Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת גולף GTI 99 - היבט כספי


smoooth0
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,



 

אני מעלה כאן את הנושא ואשמח לייעוץ מבחינה כלכלית :)

אני לא אספר יותר מדי פרטים על הרכב, אבל בקיצור זה המצב:

145000 ק"מ, יד 3, שמור ומטופל, שנת 99, ללא שיפורים או תוספות.

 

אז מה שקורה זה שהרכב שווה 35000 ש"ח לפי לוי יצחק, הבעלים דורש 45000 ש"ח.

אני יודע שרכב כזה נמכר מעל למחירון, אבל כאן אין לנו שיפורים, והקילומטראז' והידיים הם לא כאלו "שמורים" (יש בלוח עוד רכבים עם פחות ידיים וקילומטראז' ומבקשים פחות מ 10000 מעל למחירון).

 

אז השאלה שלי היא האם המחיר שהבעלים דורש הוא ריאלי?

ניסתי לחשב את זה ונראה לי כאילו שהחישוב הלך ככה:

-בוא נסתכל על המחירון של לוי יצחק : 35000

-בוא נשקלל בגלל שזה שמור ונעלה את המחיר : 38500

-בוא נסתכל על מחירון יד 2 ונעלה עוד : 40000

-בוא נוסיף עוד כמה אלפים : 45000

אז איך הגענו ל 45000 בלי תוספות ובלי כלום ?

 

אגב, בשנתון הזה הרכב מגיע עם מגניזיום לא יפה, בלי ESP , בלי מחשב דרך ועם 4 כריות אויר (בדגמים יותר חדשים יש 6 )

אני יודע שרכב כזה "קונים על הלב ולא עם הראש" , אבל לי נראה שזה יותר מדי מעל המחירון.

 

אשמח לחוות דעת שלכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

זכותו של המוכר לבקש כמה שירצה.

מן הסתם המחיר שייסגר יהיה נמוך מהמחיר המבוקש.

בדוק את הרכב ואם תרצה תגיש למוכר הצעה הוגנת לפי דעתך.

ירצה יקבל לא ירצה לא יקבל.

לדעתי, 10 מעל או יותר נכון 45K על גולף 99 זה קצת מוגזם ו40K יהיה מחיר הוגן יותר.

אם זאת, במידה והרכב באמת שמור והייתי מחפש רכב כזה הרבה זמן, הייתי מוסיף עוד קצ

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק לפני כמה דקות ראיתי את המודעה שאתה (כנראה) מדבר עליה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=345033

 

הבחור מפרט בדיוק למה וכמה הרכב נמכר מעל. קשה למצוא GTI בת 11 שלא קרעו אותה ילדים ושהיא סטנדרטית ומקורית מתחת למכסה מנוע. עושה רושם ששלו בדיוק כזאת. זקנה אך שמורה.

 

בכל אופן ההבדל בין מחירון לוי יצחק למחיר שבו רכבי ספורט נסחרים לפעמים מגיע לעשרות אחוזים. ע"ר קליאו ספורט ותבין על מה אני מדבר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמורה ככל שתהיה המוכר הזה שימשיך לבקש מחיר הזוי כזה, אנחנו נחיה ונראה כמה זמן המודעה הזאת תישאר באוויר.

עם כל הכבוד לGti לבקש 10 אלף מעל המחירון זה חסר כל הגיון, נכון שיש לפעמים מזל ומגיע האדם שמוכן לשלם כל מחיר בשביל רכב שהוא מחפש אבל זה לעיתים לוקח המון זמן.

לא חסרות Gti למכירה ואני בטוח שישנם כמה שמורות שנמכרות במחיר שפוי, אני הייתי אומר תבדוק אקזמפלרים אחרים ותראה מה נסגר עם המחיר של זאת שאתה מדבר עליה..

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בגדול כולנו חושבים אותו דבר : 45K זה הרבה מעל למה שהיא שווה באמת



אגב, אני הרבה זמן מחפש אז לא איכפת לי לחפש עוד, אני לא אלך עכשיו לזרוק כסף על רכב שאני חושב שהוא "בסדר" רק בגלל שאני רוצה להפסיק את החיפוש (כאילו שהתייאשתי)

ולגבי סחירות של רכבים כאלו וזמן שלהם בלוחות מודעות, אפשר לחלק את זה לשתי קטגוריות:

1-רכבים במצב פנטסטי : למשל יד 1 עם 70-80 אלף ק"מ , תמכר תוך פחות מיום.

