Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לצבוע אותו (לשנות צבע), כולם סביבי מעירים לי וצוחקים עלי שאני טXXX ושזו סתם טעות, בטח כשהמודל כ"כ ישן והרכב הוא למעשה כבר סוס מת.

 

מה אתם אומרים?

 

אגב, עלות הצבע תעמוד על 6,000 ש"ח (בערך).

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממה שראיתי וקראתי (בעיקר בפורום אספנות) - אם אתה אוהב את הרכב, אז זה בהחלט שווה. שווה לך כמובן!

ייתכן שיגידו לך אחרים שלא כדאי (אולי כלכלית באמת לא אבל רגשית כן).

alfa 156 2.5.

פורסם

לא כתבת האם סוגו מצבו ואיכותו של הרכב מצדיקים את ההשקעה. לכן יש תשובה דו-משמעית לשאלה.

 

אם אתה מתכוון להמשיך ולהחזיק את הרכב עוד מספר שנים, ומדובר ברכב מוצלח ומיוחד - תשקיע ככל שהכיס מאפשר והלב רוצה.

 

בהכללה, אין כדאיות כלכלית להשקעה של 6000 ש"ח בשינוי קוסמטי ברכב סטנדרטי בן 18 שנה שאין לו ערך אספני.

מצד שני, יש בפורום אנשים שלוקחים גרוטאות חלודות ומשקיעים בהן הרבה זמן וכסף בשיפוץ- וגם נהנים מכך.

פורסם

מדובר בטויוטה קורולה 1,600 סמ"ק שנת ייצור 1993, דגם liftback, שזה למעשה 5 דלתות (החלון האחורי מוארך).

 

מבחינה מכנית הרכב באמת מעולה- אין מה לדבר. מבחינה חיצונית, פחחות כמעט ואין, אבל הצבע דהוי (לא שרוף), ולכן נראה לא משהו.

 

לא יודע כמה שנים אני אחזיק את הרכב, הערכתי היא שלפחות 3 שנים.

פורסם

אל תשנה את הצבע.

תצבע בצבע המקורי, הרבה יותר זול, התוצאה הסופית הרבה יותר טובה, וזה יחזיר לאוטו את המראה היפה.

רוב הליפטבקים בדגם הזה היו בצבע אדום, אם גם שלך אדומה - לא הייתי משנה את הצבע בשום מצב, הוא הולם מאוד את האוטו.

 

 

פורסם
מדובר בטויוטה קורולה 1,600 סמ"ק שנת ייצור 1993, דגם liftback, שזה למעשה 5 דלתות (החלון האחורי מוארך).

 

מבחינה מכנית הרכב באמת מעולה- אין מה לדבר. מבחינה חיצונית, פחחות כמעט ואין, אבל הצבע דהוי (לא שרוף), ולכן נראה לא משהו.

 

לא יודע כמה שנים אני אחזיק את הרכב, הערכתי היא שלפחות 3 שנים.

 

איני רואה בהילות בביצוע צבע .

פרקטיקה זו הסיסמא .

התנע וסע.

בפשטות .

פורסם
איני רואה בהילות בביצוע צבע .

פרקטיקה זו הסיסמא .

התנע וסע.

בפשטות .

 

הסיסמא של מי, שלי היא בטוח לא.

עדיף לך לצבוע בצבע המקורי, גם אני עשיתי בירורים לשינוי הצבע, קיבלתי הצעות החל מ10 אלף עד ל25 אלף ש''ח.

וגם אז העבודה לא תהיה מושלמת כי עדיין יראו חלקים בצבע המקורי, אז אם כבר צביעה כללית רק בצבע המקורי.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

הרכב שלי שנת 93' ובכל זאת עשיתי לו פחחות וצבע....יצא מדהים.

 

כל אלו שלעגו לי בזמנו, התפעלו והאמת שלא אכפת לי מה הם חשבו או מה הם חושבים כיום.

 

כל עוד אני נכנס לרכב ונהנה, זה שווה לי !

In torque we trust

פורסם

ההגיון אומר - לא לצבוע רכב כה ישן שהפח והצבע שלו במצב טוב. תשקיע 6000 ש"ח ברכב ששוויו 12,000 ש"ח?

כמה זמן אתה מתכוון להמשיך ולהחזיק ברכב? אני מניח שלא עוד שנים רבות, ואז ה-6K ש"ח הללו יחסרו לך מאוד כאשר תרצה לרכוש רכב אחר במקומו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בוקי דווקא צדקת, הרכב שלי הוא בצבע אדום, ונכון שהצבע הולם את הרכב, אבל הוא צבע, איך לומר זאת בעדינות, לא מספיק "גברי", ולכן אני חושב על החלפת צבע.

 

דווקא חשבתי על שחור או לבן (אין לי העדפה מיוחדת מבין שניהם).

 

עד כדי כך "מסוכן" לשנות צבע?

אגב, זהו רכב שנחשב למוצלח? מישהו מכיר את צריכת הדלק שלו?

פורסם

אדום ולא גברי ?

 

תגיד את זה לכל בעלי הפרארי

 

תגיד את זה לכל בעלי רכבי הספורט האדומים

 

אהה וגם לי יש מוסטנג אדומה , ולא שמעתי טענה שטותית כזאת.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אני כמובן אומר את זה בחיוך ובהתייחס לטויוטה הספציפית שלי ובטח שלא לפרארי!!!

 

הייתי רוצה לפתוח (ברשותכם), בסקר קטן, כדי לקבל החלטה סופית, ואשמח אם יענו כמה שיותר אנשים.

 

מה דעתכם? האם הרכב יפה? הכוונה היא מבחינת בודי/צורה של הרכב, זה הדגם: http://www.todoautos.com.pe/f50/toyota-corolla-liftback-93-a-13404.html

פורסם

×
×
  • תוכן חדש...