Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, בגלל זה אם תקרא שוב את הפוסט שלי מעליך תראה שאמרתי שהכל יחסי ואני לא משווה Z4 לגולף אלא למכוניות באותו מחיר.

 

אתה תזעזע לשמוע כי WRX PRODRIVE עלתה 187,000 שח בעוד על הגולף ה"נפלאה" שילמתי 195,000 שח (לא נורא מאז למדתי כמה דברים).

 

הניסיון עם אמינות הגולף הוא באופן כללי עם מספר מכוניות (חברים ומשפחה) ולאו דווקא ג'יטיאיי.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה בכלל לא רלוונטי.

 

מדברים על מצב השוק לא על מהות הרכב.

 

דווקא בדגמים המוקדמים היתרון הוא שיש מצערת מכאנית ושיש כסאות מקוריים של רקארו שאחרי 2002 כבר לא הורכבו יותר.

החל מ2001 יש גם מחשב דרך וג'נט יותר יפה ואחרי 2002 יש ESP.

לדעתי השנתון הכי טוב לקנות את הרכב הזה הוא 2001, אבל לא הייתי פוסל 99 במצב מצויין (אם הוא אכן במצב כזה) בגלל היעדר מחשב דרך או ג'נט פחות יפה.

 

נ.ב. כשאתה נוסע ב Z4 כל רכב אחר נראה זבל, מה לעשות... הסטנדרט עולה ואי אפשר לחזור אחורה. הבעיה שלא כולם יכולים להרשות לעצמם אז נאלצים להתפשר.

 

 

 

נכון, זה קורה אבל זה נכון לרכבים שלא שווים מחירון מהרגע הראשון .

זה גם קרה כאן בפורום עם כמה רכבים אחרים.

בחיפושיי בזמנו אחר רכב כזה, יצא לי לראות אקזמפלרים מפורקים שדרשו עליהם 20 מעל המחירון בלי בושה.

 

עכשיו הבנתי שאתה רוצה GTI שמורה אבל גם לא רוצה לשלם על כך ,אני מאחל לך שתמצא כזו . ניסים לא קורים כל יום , אך אם יש לך רכב אחר ראוי, אולי אין סיבה למהר.

 

לפני מה שאני זוכר, אתה מחפש כבר חצי שנה רכב כזה, אם הדברים היו קורים כפי שאתה מתאר אותם, כבר מזמן היה לך אחד כזה, לא ?

ולמה אתה חושב שאותו בעל איביזה שחורה שנת 2008 ויד 1 עם תוספות לא שווה מחירון מהרגע הראשון?

או אותו אחד עם איביזה FR אדומה 2007( אם אני זוכר נכון) לא שווה מחירון "מהרגע הראשון"?

ומה עם בעלי הקליאו ספורט( לקחתי אותם רק לצורך דוגמא) שרושמים את כל המודעות בסגנון" לא גמיש" /"לא מכיר את לוי יצחק" /"מי שרוצה שיקנה מלוי יצחק"

, ודורשים 45K וגם 50K ואח"כ מקפיצים את המודעה כל זמן מסוים עד שאחרי חודשיים דורשים 38K וגם על זה הם מוכנים להתגמש.

אביב8)

פורסם

יכול להיות שאני לא כל כך יודע על מה אני מדבר אבל המודעה הזאת תלויה הרבה זמן וגם הייתה מודעה לפניה.

אני כן יודע מה זה gti, הייתה לי כזאת מבציר 2001 שהושבתה. אני לא קניתי אותה במחיר שערורייתי כמו 10 אלף מעל המחירון.

אני שילמתי מחירון נטו והרכב הגיע מונמך ועם ניהול מנוע.

וכמו שאמרתי נחכה ונראה כמה זמן המודעה הזאת תישאר תלויה. אגב אני ציינתי שיכול לבוא משוגע שיודע מה הוא רוצה ומוכן לשלם כל סכום למען התענוג, אבל זה גם יכול לקחת הרבה זמן.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

B&W250, אפרופו קליאו.

יש קליאו אדומה אחת "שעברה צביעה מלאה בעלות של 11אש"ח" שנמצאת בלוחות כבר לפחות חצי שנה. הבחור הוריד יותר מ20K מהמחיר המקורי שרצה עליה (עכשיו על 33K) ועדיין היא מפורסמת. אפילו את רמת הפירוט של המודעה הוריד לאפס כמעט בגלל שכנראה כל הפרטים שם לא הרשימו אף אחד. עצוב שזה המצב.

 

טוב בחזרה לנושא..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

 

עכשיו הבנתי שאתה רוצה GTI שמורה אבל גם לא רוצה לשלם על כך ,אני מאחל לך שתמצא כזו . ניסים לא קורים כל יום , אך אם יש לך רכב אחר ראוי, אולי אין סיבה למהר.

 

לפני מה שאני זוכר, אתה מחפש כבר חצי שנה רכב כזה, אם הדברים היו קורים כפי שאתה מתאר אותם, כבר מזמן היה לך אחד כזה, לא ?

