Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:mm_yeah:

ליאור, סיכמת יפה את הנושא. מה שאמרתי בהרבה מלים - אתה אמרת במשפט :)

 

 

בגדול אני מנסה להגיד שצריך להיות מציאותיים ולא לקפוץ מהר מדי על רכב שדורשים עליו הרבה מעל למחירון (אפילו אם לחוצים לרכב, והוא נראה במצב מצויין) כי אחרי תקופה קצרה הבעלים יבין שהוא דורש יותר מדי, ואז יחשוב עוד פעם ויתחיל לבקש מחיר נורמלי.

 

בגדול אתה עוד לא מבין שאם הרכב שווה את הכסף מישהו אחר יקח אותו, אולי אפילו בסכום נמוך ממה שנדרש כי הוא הלך לראות את הרכב והראה רצינות.

 

מה היית עושה אם היית נתקל במודעה הבאה? :D

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=315792

 

[מחירון לוי יצחק 50K]

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש הבדל גדול כאן, אתה מדבר על רכב בן 9 שעבר שתי (נכון?) ידיים ו 125 ק"מ לעומת רכב בן 12 שעבר 3 ידיים ו 145 ק"מ.

אבל בוא נדחה את התשובה שלי בינתיים :) ותן לי לשאול אותך שאלה:

אם אתה ראית את המודעה הזאת, היית משלם 15 אלף מעל למחירון ?

פורסם

להגיד לך את האמת אני בהחלט לא, אבל אל תיקח אותי כדוגמא.

אבל כמו שאומרים אתה מחפש חצי שנה והנה מגיעה אחת שמורה, ואתה מהסס אז כנראה שאתה לא באמת רציני.

ועל מה אתה מדבר בכלל, ממתי יד 3 ו143 אלף קילומטר הם הרבה לרכב ספורטיבי ועוד לאחד שהוא 12 שנה על הכביש, הרכב הנוכחי שלי הוא בן 10 ויד 5 ו143 אלף קילומטר.

וכמו שאני רואה כרגע הוא מבקש 7 מעל המחירון והוא גמיש, זה בכלל לא כמו שתיארת שהוא דורש 10 מעל.

אם אתה באמת רציני צור איתו קשר, תגיעו להבנות וסגרו כי אם לא מישהו אחר יבוא ואתה תישאר עם החיפושים שלך.

חוץ מזה בקישור שאייל העלה זה הרכב שלו שהוצע למכירה חח

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

הוא כן דורש 10 מעל.



המחירון זה 35 והוא דורש 45, המחירון המשוקלל הוא 38.5 ולא נראה לי שמישהו מסתכל על זה.

10 מתוך 35 זה קרוב ל 30% , ז"א הוא מבקש 30 אחוז מעל המחירון, וזה מוגזם מאוד.

על רכב שמור שאני ממש ממש ממש רוצה אני מוכן לשלם 10% מעל למחירון , למרות שאני חושב שזה משהו דבילי בלי קשר למצב השוק של GTI או פונטו !! היום אתה יכול לגשת לקנות רכב חדש עם 0 קילומטראז' ולקבל הנחה של כמה אלפים !! אז למה לשלם על רכב ישן מעל למחירון ?!

נעזוב את זה בינתיים כי זה עניין של עקרון מול מציאות, אבל בכל זאת בוא נגיד שאני זורם עם השוק, 10% זה אומר 38.5 אלף שזה המחיר המשוקלל :)

אז כמו שאמרת 7 אלף מעל למחירון זה אומר עוד 20% מעל ל10% שכבר העלית.

 

אגב, כשהבעלים עצמו קנה את הרכב לפני חצי שנה הוא ראה שהמוכר ביקש 50 אלף וגם לו זה נשמע מוגזם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=326354

גם היתה בו נזילה (שאין לי מושג מה קרה איתה) , והקלאץ' לפי מה שהוא רשם "-הקלאץ' מפריד גבוה ולהערכתו של רון ידרש להחליפו בעוד כ-20K." ז"א כבר עבר 10K ולך תדע מתי הוא ישבוק חיים.