2-רכבים במצב סביר : למשל יד 3 עם 130 אלף ק"מ , תוך חודש עד שלושה חודשים.

3-רכבים עם "תוספות" : למשל יד 5 עם טורבו מוגדל ו 180 אלף ק"מ , בסוף יימכר מתישהו :)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפשתי GTI MK4 בדיוק כמוך לפני כמה חודשים, הבעיה היא שהרוב המוחלט של הרכבים שמוצגים ביד2 שייכים לקטגוריה 3 או 2.5. במיוחד כי הם הגיעו לטווח מחירים שהרבה "ילדים" יכולים להרשות לעצמם לקנות כאלו ולאנוס אותם עם שיפורים מיותרים, ג'אנטים של אוטו דיפו בשקל תשעים, השחרה של כל חלון למעט השמשה הקדמית, פנסי קסנון שעושים בית ספר לזרקור צבאי וכו'.

כאמור - למצוא אחת שבאמת לא עשו איתה כלום חוץ מלנסוע בה "כמו שצריך" במשך כל ימי חייה זה קשה על סף בלתי אפשרי. ולכן מי שמוכר אחת שמתיימרת להיות "שמורה בטירוף" חש את הזכות למכור במחיר כזה. למרות שאחרי קצת מיקוח אתה תוריד אותו למחירון בלי בעיה. אלא אם בא לו להחזיק את הרכב עד שנה הבאה.

 

יש אגב עוד פיתרון יצירתי; *קח הלוואה ותקנה MK5. שם כמעט ואין קטגוריה 2, שלא לדבר על 3. כנראה בגלל המחיר שעדיין לא זמין ל*ערסים קטנים.

 

 

*נכתב בציניות, כמובן :)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחירון שקובע לוי יצחק לרכב הנ"ל, כלל לא משקף מחיר שהוא שווה. זוהי לא מאזדה ולא יונדאי.

אם אכן מדובר על הרכב שבמודעה - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=345033

הוא נראה בהחלט שמור (לפי התאור של הבחור): ממוצע של 12K ק"מ לשנה ולפי הטיפולים וישור קו שבוצעו לרכב, רואים שהושקע שם לא פחות מ 5K ש"ח. כאשר רק רביעיית הצמיגים T1R שווה לפחות 2K ש"ח.

 

לדעתי המחיר די סביר לרכב שפורסם.

אולי בסוף כן תצליח למצוא דגם זה במחיר מחירון (או קצת מעל), אך על תשכח באיזה מצב יהיה הרכב וכמה אלפי שקלים תצטרך עוד

להשקיע עלמנת לעשות ישור קו או טיפול מונע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק לפני כמה דקות ראיתי את המודעה שאתה (כנראה) מדבר עליה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=345033

 

הבחור מפרט בדיוק למה וכמה הרכב נמכר מעל. קשה למצוא GTI בת 11 שלא קרעו אותה ילדים ושהיא סטנדרטית ומקורית מתחת למכסה מנוע. עושה רושם ששלו בדיוק כזאת. זקנה אך שמורה.

 

בכל אופן ההבדל בין מחירון לוי יצחק למחיר שבו רכבי ספורט נסחרים לפעמים מגיע לעשרות אחוזים. ע"ר קליאו ספורט ותבין על מה אני מדבר

תשים לב שגם כאן בפורום היו כמה שחשבו שהקליאו שלהם זהב או בעלי סיאט איביזה שכבר חודשים מנסים למכור את הרכב,בהתחלה הם רושמים מחיר מעל המחירון וכתוב במודעה משהו בסגנון"לא יורד שקל" לאחר חודש שהם מבינים קצת מה קורה בשוק הם "יורדים מהעץ שטיפסו עליו" ומוכנים ל"הסתפק" רק במחירון,(וגם את זה הם לא מקבלים).

והרכב הזה לא בן 11 אלא 12 שנה על הכביש,אתה מסכים איתי שרכב ש12 שנה על הכביש יש לו בלאי טבעי שהקונה צריך לספוג ולא משנה כמה ק"מ או איזה יד הרכב?

