Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשיטוט בפייסבוק התגלו התמונות הבאות...

ממה שהבנתי, חברת סוזוקי ערכה מבחן דרכים בין המתמודדות שלה

 

"]zwgqomjv51zd.jpg

 

http://zn3dyeq4wkr2.jpg

 

http://3jwtmyjmvrym.jpg

 

http://owwwnkd5unkz.jpg

 

http://tyooghmivm1f.jpg

 

אז, מה אתם אומרים הסוויפט החדשה תצליח כמו קודמתה?

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

מבחינת המראה החיצוני-לא משהו בכלל לטעמי. הרכב ארוך ונראה מגושם, לדעתי קצת מפספס חלק מהייעוד שלו-לתמרן בצורה מוצלחת גם בעיר ולא רק בכבישים בין-עירוניים.

הפנסים המאורכים של הרכב גורמים לו להיראות כמו יאריס wannabe :roll:

האם השתנה משהו מבחינת המפרט המכני?

פורסם

בגדול היא נראית טוב, אבל באמת שהגזימו עם גודל הפנסים הקדמיים. העיצוב הקודם יותר מוצלח חיצונית(לפחות מקדימה)

תודה על התמונות.

פורסם

איך היא נראית טוב? איך? אני יודע שיופי זה בעיני המתבונן, אבל היא נראית לי כמו סוכריה על מקל / סתם סוכריה.

פנסים קידמיים עצומים, הפרופיל של האחורה מעוות מידי, מראות זהות בגודלן למראות של משאית!

מה שכן בפנים השיפור עצום לדעתי:

2010-suzuki-swift-4.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני מקווה שהמצב במציאות טוב יותר כי בתמונות היא נראת כמו חיקוי סיני זול של הדור הקודם.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

עוד 7-8 שנים שבר בפנס יהיה טוטל-לוס! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

המגמה עם הפנסים ברורה, נראה שהכוונה היא לכסות שטח רב ככל הניתן בפלסטיק ע"מ לחסוך במתכת:

 

car_photo_301417_7.jpg

 

אני אישית לא אוהב את זה. בכל תחום בחיים צריך פרופורציה.

פורסם

הפנסים הקדמיים נראים מגושמים וכך גם המראות ,עם הפנסים האחוריים אין לי בעיה אבל הפנסים הקדמיים והמראות פשוט זוועה נראה כמו חיקוי סיני זול של המותג כמו שאחד אמר לפני .

אבל מבפנים השינוי לטובה ,מישהו יודע אם השתנה היצע המנועים או שנשאר אותו דבר?

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

רק עכשיו התחילו להפריע לכם הפנסים?

פיג'ו הולכים בקו הזה כבר כמעט עשור, עם הפנסי הענק של ה307 והפנסים של ה207 שעוד קצת והיו מתחברות עם הפנסים האחוריים.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
רק עכשיו התחילו להפריע לכם הפנסים?

פיג'ו הולכים בקו הזה כבר כמעט עשור, עם הפנסי הענק של ה307 והפנסים של ה207 שעוד קצת והיו מתחברות עם הפנסים האחוריים.

אבל לפיג'ו זה יותר מתאים כי ה207 וה307 הם מכוניות קצת יותר גדולות מהסוויפט ונראות מנופחות וגדולות אז ככה שהפנס הגדול על האוטו הגדול נראה מתאים

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם
רק עכשיו התחילו להפריע לכם הפנסים?

פיג'ו הולכים בקו הזה כבר כמעט עשור, עם הפנסי הענק של ה307 והפנסים של ה207 שעוד קצת והיו מתחברות עם הפנסים האחוריים.

תסכים שגורילה עם ז*ן גדול נראה יותר מתאים מגמד עם ז*ן גדול רק להמחיש לך יותר ברור.

×
×
  • תוכן חדש...