Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וצהריים טובים!

 

לא מזמן הלכתי לחנות מיצובישי וראיתי שמה את המיצובישי לנסר הצורה החדשה בדגם ספורט שנת 2011.

 

ושמתי לב שיש אפשרות שהאוטו יהיה אוטומט וידני,אבל במצב הידני אפשר להעביר הילוכים רק בהגה,ואני שאלתי את הנציג מה זה התיבת ההילוכים הזאת ולא בדיוק הבנתי מה הוא אמר..

 

והשאלה המרכזית שלי היא איך קוראים לתיבת ההילוכים הזאת,

 

ואם אני רוצה להעביר למצב ספורט שבו אני יעביר הילוכים בהגה..איך כול העניין הזה עובד?הרי אין לאוטו קלאץ'..

 

וגם מה אתם אומרים על התיבת ההילוכים הזאת?היא נהרסת מהר, לוקח לה זמן העברה מהילוך להילוך?

 

תנו דעה שלכם בנושא..:roll:

פורסם

תיבה רובוטית - טכנולוגיה שהפכה מאוד אופנתית בשנים האחרונות, אבל הנהג הישראלי לא אוהב אותה.

מומלץ לך לבצע נסיעת מבחן לפני שאתה רוכש את הרכב. בנסיעה זו תקבל גם תדריך על התפעול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה זאת אומרת?

הרי אתה נוסע ומעביר הילוך על ידי לחיצה על הסימן + שליד ההגה וכך גם בהורדה בסימן -

פורסם

זה מה שנקרא תפעול טיפטרוניק, רק שהעבירו את השליטה להגה ולא מידית ההילוכים עצמה.

 

ואם מדובר בגיר רציף (אין לי היכרות עם מה מגיע בלאנסר), אז בפועל אין לך באמת הילוכים, כי אם אינסוף יחסי העברה.

אבל במצב "הידני" אתה בעצם יכול לבחור מתוך X מיקומים מוגדרים מראש של הרצועה בגיר. נותן הרגשה שדומה למעבר בין הילוכים.

!AWDSOME

פורסם

מנוע 1.5 גיר אוטומטי 4 הילוכים

מנוע 1.8 גיר רציף

 

אין לתפעול מגלגל ההגה שום קשר לסוג הגיר (רציף,אוטומטי,רובוטי) זה פשוט עוד סוג של העברה ידנית להילוכים כמו שיש במוט ההילוכים יש גם בהגה

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
זה מה שנקרא תפעול טיפטרוניק, רק שהעבירו את השליטה להגה ולא מידית ההילוכים עצמה.

 

ואם מדובר בגיר רציף (אין לי היכרות עם מה מגיע בלאנסר), אז בפועל אין לך באמת הילוכים, כי אם אינסוף יחסי העברה.

אבל במצב "הידני" אתה בעצם יכול לבחור מתוך X מיקומים מוגדרים מראש של הרצועה בגיר. נותן הרגשה שדומה למעבר בין הילוכים.

 

זה בדיוק ההסבר.

במצב אוט' אין למעשה הילוכים ויחסי ההעברה כל הזמן משנתים בהתאם למצב הנהיגה.

במצב הידני יש חלוקה מלאכותית למספר יחסי העברה (שישה במקרה של הלנסר) וזאת כדי לתת דירוג בהאצה או לצורך בלימת מנוע בירידות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
תודה רבה על התגובה.

 

מישהו פה בפורום נהג על תיבת הילוכים כזאת?

 

אני נסעתי על הרכב הזה, הרכב מאוד מהיר ומאיץ נהדר, 143 כוח סוס עם אני לא טועה, הגיר הרציף הזה הוא משהו שאני לא רגיל אליו, למשל נותנים פול גז במצב ידני הטורים עולים ל-5500 ונשארים שם כל הזמן גם במהלך החלפת ההילוכים זה משהו מוזר, למשל בהילוך ראשון לחצת פול גז הטורים הגיעו ל-5500, אתה מעביר הילוך שני האוטו מאיץ כרגיל אבל הטורים עדיין תקועים על 5500 כאילו לא העברת הילוך.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

חבל ששאר היצרנים לא הולכים לכיוון גיר רציף כמו מיצובישי.

עולה בכל פרמטר על כל גיר אוטומטי שקיים - חסכוני יותר, מכניקה פשוטה - אמין יותר, וביצועים עדיפים הודות לנעילת ממיר מומנט טובה יותר.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

גיר רציף זה בהכרח וריאטור או שיש מנגנון אחר?

 

ולפותח השרשור - תפעול ידני של תיבת הילוכים אוטומטית נקרא טיפטרוניק, ולא קשור לסוג התיבה.

 

לי אישית לא ידוע על קשר בין סוג התפעול הזה לאמינות התיבה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אני נסעתי על הרכב הזה, הרכב מאוד מהיר ומאיץ נהדר, 143 כוח סוס עם אני לא טועה, הגיר הרציף הזה הוא משהו שאני לא רגיל אליו, למשל נותנים פול גז במצב ידני הטורים עולים ל-5500 ונשארים שם כל הזמן גם במהלך החלפת ההילוכים זה משהו מוזר, למשל בהילוך ראשון לחצת פול גז הטורים הגיעו ל-5500, אתה מעביר הילוך שני האוטו מאיץ כרגיל אבל הטורים עדיין תקועים על 5500 כאילו לא העברת הילוך.

זה קורה בגלל שאין לך בעצם הילוכים בתיבה.

 

הגיר לוקח חלק פעיל בתאוצה של הרכב בכך שהוא משנה את מיקום הרצועה על הקונוסים כל הזמן.

זה מאפשר לך להישאר בתחום הסל"ד האפקטיבי של המנוע כל הזמן.

!AWDSOME

פורסם

הבנתי אותך, לא יודע איך זה עוזר לתאוצה בהדרגה אבל יוצר הרגשה כאילו הגיר מחליק אבל הוא לא.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
חבל ששאר היצרנים לא הולכים לכיוון גיר רציף כמו מיצובישי.

עולה בכל פרמטר על כל גיר אוטומטי שקיים - חסכוני יותר, מכניקה פשוטה - אמין יותר, וביצועים עדיפים הודות לנעילת ממיר מומנט טובה יותר.

 

בתור עובד במיצובישי יש לי ניסיון רב עם התיבה הזאת בשילוב עם 3 מנועים (1.8, 2.0 - 2.4 ליטרים). הרבה יצרנים יפניים הולכים בכיוון התיבה הרציפה בשנים האחרונות (טויוטה, ניסאן, סובארו) בחלק מהדגמים שלהם.

לתיבה הרציפה יש הרבה יתרונות אבל החסרון הבולט שלה בהקשר ללקוח הישראלי הוא דרך פעולתה שדורש הסתגלות מצד הנהג. הנהג הישראלי כידוע לא ממש מעוניין להתאים את עצמו למשהו חדש ומעדיף שמרנות ואת המוכר לו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

נצל"ש.

לאחרונה קניתי ספייס אוטומטית רציפה, וגם אני קצת מתקשה להתרגל לתחושה של קלאץ' שעומד למות, אז אני נוהג מאוד רגוע.

האם נגרם נזק כלשהוא בנסיעה אגרסיבית כשהטורים נמצאים במעלה הסקאלה ולאוטו לוקח זמן להגיב לכמות הדלק?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

×
×
  • תוכן חדש...