Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשובה לשאלה של כדאיות כבר קיבלתי, וכבר בפוסט ה-3 או ה-4 כבר החלטתי לצבוע בכ"ז (מכיון שבשורה התחתונה השיקול שלי הוא לא כלכלי).

 

מבחינתי העניין כעת הוא איזה צבע לבחור וזה יהיה או להשאיר את הרכב אדום או לבן- עדיין לא החלטתי, מה שכן מאוד חשוב לי זה איכות העבודה, שמאוד חשובה לי.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום רב שוב , אני אני מבין נכון אתה שואל אם ניתן לצבוע את פסי הפלסטיק שמצויים לאורכה של הדלת .

 

אם הבנתי נכון כמובן שניתן .

 

הדרך הרצוייה לצבוע פלסטיק באופן כללי ובפרט את פסי הקישוט , ראשית לשייף בעזרת נייר מים בתחילה נייר מים 200 ובהדרגה עד נייר מים 800 - עניין של מספר דקות של מצריך כח פיזי או מכונה .

 

אני יתייחס בהנחה שאין בפסלטיק שריטות - שדורשות מילוי כלשהו .

 

במידה וכך העניין מנקים לאחר מכן בעזרת סמרטוט את כל האבק על החלק ששייפת ואז בעזרת סמרטוט - טריקו - הוא לא משאיר סיבים בניגוב - מורחים חומר שנקרא אנטי סיליקון - עולה לערך 50 ש"ח לליטר - פלוס מינוס .

 

הוא מעלה את כל השומן שנשאר על הפלסטיק - וגורם לכך שהצבע יתפס בצורה מייטבית .

 

לאחר מכן מתיזים על הפלסטיק חומר בשם "מקשר לפלסטיק " - זה חומר שקוף שיגרום לצבע שתתיז לאחר מכן לא להתקלף .

 

לאחר שה"מקשר לפלסטיק" התייבש - זה אורך מספר דקות - אז מתיזים את הצבע הרצוי על הפלסטיק .

 

עכשיו שאתה רואה הרבה פגושים , מראות - שצבעו אותם - ורואים סדקים בצבע והוא מתחיל להתקלף אחת הסיבות היא שלא התיזו מקשר לפלסטיק .

 

בנוגע לצביעת הרכב מספר דברים :

 

כפי שכבר אמרתי : 1) חומר גלם טוב : מתחיל במקשר לפלסטיק לדוגמא , צבע טוב , מדלל טוב לצבע , לכה טובה .

 

ציוד ההתזה שאיתו עובד הצבע .

 

2) עבודת ההכנה שנעשית לפני הצביעה וזוהי העבודה שלוקחת זמן והרבה .

 

3) המקצועיות של הצבע .

 

נניח ואין צורך כלל בשום תיקוני פחחות - וצריך רק לפרק את הדברים שכדאי לפרק אותם וללטש בצורה יסודית את כל הרכב ולאחר מכן לכסות את כל הדברים שלא נרצה שיצבעו זה דורש זמן .

 

אתה מעוניין לצבוע כי זה מפריע לך מבחינת ניראות - וע"מ לקבל תוצאה משביעת רצון בעל המקצוע צריך להשקיע זמן .

 

ברור שניתן למצוא צבעים שיסכימו לצבוע ב- 2,500 ש"ח - השאלה היא איך תצא הצביעה ? , כמה זמן הצבע יחזיק ? .

 

צבעי רכב לא זולים כלל - אני יכול להמליץ מניסיון על צבעים לרכב של חברה בשם PPG ויש עוד טובות רבות .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

תשאיר את הצבע המקורי.

 

הרבה יותר פשוט וקל להגיע לתוצאות טובות אם צובעים בצבע המקורי.

 

 

לגבי פסי קישוט, ידיות ושאר חלקי פלסטיק שהם כרגע בצבע שחור - אל תצבע אותם.

 

זה באמת מתקלף אחרי זמן לא רב ( אם לא מקפידים על התהליך שפורט בתגובה מעלי, ובדרך כלל לא מקפידים) ווזה פשוט נראה לא טוב, גם לפני שזה מתחיל להתקלף.

 

 

אגב, אם צובעים בצבע המקורי ואין חלודות - גם צביעה ב 2500 ש"ח יוצאת בסדר גמור ומחזיקה מספר שנים לפחות.

 

ולא צריך לפרק כמעט שום דבר מהאוטו.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...