ובהודעה החדשה הוא לא פירסם שהחליף קלאץ', שזה חתיכת בלגן עכשיו של לפחות 2.5K ש"ח.

הוא פירסם את ההודעה שביקש בה ייעוץ לקנייה ב 17/06/10

אחרי זה הוא פירסם את הודעת המכירה הראשונה ב 14/10/10

ואת השנייה ב 06/01/11

לי לא נשמע כזה טוב שמישהו קונה את הרכב ומנסה למכור אחרי 4 חודשים.

 

 

 

פורסם
יש הבדל גדול כאן, אתה מדבר על רכב בן 9 שעבר שתי (נכון?) ידיים ו 125 ק"מ לעומת רכב בן 12 שעבר 3 ידיים ו 145 ק"מ.

אבל בוא נדחה את התשובה שלי בינתיים :) ותן לי לשאול אותך שאלה:

אם אתה ראית את המודעה הזאת, היית משלם 15 אלף מעל למחירון ?

 

בכנות : הייתי מוכן לשלם על הרכב של עצמי 10K מעל המחירון מכיוון שיש כאן אפס השקעה.

 

קלאץ' וגלגל תנופה הוחלפו בטווח לא רחוק של ק"מ ( 5.5K בחברה)

טיימינג מלא כולל משאבת מים ובוכנת מתיחה בוצע אצל רון ( 2.5-3K)

רביעיית צמיגים בני חודש (2K)

פגושים נצבעו למצב מושלם וחדש (1K )

כל צנרת הגומי הוחלפה ברכב , כולל צנרת דלק , סתם כי בא לי.

אין בעיות במנעולי הדלתות (בעיה נפוצה ב MK4 שעולה כ550 ש"ח לדלת).

כל הפלסטיקה שלמה, כל הריפודים במצב טוב

מערכת , טסט ועוד כל מיני שטויות ששווים כסף

והכי חשוב: רואים שזה רכב שאהבו אותו ושמרו עליו כמו אתרוג.

 

 

שיהיה ברור: אם הרכב הנדון צריך קלאץ', הוא לא שווה 10K מעל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בגלל שכולם רואים שאחרים מוכרים מעל למחירון אז גם הם רוצים למכור מעל למחירון, וזה יוצר מצב שמי שיתחיל לחפש רכב כזה כולם יגידו לו "הרכב הזה נמכר מעל למחירון" , ואז מרוב שישמע את זה הוא יפנים בלי להבין למה

:)

זה מזכיר לי סיפור נחמד על ניסוי בקופים :-D

לקחו כמה קופים והכניסו אותם לכלוב והביאו סולם ושמו כמה בננות מעל לסולם, ואם אחד מהקופים טיפס על הסולם בשביל להגיע לבננות אז החוקרים התיזו מים חזקים לעבר כל הקופים, אחרי כמה ניסיונות הקופים הבינו שהם לא רוצים את הבננות, ואם אחד הקופים ניסה לטפס על הסולם אז שאר הקופים הרביצו לו ומנעו ממנו לטפס.

בשלב הזה החוקרים הפסיקו להתיז מים!!!

בשלב השני הכניסו כמה קופים חדשים שלא ידעו על המים, וכשראו את הבננות רצו לטפס על הסולם, אבל כל שאר הקופים שידעו על הים לא נתנו להם לטפס והתחילו להרביץ להם, אחרי כמה ניסיונות גם הקופים החדשים הפנימו שאסור לטפס ואם מישהו מטפס אז מרביצים לו...

אחרי זה הם הוציאו את כל הקופים שהיו בפעם הראשונה והכניסו כמה קופים חדשים עם מי שהיו בשלב השני, גם החדשים ניסו לטפס אבל מי שהיו כבר בשלב השני התחילו לתת להם מכות ולמנוע מהם לטפס (למרות שאלו שהיו בשלב השני אף פעם לא התיזו עליהם מים ולא הבינו למה אסור).

