Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהירות! עצים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע לאן בדיוק העידכון הזה שייך אבל הייתי חייב לידע אותכם בעניין.

כמו שידוע לחלק מכם (או שלא) אני עובד בפינוי גזם וגרוטאות (באשדוד).

ביום יום אנחנו מפנים גזם, ארונות ושאר הגרוטאות.

היום היה יום מיוחד, נחלמנו נגד הזמן והרוח, העצים קרסו בזה אחר זה, חלק על בתים, חלק על כבישים וחלק על מדרכות.

היו 2 צוותים עם מסורים שנסעו לכול קריאה וחתכו את העצים ואנחנו עם עוד 8 משאיות שנסעו מנדוקה לנקודה על מנת לאסוף את הגזעים.

איך ולמה זה צריך לעניין אותכם.

סיכוי גדול מאוד שאחד הרכבים חונה אפילו ברגע זה צמוד לעץ.

ותתפלאו אבל היום שמתי לב לזה שדווקא העצים הגדולים והעבים יותר קרסו.

סקודה אדומה אחת נחבטה קלות מעץ והונדה אקורד חדשה נרמסה מתחת לגזע (את ההונדה לא ראיתי רק שמעתי מעובדים בחברה שפינו את אותו גזע.)

בקיצור שכול אחד יצא לראות מה מיקום הרכב שלו וינסה לשים אותו במקום בטוח.

למרות שכלום לא בטוח במאה אחוז, אתמול עף לכיוון הרכב שלי חלון בגודל של כ2 מטר שנפל מהבית הסמוך, לשמחתי הוא צנח כ20 ס"מ מהרכב ולא פגע בו.

בהצלחה.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

תודה על האזהרה.

לפני כמה חורפים ראיתי במו עיניי עץ נופל על דומני סקודה האצ'בק, ומרסק לה את החלון. בדרך הוא גם לקח איתו כמו חוטי חשמל. בהחלט לא נעים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ספרו לי על זה...

 

שנה שעברה קרס עץ פרטי שלי (שנמצא בתוך הגינה) על ההונדה סיוויק החדשה של השכן. לא היה נעים...

פורסם
ותתפלאו אבל היום שמתי לב לזה שדווקא העצים הגדולים והעבים יותר קרסו.

בכיתה ג' לא למדת על משל העץ והשיבולת ?

השיבולת הקטנה, שהיתה גמישה התכופפה ברוח ונשארה שלמה.

העץ הקשיח שעמד איתן ללא גמישות - קרס.

 

חפש חוברות צביעה מכיתה ג', תזכר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

עדכון: גם בעלי מזדה צריכים לדאוג.

מזדה 5 בנתניה הונמכה לרצפה ע"י עץ שהתפרקד על מכסה המנוע שלה..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אז הסערה פוגעת בכולם הא?

גם בערסים, גם בחנונים מהפורום וגם בעדר הליסינג.

נ.ב.

נראה לי אני מהערסים :\

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
ספרו לי על זה...

 

שנה שעברה קרס עץ פרטי שלי (שנמצא בתוך הגינה) על ההונדה סיוויק החדשה של השכן. לא היה נעים...

 

אם אני מבין נכון מהשרשור, רק בעלי הונדה וסקודה צריכים לדאוג.

 

בעלי בהונדה צריכים לדאוג כי נופלים עליהם עצים.

בעלי סקודה צריכים לדאוג כי יש להם סקודה! :roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ספרו לי על זה...

 

שנה שעברה קרס עץ פרטי שלי (שנמצא בתוך הגינה) על ההונדה סיוויק החדשה של השכן. לא היה נעים...

במקרה כזה הביטוח של הסיויק תובע את הביטוח דירה או שזה השבתה עצמית ?

פורסם

מצחיק שאתם מדברים על עצים :D המוסך המרכזי של הונדה באשדוד מושבת בימים אלו עקב קיר שלם שקרס אל תוך המוסך על הליפטים שמרימים את המכוניות ועל ציוד יקר ביותר.

 

גיליתי את זה שבאתי להחליף וישרים ונאמר לי שעד הודעה חדשה אין פעילות במוסך ואם זה משהו דחוף סע לת''א :lol:.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם

האמת שבכיתה ג׳ לא למדנו על עצים ושיבולות, ואולי חבל שככה.

היום זה המשיך, מאזדה אחת איבדה חלון קדמי בעקבות עץ ו206 גלגל, היה לו מזל.

ככה שגם בעלי הפג׳ו נכנסו לסטטיסטיקה.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

אוהו, עכשיו זה פוגע בשלדות המטורפות!

 

ריח של נקמה באוויר..

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

למזלי לא יצא לי לנהוג בימים הסעורים שהיו, וגם אם כן זו נסיעה קצרה שהייתה כשהכביש יבש ומזג האוויר רגוע לחלוטין.

 

ממחר צפויה עלייה בטמפרטורות והשמיים יהיו בהירים. אפשר לחזור לנהוג בשלום, ובעוד שבוע-שבועיים לקבל את הגשם שוב בברכה. :twisted:

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
האמת שבכיתה ג׳ לא למדנו על עצים ושיבולות, ואולי חבל שככה.

היום זה המשיך, מאזדה אחת איבדה חלון קדמי בעקבות עץ ו206 גלגל, היה לו מזל.

 

על כל רכב אחר הייתי שובר את הראש בלהבין איך אפשר לאבד גלגל, אבל מסיבה לא מובנת כלשהי על ביז'ו אני לא מתפלא:-D .

מזל שיש לי פיאט ועוד ירוקה שאף עץ לא ירצה להתאבד עליה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
מצחיק שאתם מדברים על עצים :D המוסך המרכזי של הונדה באשדוד מושבת בימים אלו עקב קיר שלם שקרס אל תוך המוסך על הליפטים שמרימים את המכוניות ועל ציוד יקר ביותר.

 

גיליתי את זה שבאתי להחליף וישרים ונאמר לי שעד הודעה חדשה אין פעילות במוסך ואם זה משהו דחוף סע לת''א :lol:.

 

אתה נוסע עד למוסך המרכזי בשביל לקנות וישרים?!?

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

×
×
  • תוכן חדש...