Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

לפני שכולם קופצים עם "תעשה חיפוש" אציין שבשעה האחרונה חיפשתי תשובות בפוסטים קודמים ללא הואיל.

אני מעוניין לשפר את המערכת ברכב הנ"ל(איביזה SC1.6)

הרכב הגיע עם מערכת מקורית (הרכב לא השתתף במבצע מולטימדיה במתנה)

אני מעוניין להתקין ברכב זוג רמקולים 6X9 על המגש ולחבר אותם למגבר נחמד(התקציב עומד על כ1000 ש"ח)

אני לא מעוניין להשתולל עם מערכת מטורפת אלא לשפר את הקיים במעט,אשמח להמלצות בתקציב הנ"ל.

העניין מתחיל להיות מורכב מכיוון שכל החיפושים שעשיתי בפורום הובילו אותי לרוב למערכות המולטימדיה שניתנו עם הרכב במתנה או שהותקנו לאחר הרכישה ברכבים.

השאלות שלי הם:

א.יש בתא הכפפות זוג מחברי RCA-האם הם למגבר חיצוני?

ב.במידה וכן-האם ישנו חיבור פשוט מצמת המערכת להדלקת המגבר?(REMOTEׂ)

ג.האם מישהו התקין בעצמו מערכת ברכב הנ"ל ויכול להמליץ על דרך גישה בין פנים הרכב אל תא המנוע לחיבור כבל מתח למגבר?

ד.כיצד ניתן לפרק את המערכת המקורית החוצה?(האם יש צורך בכלים מיוחדים)

 

ראיתי שרשור עם בחור שפירק את המערכת המקורית אך ברכב שלו לא היו כבלי RCA ולא שליטת REMOTE,ברכב הנ"ל קיימים אותם כבלים ולכן אני מסיק שאולי החבר'ה בספרד/גמניה דאגו גם לחיבור REMOTE בצמת המערכת.

 

סליחה על המגילה,

אודה לעוזרים ואשמח לתעד ולפרסם את ההתקנה במידה וכל הקושיות ייענו...

 

 

שבת שלום,

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

יש מתאמים במקום הרדיו המקורי אתה מוציא אותו ושם במקומו רדיו רגיל או דבל דין

לגבי הכבל מתח יש לך בצד של הנהג ליד הדוושות בצד השמאלי טיפה למעלה מעבר לתא מנוע

בקשר לפירוק המערכת המקורית אם יש לך חולץ פלסטיק אתה צריך להוציא את המסגרת שמסביב לרדיו ואח"כ יש לך ברגים שתופסים את הרדיו

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

JUNIOR 66

תודה על ההתייחסות,

אני לא מעוניין להחליף את המערכת המקורית(הרכב הוא של חבר והוא מרוצה ממנה)אלא רק לשפר את הקיים.

בדבר אחד כבר עזרת לי מאוד(המעבר אל תוך תא המנוע)

בכל מקרה אני מחכה שאולי מישהוא עם הרכב הנ"ל עשה שימוש במחברים הקיימים בתא הכפפות ויידע לשפוך גם אור בנושא הREMOTE

 

שבת שלום!

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

א.יש בתא הכפפות זוג מחברי RCA-האם הם למגבר חיצוני?

חיבור AUX בצורה של זוג RCA

בשום מערכת מקורית עדיין לא ראיתי את אופציית PRE-OUT .

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

תבדוק בספר רכב לגבי הRCA שראית אמור להיות רשום מה זה. לדעתי זה לא יציאה אלא כניסת AUX.

לא הייתי מחבר מגבר רק לרמקולים האחוריים. אם הוא נעול על לחתוך את המגש, אז למה שלא ישים קודם 6X9 בלבד ויבדוק אם זה לא מספק אותו?

פורסם

The Corpse - חיפשתי בספר ולא מופיע שום איזכור לכבילה.

לא הבנתי את ההצעה שלך לגבי הבדיקה מבלי לחתוך את המגש,תוכל להרחיב?

עופר-המחברים קיימים שם ולא נראה לי שזה כניסה מכיוון שיש כניסת AUX קיימת ליד מוט ההילוכים בצורת מחבר MPL ככה שלא נראה לי שהם שמו כניסה כפולה,תקן אותי אם אני טועה.

 

תודה!

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

יש לי גם איביזה שקניתי לפני חודש ולא ראיתי שום RCA בתא כפפות איפה הם נמצאים מאחורי תא הכפפות ?

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

×
×
  • תוכן חדש...