 

פורסם

הוא כן דורש 10 מעל.



 

המחירון זה 35 והוא דורש 45, המחירון המשוקלל הוא 38.5 ולא נראה לי שמישהו מסתכל על זה.

 

המחירון המשוקלל הוא המחירון!

וודאי ובוודאי שמסתכלים על זה.

35K זה רק מחירון הבסיס...

 

עידו

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

המחירון המשוקלל הוא אכן המחירון.

אם כך אנחנו לא מדברים על 10 מעל אלא על 6.5 מעל, זה אומר שאם תראה רצינות תוכל לקחת בפחות מזה.

רצינות זה אומר קודם לבדוק את הסחורה, אחר כך לדבר על מחיר ולא ההפך :)

מי שהתווכח איתי בזמנו על מחיר בטלפון , פשוט אמרתי לו שזה לא מתאים. שיבוא, יראה ואז נדבר.

 

שיהיה בהצלחה ,אתה ממאן להפנים את מה שמספרים לך כאן וממשיך לחפש מציאות.

מקווה שלא תלמד בדרך הקשה שאין מתנות חינם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני מבין שהנושא הזה כבר נטחן כאן הרבה ואין מה להגיד יותר, אבל אם כבר דיברנו על מחירון משוקלל אז יש לי עוד סיפור הזוי :lol:

בזמנו גם חיפשתי סיאט טולידו, היה מישהו שפירסם אחת למכירה אז התקשרתי ונסעתי לראות, הרכב נראה בסדר עם 120K ק"מ, אבל זה היה דגם סיגנו עם מזגן דיגיטלי שהצג שלו קיבל מכה וצריך להחליף (עולה איזה 500 ש"ח), וגם אחת מהדלתות עברה תאונה קטנה.

אחרי שעשיתי סיבוב קטן וראיתי את כל הניירות והכל בסדר אז שאלתי כמה הוא רוצה, והוא אמר : המחירון של לוי יצחק זה 22.5 ושל יד 2 זה 26 ומשוקלל זה 28 אבל אני רוצה רק 26.5 גם אם אתה לוקח את זה לבדיקה (כי כבר הורדתי לך מספיק ולא אוריד יותר בבדיקה) כי הרכב עכשיו עבר טיפול וטסט!

הוא רצה 4 אלף ש"ח יותר מהמחירון על רכב עם צג מזגן דפוק ודלת שעברה תאונה !! ולך תדע מה היינו מגלים בבדיקה אפילו אחרי הטיפול.

אולי אם היה עובר עוד תאונה בדלת השניה היה מבקש 28 ? :shock:

אמרתי לא תודה ונסעתי הביתה, הרכב נשאר קצת יותר מחודשיים בלוח יד 2 ואחרי זה נמכר (לא יודע בכמה בדיוק)

פורסם

אני לא מבין על מה כל הוויכוח,

מחיר שאתה (הקונה) רוצה לשלם על הרכב,צריך להיות תלוי ב

1.עד כמה את רוצה את הדגם.

2.מה מצבך הכלכלי.

3.מה מצבו של הדגם.

אם שלושת הפרמטרים הללו,מסתדרים לך בלב ובכיס,לך על זה,

בסופו של יום,המחירון הוא רק מנחה לערכו של הרכב,והוא אמור לתת פרופורציה לגביי מחירו,הוא לא אמור לתת מענה לגביי ערכו הסנטימנטלי,או לכבוד המיוחס לו ברחוב.(street cred).

חובב רכב ישמח לשלם 5 ואפילו 10 מעל המחירון עבור 306 GTI 6 אבל אמא שלו לא תבין מדוע צריך לשלם 40k עבור פזו מזדקנת עם שלוש דלתות ,ידנית,מיתלים נוקשים,במחיר הזה היא יכול לקנות איזו יונדאי.

Porsche 944 turbo


×
×
  • תוכן חדש...