 

אכן אני מחפש כבר מעל לחצי שנה, ועכשיו אני כמה ימים בלי רכב, ואני לא רוצה סתם למהר ולללכת על משהו שהוא לא שווה את המחיר בגלל שאני "תקוע" בלי רכב.

אגב, הדברים כן קורים כפי שאני מתאר אותם כי ראיתי את המודעה של הרכב הזה לפני כמה חודשים ואז אני זוכר שהוא ביקש 52-53 (או משהו דומה) והיום הוא ירד ל 45.

בגלל שאז זה נשמע לי מחיר הזוי מה שהוא ביקש אז סיננתי ולא הסתכלתי על המודעה הזאת בכלל, אבל עכשיו עם מחיר כזה אפשר להתחיל להסתכל על המודעה למרות שעדיין נראה לי שזה מחיר מוגזם.

אני כן רוצה GTI שמורה ואני כן מוכן לשלם על זה, אבל 10 אלף מעל למחירון , יד 3 ו-145 אלף ק"מ זה לא נתון פנטסטי, אז מבחינתי הרכב הזה יכול לחכות.

לפני שבועיים היתה אחת שהופיעה כמה שעות, יד 2 עם 50 אלף ק"מ בלבד!!! הוא ביקש 10 מעל למחירון והיא נמכרה באותו היום כי כשהתקשרתי הוא אמר שכבר מכר אותה.

פורסם

חשבת אולי על זה שהמחירון ירד בתקופה הזו ? :)

145K ק"מ לרכב 99 זה ק"מ מאוד נמוך... תסתכל אבסולוטית...

 

אגב, שלא תבין לא נכון. גם אני פרפקציוניסט, עד שלא מצאתי GTI יד1 עם 60 אלף ק"מ , לא קניתי.

 

בקשר להיא שהופיעה כמה שעות : צריך להיות חד כשאתה מחפש רכב מיוחד עם נתונים עוד יותר מיוחדים ,

כשהרכב הנוכחי שלי עלה בYAD2 השעה היתה 16:30 אחה"צ, עזבתי הכל בעבודה, ביטלתי ישיבה שהיתה צריכה להתקיים ב17:00 וטסתי לראות אותו, ב17:30 כבר הייתי שם, ב18:00 כבר לחצתי ידיים עם הבעלים אחרי חתימת זכרון דברים. הוא ירד קצת במחיר, אני עליתי קצת במחיר שהייתי מוכן לשלם למחרת בבוקר הרכב נלקח לבדיקה ונסגר הסיפור.

כל הזמן שאני נמצא בנסיעת מבחן הטלפון לא מפסיק לצלצל שם , בסופו של דבר הסתבר לי שאני מכיר אנשים כאן מהפורום שרצו את הרכב אבל קבעו איתו למחרת בבוקר.... למחרת בבוקר היה לרכב הזה כבר בעלים חדשים :)

 

ולמה אתה חושב שאותו בעל איביזה שחורה שנת 2008 ויד 1 עם תוספות לא שווה מחירון מהרגע הראשון?

או אותו אחד עם איביזה FR אדומה 2007( אם אני זוכר נכון) לא שווה מחירון "מהרגע הראשון"?

ומה עם בעלי הקליאו ספורט( לקחתי אותם רק לצורך דוגמא) שרושמים את כל המודעות בסגנון" לא גמיש" /"לא מכיר את לוי יצחק" /"מי שרוצה שיקנה מלוי יצחק"

, ודורשים 45K וגם 50K ואח"כ מקפיצים את המודעה כל זמן מסוים עד שאחרי חודשיים דורשים 38K וגם על זה הם מוכנים להתגמש.

 

למה?

כי זה רכב חדש יחסית ,עם מחירון גבוה, יש רכבים כאלו כמו מים יד 1 או 2 עם ק"מ נמוך ובלי קשר הרכב הזה פחות מבוקש.

לכן תנאי השוק מכתיבים שהרכב הזה לא שווה מחירון.

 

אם היית מפרסם למשל איביזה 20VT מודל 2002-2001 שהמחירון שלה באיזור ה40, עם נתונים כאלה יפים, הרכב היה נחטף.

 

 

בקשר לקליאו ,אני לא מכיר מספיק טוב את השוק של רכבים אחרים , אני מכיר היטב את השוק של הגולף GTI.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ולמה אתה חושב שאותו בעל איביזה שחורה שנת 2008 ויד 1 עם תוספות לא שווה מחירון מהרגע הראשון?

 

אתה מדבר עליי במקרה...? :wink:

פורסם
B&W250, אפרופו קליאו.

יש קליאו אדומה אחת "שעברה צביעה מלאה בעלות של 11אש"ח" שנמצאת בלוחות כבר לפחות חצי שנה. הבחור הוריד יותר מ20K מהמחיר המקורי שרצה עליה (עכשיו על 33K) ועדיין היא מפורסמת. אפילו את רמת הפירוט של המודעה הוריד לאפס כמעט בגלל שכנראה כל הפרטים שם לא הרשימו אף אחד. עצוב שזה המצב.

 

טוב בחזרה לנושא..

