92 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אייל מוסך סמיילי
-
אחי תקשיב לי השמן שמתאים לפיאט שלך הוא 80W90 שמן גיר רגיל לחלוטין הכמות שאתה צריך היא 2.5 ליטר . בהצלחה . מקווה שעזרתי אייל .
-
לאבי שלום אני מאמץ בחום את המלצתו של זיסו . הי נכונה מאוד . 1 שמן מנוע מומלץ 10-40 ובשום פנים לא 20-50 ורצוי באיכות גבוה ESSO זה טוב מאוד . 2 פלגים NGK BKR6E11 או תחליף שלהם בדנסו שקרגע אני לא זוכר את המספר שלהם . 3 ה-R על המצת מסמל שזהו פלג רזיסטורי שמתאים להצתות אלקטרוניות פלג ללא ה-R לא מתאים לרכב שלך . מים ממזגן טובים גם למצבר וגם לרדיאטור וגם למגבים רק תדאג שאם אתה משתמש בהם למצבר לסנן אותם קודם . מקווה שעזרתי אייל .
-
אונו 93- העשן הלבן חזר, שאלות לגבי נזילות שמן+ טיפול 10
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של stio בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום stio צלצל אלי בבוקר . ונקבע לאיזה יום . אני צריך לדבר איתך לפחות שבוע לפני שאתה מגיע אלי אני רוצה שתבצע כמה בדיקות בשבילי לכבל תמונה ברורה יותר . הטלפון שלי 04-9594955 אייל . -
זקוק לעזרה בחיפוש אחר ראש מנוע לרובר-הונדה
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של שקד בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שקד קשה מאוד למצוא ראש מנוע של רובר חבל לך על המאמץ . לעסות ראש מנוע ברובר כמו שצריך עולה ימבה כסף וגם לא תמיד מצליח ( מניסיון ) . אני מציע לך להוסיף אולי עוד טיפה כסף ולהחליף את המנוע . במידה והחלתת להחליף את הראש החלף ברגים ותסים אטם ראש מקורי בלבד ולא אז חבל לך על כל העבודה . דבר שני אם תמצא ראש שפץ אותו כללית ואל תחסוך כי אחר כך זה יעלה לך ביוקר . מקווה שעזרתי אייל . -
טיפול 10 אלף בסקודה פליסיה 1300 שנת 96, כמה שאלות :)
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של alfred10 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אלפרד העצה שלי באמת רד מזה . אבל אם החלתתה לעשות את זה אז ככה , סוג השמן המומלץ הוא 20-50 של חברות ידועות ולא זבל עדיף 10-40 . כמות השמן 4 ליטר . פלגים NGK BKR6E11 או BPR6ES אני לא זוכר במדויק . מסנן השמן נמצא בחלק הקידמי של המנוע מתחת לפלגים . מסנן הדלק נמצא בין דופן תא הנהג ( קיר אש ) לבין המנוע או באזור משאבת הדלק בחלק הקידמי של המנוע . לא תמיד יש מסנן דלק . מקווה שעזרתי אייל . -
לרועי הסבר בבקשה למה הכוונה ברקסים נינעלים בסרק . אם הכוונה שכאשר אתה עומד במקום בסרק ולוחץ על דוושת הבלם ועוזב והרכב לא זז אז יש לך בעיה בבלמים . אם אתה לוחץ על דוושת הבלם בסרק ומנסה להזיז את הרכב והוא לא זז אז זה מצב נורמלי וטוב שכך . אנה הסבר . מקווה שעזרתי אייל .
-
דייהטסו אפלאווז 93, מים באחד הפיסטונים
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של yrgv בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ליוסי אני מחזק את דיברי אלי וצביקה . אכן התופעה של חילחול מים לתוך הצילינדר היא תופעה מוקרת הנובעת בדרך כלל מחריץ בצורת V בראש הצילינדר . אבל לייתר ביטחון פרק את ראש המנוע ובדוק אם לא הלך רק הראש . בתיקווה שהלך לך רק הרואש ( שווה בדיקה ) שפץ החלף אתמים וסגור את הראש . במידה ויש חריץ בצילינדר לא תהייה לך בררה רק להחליף מנוע . אל תנסה אפילו לחשוב על לשפץ את המנוע . מקווה שעזרתי אייל . -
התופעה שאתה מתאר לא מעידה על כלום זה תופעה נורמלית בדלק עצמו יש חלקיקי מים . אם אין לך העברה של מים לצילינדרים , ולא מים בשמן , ולא שמן במים ואתה לא מאבד מים אין לך מה לדאוג . מקווה שעזרתי אייל .
-
ברכב עם הזרקת דלק יש ממיר קטליטי אשר רגיש מאוד לאדי שמן וניסתם בקלות . בשמן חצי סינטתי יש תוספים שבין הייתר לא פוגעים בממיר . אייל
-
שחיקה לא שווה ברפידות בלם ועוד
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של amicool בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מחזק את דברי בני ל הבעיה או בקליפר ( תפוס או מלוכלך פנימית ) או צינור בלם סתום . אייל -
[פיאט פונטו] בעיה במשאבת דלק (נערך על הצד הטוב ביותר)
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של biton2 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לבני ל תאמין לי שאני מכיר את הפיאט טוב מאוד ניהלתי מוסכים שלהם . ומה שאני אומר אפשרי ובטוח . החלק הפלסטיק של המחבר בתוך הצינור משמש כתותב . אייל -
אפילו המוסך לא פתר את הבעיה או: , טיפו (עדיין) מקרטעת
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של tisan4us בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ידידי המכובדים בפיאט טיפו אפשר לשים פלגים NGK או דנסון . בנוסף לדיברי צביקה ורפי לין אני ממליץ לבדוק גם את מערכת ההצתה ואפילו את המחלק והרוטור . אייל -
אני לא יודע למה אתה הולך למוסך המרכזי ידוע לכולם ששם שוחטים . אבהרה לכל אנשי הפורום גם אם יש לכם רכב חדש ( בנילון ) אתם לא חיבים לטפל במוסך מרכזי / שרות ואתם גם לא מאבדים את האחריות של היבואן . בכול המוסכים של הרשת חיבים לקחת את אותו המחיר בגלל שהם עובדים מחירוןמ קבוע . ולגבך ידידי מאיפוה אתה בצפון אולי אני יכול לעזור לך בטיפולים . מקווה שעזרתי אייל .