לעומת זאת כמו שנראה הרכב מהמודעה הרכב נראה במצב יותר טוב מהממוצע בלוחות ולכן סביר שבעל הרכב ירצה יותר מאשר בעלי רכב אחרים,ואם אתה באמת רוצה את הרכב תקבע איתו פגישה, תאמין לי ש45K הוא כבר לא רוצה והוא הבין שהוא לא יקבל,השאלה כמה אתה מוכן לתת בהתחשב במחירון ובחלופות האחרות שיש לך.

אביב8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המודעה פורסמה לראשונה לפני 3 חודשים וכשיו זה שוב פעם אקטואלי :roll:

שיפורים אפשר גם להוריד ולהחזיר את הרכב למצב סטנדרטי, בקיצור אל תתלהב ותבדוק את הרכב טוב טוב, אם הרכב ייצא ממש טוב אז אל תיתן יותר מ 4 K מעל המחירון, בהצלחה :arrow:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, בתור מישהו שבניגוד לכל החכמים מעלה , מבין דבר או שניים בעניין הזה.

 

אני מכרתי גולף GTI שנת 2001 לפני כחצי שנה. הרכב היה מודל 2001 יד 3 עם 125K ק"מ. שזה פחות או יותר מקביל לנתונים שניתנו כאן מעלה.

הרכב היה שמור ברמות על, אחרי טיימינג וטיפול (3K עלות), עם קלאץ' יחסית חדש, צמיגים חדשים, הכל מיושר.

 

דרשתי עליו 15K מעל המחירון , קיבלתי לא רחוק משם (דו ספרתי)

והיה יותר מקונה אחד שרצה את הרכב.

הראשון שהגיע היה רציני,ידע מה הוא רוצה וכמה רכבים שבורים יש בשוק, התגמשתי מעט וסגרנו עניין.

אגב, הורדתי קצת את המחיר מכיוון שבנסיבות מצערות בלילה שלפני המסירה הרכב נפגע בחניה בדלת הנהג (מזל מחורבן).

 

עוד נקודה מעניינת : הרכב לא נמכר לאף אחד מחברי הפורומים השונים. הגיע דרך מודעה ביד 2 .

 

אין הרבה רכבים כאלה נקיים ושמורים שלא פגשו עמוד או מעקה בשלב מסויים , שמורים, בלי תיקון צבע (כפי שיש במודעה הנ"ל).

אם הבחור דורש 10K, אתה תוכל לסגור איתו על 7K-8K מעל המחירון ולדעתי אם הרכב שמור ולפי התמונות הוא שמור , זה יהיה שווה כל שקל.

 

עכשיו תעשה את השיקול שלך .

אתה רוצה להמשיך לחפש עוד חצי שנה רכב או לסגור עניין ולהתקדם הלאה?

 

אגב, פרסום מחיר גבוה משמעותית ממחיר המחירון זו אחלה אופציה לסנן כל מיני חאפרים/ מחפשי מציאות וכאלה שמחפשים לבלבל את המוח. קיבלתי 3-4 שיחות ביום ,אבל שיחות "איכותיות" מאנשים שמבינים עניין ויודעים מה הם מחפשים.

 

נ.ב. בקשר לתקופות המכירה : זו השערה בלבד , אני סגרתי עם הבן אדם יום אחרי פרסום המודעה והרכב נבדק ונמסר שבוע אחרי.

כשרכשתי אותה דרך אגב, המודעה פורסמה לפנות בוקר, בצהריים כבר לקחתי את הרכב.

 

שמורה ככל שתהיה המוכר הזה שימשיך לבקש מחיר הזוי כזה, אנחנו נחיה ונראה כמה זמן המודעה הזאת תישאר באוויר.

עם כל הכבוד לGti לבקש 10 אלף מעל המחירון זה חסר כל הגיון, נכון שיש לפעמים מזל ומגיע האדם שמוכן לשלם כל מחיר בשביל רכב שהוא מחפש אבל זה לעיתים לוקח המון זמן.

לא חסרות Gti למכירה ואני בטוח שישנם כמה שמורות שנמכרות במחיר שפוי, אני הייתי אומר תבדוק אקזמפלרים אחרים ותראה מה נסגר עם המחיר של זאת שאתה מדבר עליה..

