Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהירות! עצים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור החל איי שם בתחילת שנות ה- 90 המאוד מוקדמות. היה חורף קשה, קשה במיוחד. השלג והברד נלחמו ביניהם מי יירד יותר חזק, מי ייגרום יותר נזק. לפתע, כמו מהאוויר, נשמע קול חריקה קשה, ואחריה בום של חלונות נשברים.

הבטנו מהחלון של הבית החם בו היינו, ושם, חשכו עיניה של החברה של חבר. החיפושית השובבה שלה (שהיא טרחה להדביק לה על החלון האחורי, את הכיתוב החיפושית השובבה) רוסקה לחלוטין. ונחה לה בדממה, תחת גזע עץ עצום.

כולנו צחקנו, הבחורה יבבה בבכי קורע לב. הפסקנו כולנו לצחוק, ושאלנו את הגברת על מה ולמה הבכי?

החבר שלה לא צחק, הוא הרצין ואמר: ערך סנטימנטלי חברים, הרכב הזה עובר אצלהם בדורות ועכשיו אין רכב.

לא היה אפילו לאן לצאת בגשם, הכל נראה מבעד לחלון. לא להאמין כמה שהרכב הזה עשוי מנייר ממש, כי כל מה שנשאר מהרכב, היו הצמיגים שלו.

רצה אלוהים (או שמא מדובר ברצונו של הטבע?) וגזע העץ הענקי, צנח לכל אורכו של הרכב, בצורה כמעט מכוונת, אך מדוייקת מאוד.

איתני הטבע הם מהחזקים, המפחידים, והמטורפים ביותר שיש.

ואני? חכם שכמוני, מחנה יום יום, את הג'וק שלי בחניון התת קרקעי, אותו חניון שעליו פתחתי שרשורים שונים, אותה חנייה שאז בשעתה, רבה איתי עליה השכנה המרושעת שלי. עכשיו היא מחנה בחנייה העליונה, עכשיו היא מבקשת סליחה ו"בוא נחנה בחנייה התת קרקעית יום אני ויום אתה", מצחיקה זאתי הא?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם
במקרה כזה הביטוח של הסיויק תובע את הביטוח דירה או שזה השבתה עצמית ?

 

בעיקרון תביעה של הביטוח שלו נגדי (או נגד הביטוח דירה במידה ויש). אני צריך לשלם את הנזק ולא הרשות המקומית כי זה שטח פרטי שלי.

 

אתה נוסע עד למוסך המרכזי בשביל לקנות וישרים?!?

 

יש לך רעיון אחר איך לרכוש מגבים למכוניות החדשות? כי גם אני צריך ואין בשום מקום...

פורסם

 

יש לך רעיון אחר איך לרכוש מגבים למכוניות החדשות? כי גם אני צריך ואין בשום מקום...

 

אוטו דיפו...:?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

ליאור, התחנה הראשונה שלי אחרי הקפה בוקר בארומה הייתה אוטו דיפו, גם אני עשיתי ככה:shock: שהמוכר אמר לי שהם לא מחזיקים מגבים לצורה החדשה של סיויק כבר קרוב לחצי שנה.

שאלתי למה הרי זה אוטו נפוץ כמעט כמו מאזדה 3, והוא אמר נכון שזה אוטו נפוץ אבל אין מגבים חליפיים לאוטו הזה.

אותו דבר נאמר לי בMEGASHOP שגם זה חנות בסגנון אוטו דיפו באשדוד.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

×
×
  • תוכן חדש...