Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3277 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכל תוקן ובא לציון גואל .

את המסע היום התחלנו אצל אספן סיטרואנים,

יש שם כמעט כל סוג סיטרואן אפשרי

נציין את ה-DS ,הסהרה היחודי בעל שני מנועים(קדמי ואחורי) שמקנים מצב של 4X4

נמשיך בויזה , BX והסימקה שמסתתרת מאחוריה וה-דה שבו.

(בקשה מיוחדת !נא לא להפגין ידע של מיקום ובעלים).

 

צביקה היקר אני יותר מהשמח למיקום/טלפון של הבחור עם האוסף של הסיטרואנים,

אולי הוא יוכל לעזור לי בחלקים לשיפוץ הויזה קלאב שלי בימים אלו. תודה רבה!

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צר לי , אבל בפורמט החדש אני לא מוצא איך להעלות תמונות.

צביקה , שבת שלום .

גם אני מאותגר ( חלקית ) טכנולוגית , אולם הצלחתי לבסוף בתהליך . :beerchug:

קודם כל תעלה תגובה , לאחר מכן לחץ למטה על - עורך הודעות מלא , יפתח לך חלון - נהל קבצים מצורפים - לחץ .

יעלה לך קובץ עם תמונות , בצד שמאל למעלה רשום -ADD FILES , לחץ , נפתח לך חלון - בחר קובץ ולאחר מכן העלה קובץ .

 

בהצלחה , אילן

פורסם

אחרי מאמצים ובעזרתו של בני הספל מצליחים סוף סוף להרים תמונות .

היום התחיל בנסיעה רחוקה לבדוק רכב להשקה , אלא שמעבר לזה לא היה לנו שום דבר מתוכנן.

ואז התגלה משהו שהיה פעם BSA .

רצתי לצלם אותו בבהילות כדי שיהיה לפחות משהו.

IMG_20140130_112204.jpg

IMG_20140130_112133.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

מקורות אין.

זמן יש בשפע.

מידע על אולם אירועים בסגנון עתיק , אמנם לא רכבים אבל חתיכת הסטוריה,

אין מה להפסיד ונוסעים לראות.

חדרי שינה עתיקים וכרכרה עתיקה.

בעל המקום מארח אותנו כיד המלך(מלצרים , קפה , עוגות , והיתה גם הצעה לארוחת צהריים אבל כבר אכלנו).

IMG_20140130_150609.jpg

IMG_20140130_150519.jpg

IMG_20140130_150714.jpg

IMG_20140130_150702.jpg

IMG_20140130_150932.jpg

IMG_20140130_150755.jpg

IMG_20140130_152828.jpg

IMG_20140130_152650.jpg

צביקה מרגלית

פורסם (נערך)

ואז מגיעה ההפתעה(גם קצפת וגם דובדבן).

רכבי אספנות בתוך מבנה סגור ששוכנים בו בשלווה דה שבו 64 , קדילאק אלדורדו פתוחה

שלדת מוריס 8 בשלבי הרכבה , פיאט אינוצ'נטי 1947 וג'יפסטאר 1950

IMG_20140130_153553.jpg

IMG_20140130_153538.jpg

IMG_20140130_153532.jpg

IMG_20140130_153513.jpg

IMG_20140130_153504.jpg

IMG_20140130_153343.jpg

IMG_20140130_153310.jpg

IMG_20140130_153249.jpg

עריכה אחרונה על ידי zvika52

צביקה מרגלית

פורסם

ולא רחוק משם עולה חדשה טריומף TR3 שהחלה בשלבי השיפוץ

למטה מככב הג'יפ CJ3 (הגמל) ועוד מרסדס , ואוסטין A40

IMG_20140130_153757.jpg

IMG_20140130_153725.jpg

IMG_20140130_153713.jpg

IMG_20140130_153654.jpg

IMG_20140130_154715.jpg

IMG_20140130_153906.jpg

IMG_20140130_153630.jpg

IMG_20140130_153613.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ולסיום ,

נסיונות נואשים לרכיבה ללא גלגלי עזר.

ובזאת נסיים להפעם

להשתמע שוב בסוף השבוע עם תמונות חדשות (בשאיפה).

שבוע טוב לכולם,

מתניה את צביקה בע"מ , רוגו , לייזר , ועזיזי גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

IMG_20140201_121921.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

מתניה את צביקה בע"מ , רוגו , לייזר , ועזיזי גם - אין עליכם!

תודה על המאמץ בשיתוף.

שלמה דן גדרון

פורסם
ולסיום ,

נסיונות נואשים לרכיבה ללא גלגלי עזר.

ובזאת נסיים להפעם

להשתמע שוב בסוף השבוע עם תמונות חדשות (בשאיפה).

שבוע טוב לכולם,

מתניה את צביקה בע"מ , רוגו , לייזר , ועזיזי גם.

חמישי חופשי--מסע בעקבות רכבי אספנות.

 

 

איזה טיולים כפיים יש לכם :-)

בסככה שליד האופנוע לצד המיני קלאבמן יש רכב שנות הארבעים משהו ,

תרחיבו עליו את הסיפור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
צילמנו עוד מאותו אתר , אבל לא נלאה אותכם יותר מידי,

 

אני מדבר, ומקווה שלא רק בשם עצמי - אשמח אם תלאו אותנו בעוד תמונות של סיטרואונים חבוטות :-P

 

אור.

פורסם
אני מדבר, ומקווה שלא רק בשם עצמי - אשמח אם תלאו אותנו בעוד תמונות של סיטרואונים חבוטות :-P

 

אור.

 

הי דרןר

הרכב שליד המיני סובארו

הוא סאנבים בשיתוף טאלבוט

העלנו אותו בעבר


×
×
  • תוכן חדש...