Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Project MKV - My Red GTI (יש מה לראות, לא תכנסו?)


Aviry
שימו לב! השרשור הזה בן 4797 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוטו יפה, משופר בטוב טעם.

 

מה שחבל הוא נושא הג'אנטים (המסתבך אני רואה), גם בלי לדעת שרשום עליהם משהו שהם לא (חמור מאוד מבחינתי), הם לא לטעמי. ובלי קשר לזה, למה להצמיד להם מותג שהם לא? עכשיו חלק מהרכב הוא מבחינת זיוף. אתה מעוניין בקאפות מתאימות? הסר מהן את שם המותג. לא חבל אחרי כל ההשקעה?

 

 

איזה ג'אנט זה בדיוק? איזו תוצרת? לא רשמת.

 

אתה טועה, גם במדינה הזאת כסף קונה לך מה שתרצה, זה יעלה ערימות של כסף אבל בסוף אתה תזמין מה שבא לך באיזו מידה ואם אין ייצרו בשבילך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 115
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יאללה חלאס לז**ן את השכל, כל יום פותחים פה שרשורים על שיפור מנוע לג'אסטי שלהם ועל החלפת מנוע באופניים שלהם ועוד שרשורי ילדים מעפנים ומעצבנים, מגיע בן אדם עם רכב שגם במקור מדהים, משקיע סכומים של מעל 5 ספרות( אני מניח, לא יודע:-P ), ועוד יש פה אנשים שמעזים להעליב את העבודה הזאת, מילא להעביר ביקורת אבל למה להעליב:shock:

אז בא לו לשים קאפה של bbs, כואב למישהו הלב על זה? כל אחד נהיה לי פה חו''ל עלאק, אתם בישראל עדיין, צאו מהסרט הרע שלכם.

ועוד היום אני שם קאפות של oz ומדביק אותם פה בתמונות בגודל של כל המסך.:evil: :evil:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זהו פורום פתוח, ואני מביע את דעתי, אני לא רואה בזה שום דבר פסול.

 

אני האחרון שיפגע למישהו בחופש הביטוי, אבל משלך נוטף רק זלזול כלפי פותח השרשור, אז אם הוא לא הסב את הרכב שלו לידני זה לא נחשב? אם הוא לא גדש אותה לבד זה לא נחשב?

והנה במיוחד בשבילך, ההגדרה למילה ''פרויקט''

 

פרויקט (בעברית: מיזם) הוא תהליך מתוכנן היטב החותר להגשמתו של יעד מסוים. בפרויקט יש בדרך כלל משתתפים רבים, המתואמים ביניהם מבחינת חלקו של כל אחד בפרויקט.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב יפה מאוד. השיפור הויזואלי בהחלט נעשה בטוב טעם.

איזה ג'אנט זה בדיוק? איזו תוצרת? לא רשמת.

מצטרף לשאלה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סחתיין !

יפה מאוד, הג'נט יושב מצויין על הרכב. הלכת על הטוב ביותר ולא חסכת.

, בקשר לביצועים , אתה עדיין על STAGE 2 ?

 

אגב החסכון במשקל הוא מול ג'נט מקורי של GTI או מול הרפליקות שהיו מורכבות לך על הרכב?

 

הצביעה של החצאיות מוסיפה הרבה, למזלי אצלי הן בצבע הרכב (עבדו עליך ! :D)

 

בקשר לתופעות ה TFSI , גם אני החלפתי את הכוסית ב CAM FOLLOWER לפי המלצות פורומים בחו"ל ובחינת פוטנציאל הנזק במקרה של פריצה שלה ופגיעת קפיץ משאבת לחץ הדלק בקאמשאפט שיכול להיות נזק אסטרונומי יחסית למחיר החלק.

 

עם זאת, ה PCV והפורק אצלי עדיין שלמים ותקינים (רכב 06 עם 80 אלף ק"מ) ונבדקים בכל טיפול ובכל סריקה ע"י VAGCOM שאני מבצע , ככה שאני לא מוצא סיבה להחליף אותם על עיוור.

לדעתי השיפורים גרמו לחלקים האלה לסיים את חייהם בטרם עת , וכך גם אצל רוב החבר'ה מVORTEX.

 

שלום אייל, אצל מי החלפת את הכוסיות ומה העלות הכוללת.

אני מתכוון להחליף אותם ברכב שלי הבן שלי לכן אשמח לקבל כול מידע בנושא.

תודה

פגשתי אדם עם דולר, החלפנו דולרים ועדיין לכל אחד מאיתנו יש דולר אחד. פגשתי אדם עם רעיון, החלפנו רעיונות ועכשיו לכל אחד מאיתנו יש 2 רעיונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכוסית (CAMSHAFT FOLLOWER) הוחלפה בידיו הנאמנות של איאן ממוסך רון.

 

להלן תמונה של הכוסית שהיתה אצלי ברכב ,ניתן לראות את השחיקה במרכז למרות שהיא במצב לא רע בכלל . (ויסלח לי עומרי שאני מלכלך לו את השרשור.)

 

אני לא זוכר עלויות במדוייק וקשה לי לכמת מבחינת עבודה כי עשיתי דברים נוספים באותו יום (בלמים ב4 גלגלים, טיפול גדול וכו'...)

 

סדר גודל של החלק : 550-600 ש"ח לחלק מקורי מצ'מפיון .