-
[פיאט פונטו] בעיה במשאבת דלק (נערך על הצד הטוב ביותר)
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של biton2 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לבני לחץ הדלק בפונטו הוא 1.5 בר תאמין לי שזה כלום . וצינור דלק מגומי לא יזיק . יש מליון מכוניות שהחיבור למשאבת הדלק הוא גומי . בכול מקרה אני מדבר על מצב שהבחור לא הצליח להסיג צינורות בלי קשר קרגע למשאבה . -
פיאט 60S זה מנוע עם הזרקת דלק והתעות שלך שהשתמשתה בשמן 20-50 ולא בשמן 10-40 . לפיאט אונו אין מנועים עם שסתומים הידראולים . בכל מקרה כרגע תמשיך להשתמש בשמן 20-50 אבל תוסיף לו שמן דבש כמו שצינתי מקודם .
-
לאייל K44 לא נכלל בין התוספים . גם K44 הוא תוסף מעולה . אני עניתי בקשר לתוסף הזה ספציפי . מקווה שישרנו קו אייל .
-
[פיאט פונטו] בעיה במשאבת דלק (נערך על הצד הטוב ביותר)
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של biton2 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום ביטון יש לך שתי אופציות : 1 . ללכת למוסך מורשה פיאט בטבריה ולבקש שיזמינו לך צינורות כאלה . 2 . לחתוך את החיבורים האלה ולחבר לצינור הפלסטיק צינור גומי עם בנדים . אבל באמת תנשה להסיג מפרוק כי יכול להיות שזה יותר זול מאשר לקנות צינורות כאלה . בשום חנות חלקי חילוף לא תימצא צינורות כאלה . מקווה שעזרתי אייל . -
בניקוי רדיאטור מוציאים את הרדיאטור מהרכב ולאחר מכן מפרקים את אחד האמבטיות שבצדדים ומחדירים חוטר לתוך התעלות שברשת ומנקים אותם. לאחר מכן מחברים את האמבטיה שפורקה ומרכיבים את הרדיאטור למקום ברכב . הכל טוב ויפה כל עוד הרדיאטור לא רקוב . אם הוא רקוב צריך להחליפו . עלות ניקוי כזה אמור לעלות בערך 250 ש"ח +/- לפני מע"מ וכולל מים ירוקים ועבודה . מקווה שעזרתי אייל.
-
שמן המנוע המומלץ לפיאט שלך הוא שמן 10-40 . אף שמן מנוע לא ימנע את דפיקות הקרנק . הדבר היחידי שאולי יקטין את הרעשים הוא שמן דבש (S.T.P ) לא בטוח תלוי בעוצמת הנקישות . מקווה שעזרתי אייל .
-
איך אני יודע עם עשו טיימינג במנוע?
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של 2sexy4u בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בקיצור אם אתה לא יודע מתי החליפו טימינג ואין לך היכן לברר כדי שתחליף אותה בצורה יזומה ( ומיכאן תתחיל לספור קילומטרים ) מקווה שעזרתי אייל . -
תוסף מעולה אני משתמש בו ללקוחות שלי ועדיין לא כבלתי תלונות . רוב התוספים נועדו ל-1500 - 2500 קלומטר זה תוסף שמתאים ל- 10000 קילומטר . בנתיים הוא עזר יותר מכל תוסף אחר שהשתמשתי בו . מקווה שעזרתי אייל .
-
ספרות טכנית - התרשמויות, המלצות, חוות דעת ועוד.
אייל מוסך סמיילי פרסם הודעה בנושא של Shahaf בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לי את הספרים של תורת המנוע ותורת הרכב . הם ספרים ישנים מאוד מהתקופה שאני הייתי תלמיד למכונאות רכב (1982 ) . כיום כבר לא מלמדים עם ספרים אלו . מקווה שעזרתי אייל -
מי שאמר לך את זה שילך ללמוד . רינגים בודקים על ידי שתי בדיקות : 1. על ידי לחץ הפוך ( בדיקה המראה כמה אחוז של דליפה יש למנוע ומהיכן הדליפה ) 2. בדיקת קומפרסיה ( בדיקה המראה כמה לחץ מיצר כל צילינדר ) מקווה שעזרתי אייל .
-
שלום לך רוב מכוניות הדיהטסו רועדות כאשר המזגן דולק . מקווה שעזרתי אייל .
-
אין להשתמש במים מזוקקים במערכת הקירור . רצוי להשתמש במים מיוחדים על בסיס שומני ( זאת אומרת שהמים ניראים שומניים ) או לחילופין מים שעברו אוסמוזה הפוכה . מקווה שעזרתי אייל .
