Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מסע מדהים!!את צמד השברולטים והפייסטה ראיתי לפני כשנה.יש להם בעלים בכלל??נראה שהם שם מאז בריאת העולם

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הפלימוט 1942 או1941

 

הפלימות' הוא מודל 1940, השנה הראשונה של הדגם הזה(יוצר עד תחילת 1949 בשינויים קוסמטיים קלים).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
צביקה, M&M כתב לך שהוא "חולה על השרשור הזה" הוא בטח רוצה סיבוב באמבולנס החדש שלך...:lol:

גדרון, כבר דיברנו!

האמבולנס שלי לוקח רק יולדות :lol: :lol: :lol:

צביקה מרגלית

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
גדרון, כבר דיברנו!

האמבולנס שלי לוקח רק יולדות :lol: :lol: :lol:

 

לפי איך שאת המזיין לי את השכל אני אהיה יולדת...:wink:

שלמה דן גדרון

פורסם
לפי איך שאת המזיין לי את השכל אני אהיה יולדת...:wink:

אז במיוחד בשבילך,

חיפשתי יולדות באילת ולא מצאתי.

מישהי אמרה לי לחכות עוד יומיים אבל היתה לי הזנקה צפונה :lol: :lol: :lol:

IMG-20131220-WA0019.jpg

IMG-20131221-WA0001.jpg

IMG-20131220-WA0015.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

ונעבור לרצינות ולמחויבות השבועית

בסימן הטנדרים שיהיו עוד בהמשך ,

שני טנדרים שברולט אפאש 10 1965 אחד עם ארגז טקסס והשני פאנל. בהמשך טנדר פורד 1966

ואוטובוס דודג' D400 שמשמש כמגורים.

IMG_20131220_152550.jpg

IMG_20131220_152621.jpg

IMG-20131226-WA0002.jpg

IMG-20131226-WA0006.jpg

IMG_20131221_115916.jpg

IMG_20131221_115839.jpg

IMG_20131221_115939.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

היה לנו גם מרסדס בשיפוץ , ו T-BIRD אדומה גם היא בשיפוץ , וחיפושית במדי המשטרה הגרמנית.

וגם פיברגלאס היה לנו,,סוסיתא קוביה 1965 רום 1301 ומצאנו גם טרנספורטר 1971,

IMG-20131212-WA0004.jpg

IMG-20131212-WA0005.jpg

IMG-20131223-WA0000.jpg

IMG-20131226-WA0026.jpg

IMG-20131226-WA0001.jpg

IMG-20131226-WA0023.jpg

IMG-20131226-WA0024.jpg

IMG-20131226-WA0025.jpg

צביקה מרגלית


×
×
  • תוכן חדש...