Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אומר שאפשר לקנות אבל מיד ללכת לפחח שיחליק חצי מהפנס המכוער הזה.

בסוזוקי צריכים לפטר את המעציבים היפניים,שיעצבו פנסים למשאיות,דווקא על פול טריילר זה מתאים.

יBMW יש לך כשרון מולד,לך על זה גבר.

פורסם

לי אישית חיצונית היא מזכירה את הקאיה פרו סיד.

פנימית את הפולו.

 

בכל מקרה, זה יהיה אחלה אוטו נשים/מבוגרים כמו שהוא היה עד עכשיו.

Polo 2012

פורסם

העיצוב הקודם היה גוץ ו"ביריוני", במובן הטוב של המונחים הללו, עם פרופורציות מצוינות. החדש, לפחות על פי התמונות איבד הכל. פשוט חבל.

פורסם

במציאות היא נראית הרבה יותר טוב מבתמונות - וכפי שיוני ציין, תא הנוסעים בהחלט מרגיש כקפיצת מדרגה ביחס לקודמת.

 

עצוב שהם לקחו את כל המתחרות "למבחן" ובחברו בפולו 1.4 ובפביה 1.6. משפיל עבורם יהיה לעמת אותה מול TSI's...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
במציאות היא נראית הרבה יותר טוב מבתמונות - וכפי שיוני ציין, תא הנוסעים בהחלט מרגיש כקפיצת מדרגה ביחס לקודמת.

 

עצוב שהם לקחו את כל המתחרות "למבחן" ובחברו בפולו 1.4 ובפביה 1.6. משפיל עבורם יהיה לעמת אותה מול TSI's...

 

זה לא משפיל, זו פשוט לא תהיה השוואה לעניין.

×
×
  • תוכן חדש...