Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

אני מחפש מנורות מסויימות לרכב, משהו בסגנון כזה:

Cat_161781_%28152%29.jpg

 

איך קוראים למנורות האלה? איפה ניתן לרכוש אותן בבאר שבע וכמה הן עולות?

אני רוצה לשים מנורות כאלה שייתנו יותר אור מהמקורי וגם יותר יפה.

 

תודה רבה לעוזרים.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אתה מתכוון לנורות LED?

 

ניתן להחליף את כל הנורות הצהובות ברכב בנורות לד בשלל צבעים ועוצמות.

 

סוג הנורה משתנה מרכב לרכב, לכן צריך לבדוק לפני את סוג הנורה.

 

לקנות מומלץ באיביי

Kawasaki Versys !!!

פורסם

בטח חוקיות.

 

אני החלפתי את רוב הנורות בגולף שהייתה לי לנורות LED.

הרבה יותר יפה והרבה יותר חזק.

 

מומלץ!

Kawasaki Versys !!!

פורסם
עקרוני אני מוכר, תסתכל בחתימה שלי.

הבעיה זה המרחק כאן

 

טוב שזה עקרוני...

אמיל, תוכל גם לחפש באתר DEALEXTREME פשוט יחסית וזול.

:evil:אחינו הנהג:evil:
פורסם

שלום אמיל,אם אתה מעוניין אני מוכר הנורות שאתה צריך,הכל חדש,נמכר עקב חוסר שימוש.

1.זג נורות לד גוון 6000K,חדשות,גוון לבן כחלחל.

2.שתי זוגות נורות חנייה Philips blue vision W5W,גוון לבן,4 נורות.

3.בנוסף תקבל במתנה שתי זוגות נורות חנייה W5W PHILIPS רגילות של פיליפס,כלומר 4 נורות.

סה"כ 10 נורות.

כל זה ב90 ש"ח.

0546661021-שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...