Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Project MKV - My Red GTI (יש מה לראות, לא תכנסו?)


Aviry
שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמה נק' שלי:

 

1. אפשר גם אפשר לכנות את השינויים שבוצעו ברכב כפרוייקט פרסלנס.

2. התוצאה מרשימה מבחינה חיצונית ואני בטוח שגם מבחינה טכנית הרכב משופרת לחלוטין מהמקור.

3. הג'אנטים שנחרו מחמיאים מאוד לרכב אך אני הייתי בוחר סגנון אחר.

4. אני אישית לא הייתי שם על הרכב כיתוב המעד על רכיב או רמת גימור אם זה לא מייצג את האמת,

זה בדיוק כמו לשים על סובארו WRX כיתוב של STI או סמלי קופרה כל FR. מיותר ולא מוסיף במקרה של הGTI הבאמת מיוחדת הנ"ל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה עשית ?? עלית לי בצעקות באוזן מידי חברה שלי שנתקלתי באוטו שלך יום שישי (הלכנו להופעה של רועי לוי ואיחרנו אבל זה לא עצר אותי מלעמוד 2 דקות ולבהות ברכב שלך ) , מדהימה חבר מי ייתן ונראה כמה שיותר כאלה על כבישי ישראל ממש ברמה של חו"ל .

 

דרך אגב אני לא מבין מה אתם רוצים מהבנאדם אז שם קאפות של BBS , אז מה לי יש קאפות של ראליארט , מה שחוץ מזה הוא אמר שהוא יחליף , למרות שBBS יושבים מדהים על וואגיות הלנסו הזה לא נופל משום BBS .

 

אז לפותח השרשור קבל ח"ח על הרכב מדהים !!

(הקאפה זה ממש שטויות , אני הייתי משאיר את ה BBS )

keep drooling im spooling :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וכמובן קבוצת השיפורים שהוא עבר בפיטסטופ, שכיוון שזה מוצרים של APR זה ממש plug and play.

 

 

אריק באמת שלא התכוונתי להמשיך להתיחס אליך, אבל כשאתה לא יודע מה אתה מדבר, פשוט תשתוק!

אם הייתי לקוח ש"שם כסף על השלוחן" ואומר ת"עשו לי בבקשה כך וכך", לא הייתי מגדיר את מעשי כפרויקט, למעשה לא הייתי מגדיר אותם בכלל, לא הייתי רואה סיבה לפרסם פה.

 

אבל כל פיפס שנעשה אצלי באוטו, נעשה לאחר שעורי בית מלאים, קראתי לפני, בדקתי לפני, ורק כשהייתי בטוח כי אני רוצה לעשות את העצד/הצעד נדרש, רק אז הוחלף אותו החלק.

כל צעד שבוצע (שוב, בין אם מדובר ב"שיפור" או "תחזוקה") נבדק בעזרת VAG-COM, בוצעו לוגים של לפני ואחרי, מה שלא הוכיח את עצמו לא נשאר!

האם כשזרקת פילטר באיביזה שהייתה לך, או האם כששמת צ'יפ, בדקת עם VAG-COM מה הרווחת? אני בטוח שלא, אז מי אתה שתבוא תגיד שזה לא פרוקיט כי הכל זה PLUG AND PLAY?

אני לא מכיר עוד הרבה אנשים ששמו INTAKE באוטו שלהם והלכו לבדוק כמה הם עלו בספיקת הMAF שלהם, ואיך הINTAKE השפיע על טמפט' האויר ביניקה!

לא שמעתי על מוצר PLUG AND PLAY של APR שמטפל ב PCV SYSTEM, האמת שגם לא שמעתי על מישהו שטיפל בבעיה הזו בארץ לפני שאני העלתי אותה לפיט סטופ. (כן, אביחי מE&A טיפל בה, אבל הפתרון שהיה לו אז היה פתרון זמני ולא מוצר בפני עצמו כמו שיש להם ולפיטסטופ היום). אז מי אתה שתזרוק סיסמאות ותנסה להוציא אותי קטן?