 

אתה כ"כ לא יודע על מה אתה מדבר... אלו רכבים בגיזרת גיל ה10. אין הרבה שמורות ואלה שכן - נמכרות במחיר גבוה מהמחירון.

הסיכוי ליפול על זקן שלא מכיר את מצב השוק ומפרסם במחיר מחירון, הוא סיכוי נמוך מאוד כי ברוב המקרים הרכבים האלה כבר עברו יד או 2 מאז הבעלים הראשון.

יש לא מעט רכבים בלוחות, אם עושים סינון ראשוני הרוב נופלים, אם עושים סינון קצת יותר פרטני תישאר עם 1 עד 2 ששווה ללכת לראות וגם זה בספק.

 

אגב, אני לא מכיר את ה GTI המדוברת , אבל אני כן מכיר את השוק של ה GTI כמו את כף ידי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשים לב שגם כאן בפורום היו כמה שחשבו שהקליאו שלהם זהב או בעלי סיאט איביזה שכבר חודשים מנסים למכור את הרכב,בהתחלה הם רושמים מחיר מעל המחירון וכתוב במודעה משהו בסגנון"לא יורד שקל" לאחר חודש שהם מבינים קצת מה קורה בשוק הם "יורדים מהעץ שטיפסו עליו" ומוכנים ל"הסתפק" רק במחירון,(וגם את זה הם לא מקבלים).

 

תיארת את זה בצורה הכי טובה :)

אנשים מעמיסים את הרכב שלהם בכל מיני שיפורים ושטויות וחושבים שאיך שהם יפרסמו אותו אז אנשים יבואו אליהם בריצה ויתחילו לריב על האוטו.

זה אפילו יכול להיות מצחיק איך שזה הולך, סתם לדוגמא:

-65000 לא יורד בשקל ולא מעניין אותי מחירון

-62000 (אחרי חודש)

-60000 (אחרי חודש וחצי)

-55000 - מחירון (אחרי חודשיים)

-גמיש טיפה

-גמיש לרציניים

-גמיש לרציניים - הרכב עבר עכשיו טיפול גדול והושקע בו זה וזה וזה...

 

ואחרי כמה חודשים הוא מוכר אותו הרבה מתחת למחירון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מזה שהמחיר מוגזם ביחס למחירון.

 

נמשיך בזה שגולף 4 באופן כללי זה סוג של חמאה על 4 (וסוג של זבל באופן כללי), והג'יטיאיי זה לא יותר מגולף עם מנוע 1.8 טורבו שמגיע בעוד עשרות מכוניות גם כאלה שרשום עליהן סקודה. נמשיך משם לעובדה שיש הבדל בטורבו המותקן ברכב המוקדם כל כך (1999) ובעוד רכיבים כמו שציינת.

 

אבל, נסיים בזה- אם הרכב באמת שמור כמו שנאמר ונטען, ובמבט כללי על שוק רכבי היד 2, מה כבר תקנה ב40-45 אלף? פונטו ספייס ליסינג לשעבר מודל 2003-2004 שתעבור ראש מנוע עוד 10K קילומטר ?

 

קיצור סגור איתו על 40 וסע לשלום :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בכלל לא רלוונטי.

 

מדברים על מצב השוק לא על מהות הרכב.

 

דווקא בדגמים המוקדמים היתרון הוא שיש מצערת מכאנית ושיש כסאות מקוריים של רקארו שאחרי 2002 כבר לא הורכבו יותר.

החל מ2001 יש גם מחשב דרך וג'נט יותר יפה ואחרי 2002 יש ESP.

לדעתי השנתון הכי טוב לקנות את הרכב הזה הוא 2001, אבל לא הייתי פוסל 99 במצב מצויין (אם הוא אכן במצב כזה) בגלל היעדר מחשב דרך או ג'נט פחות יפה.

 

נ.ב. כשאתה נוסע ב Z4 כל רכב אחר נראה זבל, מה לעשות... הסטנדרט עולה ואי אפשר לחזור אחורה. הבעיה שלא כולם יכולים להרשות לעצמם אז נאלצים להתפשר.

 

תיארת את זה בצורה הכי טובה :)

אנשים מעמיסים את הרכב שלהם בכל מיני שיפורים ושטויות וחושבים שאיך שהם יפרסמו אותו אז אנשים יבואו אליהם בריצה ויתחילו לריב על האוטו.