16072010219.jpg

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שנעשתה עבודה מקצועית והוכנו הייטב שיעורי הבית, הרכיבים והביצוע נראים טובים מאוד יש אכן המון מקום לשטויות בבחירת הג'אנטים, האופסט וכיווני הפרונט, בוודאי בקוילאוברים. אגב, ראיתי ש"אוטו" לקחו GTI (לא זוכר אם דור 5 או 6) שהוסיפו לה KW והיא בהחלט עשתה זמנים טובים - נראה לי שזה המצב גם אצלך. באמת מעניין עד כמה נוחות הנסיעה, אותה "פשרה" מנצחת ב-GTI נפגמה, נראה לי שזה עקב אכילס של כל כיוונון (למרות שאם לך זה טוב - אז אחלה).

 

לגבי עניין הג'אנטים - באופן אישי, גם אני לא אוהב את ה"מדבקות כאילו" הללו ולגעתי האישית מדובר בטעם לפגם וחבל, כי אין מה להתבייש גם בג'אנטים ששמת, לא כולם חייבים לשים BBS (ולדעתי התוצאה הסופית קצת יותר מוצלחת מלאנסר 94 טורבו :))

 

אגב, האם באמת לא ניתן להשיג BBS בארץ או שהיה מדובר בשיקולי תקציב?

 

סע בדרכים טובות :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך!

 

אני שמח לראות תגובה כזו ואני יותר משמח לענות לה ברצינות.

קודם כל לגבי הgti 6 שהיתה במגזין הגה, לה היו גם סט אנטי רולים של kw וצמיגים ספורטיבים יותר, אבל התוצאה שלה הייתה יותר ממדהימה! (זמן מסלול מהיר יותר מבוקסטר s)

 

לגבי עקב אכילס (עניין הנוחות): תהי דיי צודק, אם כי בסט-אף הראשוני שכיוונו בהמלצת kw לאופי הנהיגה שלי, האוטו לא היה קשה נורא, הסרן הקידמי הרגיש כמעט זהה למקור ואילו רק הסרן האחורי הרגיש קצת קשה יותר.

באופן כללי כמו כל קוילאיבר, נסיעה במהירות נמוכה מ30 קמ״ש היא מאוד קופצנית וכל דבר על הכביש מורגש. אם כי כשעוברים רק רף המהירות הזו, המצב משתפר המון! במהירות גבוהה באמת הרכב כמעט זהה בנוחות למקור.

כך או כך הקשחתי את הפרומו מעט יותר כדי למנוע נגיעות של הצמיג בבטנת הכנף ומכיוון שנאמר לי מכמה חברים שיש להם נסיון עם הkw v2, שהם מתרככים מעט אחרי כמה שבועות.

 

ודבר אחרון, הג׳נטים. להביא bbs lm לרכב שלי זו עלות שבכיף תגיע ל20k ש״ח.

לקחתי את הג׳נטים הנ״ל כי הםדומים למקור ואין שום דבר רע בעייני ברפליקה. עקב האכילס של הג׳נטים היה הקאפה המקורית שנראתה כמו של ג׳יפ ולכן הזמנתי קאפות bbs מקוריות מיפן.

אם לומר את האמת, אני כן אוהב את הקאפה האדומה, למרות שגם היא לא יושבת ״קו אפס״ עם מרכז הג׳נט ולכן כבר יש משהו חדש בדרך כדי להחליף אותה. וזה חלק מהדברים שהתכוונתי אליהם בהודעה הראשונה כשאמרתי ״ליטושים נוספים״.

-----

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לנסו שהוא רפליקה של work vs-xx

אני לא עוקב אחרי שאר ה"פרוייקטים" של האנשים, זה קפץ קישור בפייסבוק אז נכנסתי כי יש לי זיקה חיובית לMK5.

להחליף מנוע, להחליף טורבו, להחליף אינטיריור ,לרפד, לצבוע את הרכב, זה אני אישית מחשיב לפרוייקט.

שוב פעם, הרכב שלו ניראה מעולה, אין ויכוח על כך, אבל לי אישית קשה לקרוא למה שהוא עשה פרוייקט.

אני אישית משחזר קוראדו שנת 90, והחלפתי חצי אוטו ואני לא קורא לזה פרוייקט, אז להחליף ג'נטים וצמיגים?

ממתי לשים צנרת (או במיקרה הזה דאונפיפ) זה פרוייקט? לשים סטייג' 4, שזה כבר שינויים מהותיים זה עניין אחר.

 

חביבי, אתה סותר את עצמך סטירות כואבות.

לרפד רכב זה פרוייקט, אך לכוון מערכת מתלים מתקדמת, זה זניח מבחינתך ומבדח לקרוא לזה פרוייקט ? אה ? :evil:

 

בתור אחד, שכבר שנה משפץ רכב אספנות, לא כזה של שנות ה 90, אלה 20 שנה לפני, אם נדייק - 1971, אני יכול להגיד לך, שהחלק הכי כייפי, והכי פחות קשה בכל התהליך, היה לרפד את הרכב.

לעומת זאת, ההתעסקות עם מערכת בולמים קפיצים הייתה מסובכת וקשה פי כמה. שלא לדבר על שרציתי את הכל חוקי ועברתי מסכת עינויים מול הרשויות.

 

אתה יודע מה, אנשים כמוך לא תורמים במאומה לספורט המוטורי בישראל, ההפך הוא הנכון.

חוסר פרגון וצרות עין אלה דברים שפוגמים קשות באדם, ביכולת ההתקדמות שלו בעתיד וברצון העתידי שלו ליצור שוב משהו נוסף.

אני בטוח שבמקרה הזה, אתה לא הבן אדם שתגרום לפותח השרשור אבל שכזה, אך קח בחשבון את מילותיי.

 

שבת שלום,

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4797 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...