 

כל, אבל כל הנתונים האלה שבדקתי (ואפילו זמני האצה), של לפני ואחרי כל צעד וצעד שעשיתי באוטו שמורים אצלי , הכל היה אמור להתפרסם כחלק מהפ-ר-ו-י-ק-ט שלי!, צעד אחר צעד, ולהיות מגובה בלוגים מלאים שמראים מה הרווחתי והיכן.

אך מה לעשות, בסופו של דבר החלטתי שלא לפרסם פרטים מלאים של הצד הזה של הפרויקט, כמו מה החלפתי באוטו ומה הרווחתי, מטעמים שאנשים היו יכולים להבין (לאחר ההתרחשויות שקרו בארץ בחודשים האחרונים).

אבל ההתנהלות של כל מה שעשיתי באוטו היא התנהלות של פרויקט.

לא באתי עם סטפה של כסף (כמו שאתה מתאר את זה) ואמרתי "אני רוצה את האוטו ככה, תעשו לי את זה" ופשוט זרקו לי מוצרים על האוטו, לא, זה לא ככה וזה לא הדרך שלי.

ופה אני אבוא ואטפח לעצמי על השכם ואומר לך אריק יותר מזה, לא חושב שיש הרבה אנשים בארץ (יש, ואני יכול לספור אותם על יד אחת או שתיים), שחפרו ובדקו ויודעים יותר ממני על הTFSI.

יותר מזה, אותם אנשים שכן יודעים יותר, או שעשו פרויקט גדול מאוד על הרכב שלהם, או בעלים של מוסך/סדנא בעצמם.

 

וזה ככה, מבלי שבכלל רציתי להכנס לפינה הזו, רצוני היה שהתרד ישאר בעניין האחיזה והלוק שהאוטו קיבל לאחר התופסת האחרונה (קוילאוברים ג'נטים וצמיגים) אז אולי לא פירטתי לך בתרד יותר מדיי מה בדיוק עשיתי בפאן של תא המנוע, אבל שמע לי, רק לי מהגב, זה לא פחות פרויקט מהשעורי בית שלך באיך לשפץ קוראדו.

 

אה, ודבר אחרון, עידן אמר לי למסור לך שעד שהוא לא תיקן אותך, עוד היית רושם פרויקת (ת/ט) אז אתה בטוח שאתה רוצה לדבר איתי על משמעות המילה? :wink:.

 

שבוע טוב.

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם אבל אני מאוהב באוטו, רואים פה את ההשקעה והרכב יצא מרשים ביותר.. :mm_yeah:

אדום זה בהחלט צבע מטורף.. (גם לי יש אחת אדומה)..

אני מקווה שאתה מגיע ביום שישי למפגש הוואגים..

1.8TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הג'נטים אולי לא פרוייקט , אבל כל השאר כן פרוייקט.

בוצע כאן TUNING- צ'יפ , דאון פייפ,הנמכה,כיוונונים, מדידות וכל המסביב, הייתי עד לחלק מהבדיקות שעומרי ביצע (ואפילו לימד אותי כמה דברים שלא ידעתי) . עומרי שכח לפרט על חלק מהדברים (למשל ה AIR INTAKE מקרבון ועוד כל מיני תופינים)

 

אז נכון, זה צורם שיש קאפה של BBS על ג'נט של LENSO ואני אישית הייתי מעדיף להישאר עם המקוריים מאשר לשים LENSO שלא לדבר על לשים עליהם קאפה של BBS ,אבל כל אחד וטעמו הוא.

היו לו קודם (משום מה) על הרכב רפליקות של GTI עם צמיגים שלא מתאימים לרכב ספורטיבי והיה חשוב לבצע את הצעד של החלפת ג'נט.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...