 

לא הייתי לוקח את הקליאו הזו כדוגמא מייצגת של כל השוק. יש לי היכרות עמוקה עם הרכב הספציפי הזה והמקרה פה מסובך.

אני גם לא כ"כ יודע מה הולך היום בשוק של הקליאו אבל משיחות קצרות עם בעלי קליאו הבנתי שכבר לא משלמים סכומים מטורפים מעל המחירון כמו בעבר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אז זה קורה גם בהונדה :)

יש אחת בלוח (של הפורום) שהבעלים רשם ב 26.12 : "המחיר הנדרש 30,000 ש"ח ולא גמיש."

היום 9.1 זה : "מחיר עודכן ל27,500 ש"ח."

פורסם
אתה מדבר עליי במקרה...? :wink:

כן, בין השאר, כמובן שבדבריי לקחתי אותך ועוד אחרים בפורום כמקרה מייצג לצורך דוגמא כי אני מאמין שמכירים אותך ועוד כמה אנשים כאן, מקווה שלא פגעתי בך ואם כן אני מתנצל . זה היה רק לצורך דוגמא מני רבות שיש.

אביב8)

פורסם
אז זה קורה גם בהונדה :)

יש אחת בלוח (של הפורום) שהבעלים רשם ב 26.12 : "המחיר הנדרש 30,000 ש"ח ולא גמיש."

היום 9.1 זה : "מחיר עודכן ל27,500 ש"ח."

 

אוקיי, מה אתה מנסה להוכיח עכשיו?

שקיימים אנשים גמישים בעולם שפותחים הודעות מכירה בקול תרועה ומהר מאוד מתחברים למציאות, נו בסדר.

בסוף היום כל בעל רכב רשאי לדרוש כמה שמתחשק לו, אם זה מתאים או לא לקונה זה כבר עניין אחר.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
כן, בין השאר, כמובן שבדבריי לקחתי אותך ועוד אחרים בפורום כמקרה מייצג לצורך דוגמא כי אני מאמין שמכירים אותך ועוד כמה אנשים כאן, מקווה שלא פגעתי בך ואם כן אני מתנצל . זה היה רק לצורך דוגמא מני רבות שיש.

 

חלילה פגעת, הכל בסדר. :wink:

לצערי אתה צודק לגמרי.

פורסם

על פניו, הרכב בלינק המצורף נראה במצב באמת מאוד שמור.

 

אני מניח שאם הבדיקה תאשש את דבריו - קרי: אין חלקי פח צבועים, מצב מכאני מעולה - אז אפשר לדבר על כמה אלפים מעל המחירון. סה"כ אתה יודע באיזה רכב מדובר כי GTI כבר היתה לך - עכשיו זה תלוי רק בך. לחכות ל"פראייר" שימכור לך רכב במצב בונבוניירה במחיר מחירון - או לשלם קצת יותר בידיעה שאתה מקבל רכב שבאמת שמרו עליו כמו שצריך. בנוגע לכמה יותר - אני מניח שאם תעשה קצת משא ומתן עם המוכר (שגם ככה רושם שהוא גמיש במידה מסויימת) ותדבר "אל הלב שלו", יכול להיות שתגיעו לעמק השווה ותוכל לקנות את הרכב.

 

במצב הנוכחי, האינטרס שלך לקנות רכב הוא לא פחות גדול מהאינטרס של המוכר למכור את הרכב (בהנחה שרכב הוא דבר שחשוב לך ביום-יום, או שאתה יכול להמשיך להתנהל בלי רכב גם כמה חודשים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אוקיי, מה אתה מנסה להוכיח עכשיו?

שקיימים אנשים גמישים בעולם שפותחים הודעות מכירה בקול תרועה ומהר מאוד מתחברים למציאות, נו בסדר.

בסוף היום כל בעל רכב רשאי לדרוש כמה שמתחשק לו, אם זה מתאים או לא לקונה זה כבר עניין אחר.

 

בגדול אני מנסה להגיד שצריך להיות מציאותיים ולא לקפוץ מהר מדי על רכב שדורשים עליו הרבה מעל למחירון (אפילו אם לחוצים לרכב, והוא נראה במצב מצויין) כי אחרי תקופה קצרה הבעלים יבין שהוא דורש יותר מדי, ואז יחשוב עוד פעם ויתחיל לבקש מחיר נורמלי.

פורסם

אולי לא הבהרתי את עצמי, אני לא מתמצא כל כך בשוק הgti אבל בהיבט כללי ונרחב, רכב ספורטיבי ששמור כמו שהרכב הנ''ל יימכר מעל המחירון והרבה. יד 3 ו143 אלף קילומטר ל12 שנה זה ממש מעט, אמנם לא עשירייה מעל אבל גם לא במחירון.

הרכב שאני קניתי הוא לא דוגמא כי על שלי היה עיקול של הבעלים הקודמים ועוד כמה צרות שנחתו עליו לצערו ולשמחתי:-P .

אתה מחפש מציאה במחיר לא מציאותי, לדעתי גם אתה צריך להתחבר למציאות חבר.

או שתקנה פונטו גרנדה ליסניג או חרטא אחרת:lol:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold


×
×
  • תוכן חדש...