זה אפילו יכול להיות מצחיק איך שזה הולך, סתם לדוגמא:

-65000 לא יורד בשקל ולא מעניין אותי מחירון

-62000 (אחרי חודש)

-60000 (אחרי חודש וחצי)

-55000 - מחירון (אחרי חודשיים)

-גמיש טיפה

-גמיש לרציניים

-גמיש לרציניים - הרכב עבר עכשיו טיפול גדול והושקע בו זה וזה וזה...

 

ואחרי כמה חודשים הוא מוכר אותו הרבה מתחת למחירון.

 

נכון, זה קורה אבל זה נכון לרכבים שלא שווים מחירון מהרגע הראשון .

זה גם קרה כאן בפורום עם כמה רכבים אחרים.

בחיפושיי בזמנו אחר רכב כזה, יצא לי לראות אקזמפלרים מפורקים שדרשו עליהם 20 מעל המחירון בלי בושה.

 

עכשיו הבנתי שאתה רוצה GTI שמורה אבל גם לא רוצה לשלם על כך ,אני מאחל לך שתמצא כזו . ניסים לא קורים כל יום , אך אם יש לך רכב אחר ראוי, אולי אין סיבה למהר.

 

לפני מה שאני זוכר, אתה מחפש כבר חצי שנה רכב כזה, אם הדברים היו קורים כפי שאתה מתאר אותם, כבר מזמן היה לך אחד כזה, לא ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא קשור לרכב שאני נוהג עליו כיום, הכל יחסי. גם אם תשווה גולף ג'טיאיי דור 4 ל5 או 6 אז כמובן שהרכב גרוע (4).

הייתה לי גולף GTI דור 4 חדשה מהשקית בשנת 2003, בהשוואה לרכבים דאז באותו מחיר (מישהו אמר WRX PRODRIVE) זה היה זבל, בהשוואה לכל רכב ספורטיבי אחר זה זבל (אין שינויים חוץ ממושבים ומנוע שגם ככה רגיל וחלש ויורק 150 סוסים בקושי) גם הסחירות, כמה שהיא נראת טובה "מעל המחירון" היא, ניחשתם נכון.. (בדקו את מחיר המחירון של WRX PRODRIVE 2003 לעומת GTI (השנה הרלוונטית לרכב שהיה בבעלותי)), וזה עוד לפני הדיבור על רכב שמור ומחירה מעל המחירון.

 

גם בהשוואה לכל רכב מדובר ברכב גרוע (אמינות ואיכות).

 

אולם, כמו שאמרתי, שמדובר ברכב ישן זה כבר לא רלוונטי, בהסתכלות על שנת 2011 ושוק רכבי היד שניה במחיר נמוך יחסית תקבל הרבה, במיוחד אם זה רכב שמור כנטען.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מדבר הרבה שטויות לצערי. ברור שהדור 5 היא ליגה אחרת ,אבל צריך להסתכל על כל דבר ביחס למתחרים הישירים מאותם שנים.

כמו כן ניכר שאתה לא מכיר את שוק היד ה2 כי אתה קונה רכבים מהחברה עם ניילונים. לא רכבים משומשים בגיזרת ה50K ש"ח.

 

החזקתי כזו מעל 3 שנים והרכב הראה אמינות מופתית (ובמקרה זה מדובר ברכב בן 8 עד 10 שנים, לא חדש מהניילון כמו שהיה אצלך.)

הרכב גם מאובזר למשעי, הביצועים טובים וניתנים לשיפור ע"י צ'יפ בזיל הזול, מעט רכרוכי בסיבובים אבל לא משהו שלא ניתן לשפר גם ואישית הייתי מרוצה מהאיכות שלו למעט דברים קטנים , אין לי שום ספק שבתקציב של מתחת ל60K הייתי קונה שוב כזה.

ברור שיש רכבים חזקים יותר, השאלה לאן אתה מכוון ומה אתה דורש מהרכב.

 

הWRX נמכרה יותר יקר כחדשה ככל הידוע לי , תשווה תפוחים לתפוחים.

 

אני לא מתכוון להמשיך את הויכוח, ניסיתי לעזור כאן לחבר פורום להבין איפה הוא עומד, אין לי את הרכב הזה יותר מבחינתי זו היסטוריה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...