Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך מגבר לסאב בשביל חבר, המגבר לא צריך להיות מונו

כי הוא רוצה לחבר אליו גם רמקולים 6*9 אין לי מושג של איזה חברה וכמה הם

אבל הסאב שלו הוא 600 וואט שיא ו300 בטח rms.(כמעט בטוח)

 

הבעייה היא שהמגבר צריך לעלות סביבות ה800...

יש הצעות?

 

זה אגב הסאב שלו אבל שלו 12 אינץ http://www.netaction.co.il/item.phtml?item=1691824

הוא אגב סאב חמוד לאללה וגם הקופסא מאוד יפה הוא נותן פוזה רצינית

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם
זבל סיני כרגיל מה שמציעים פה בפורום !!!!!!

לך על MAC AUDIO או MAGNAT !!

 

 

colt77 הבנאדם ביקש מחיר זול!

וMAC AUDIO עוד יותר גרוע :wink:

ובגישור הוא יגיע ל200 ארמס

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם
זבל סיני כרגיל מה שמציעים פה בפורום !!!!!!

לך על MAC AUDIO או MAGNAT !!

הוא לא מחפש משהו מדהים

הוא מחפש משהו יחסית טוב במחיר זול שיפעיל לו את הסאב כמו שצריך ושיפעיל לו רמקולים

אחוריים

 

עד עכשיו היה לו מגבר של פרוסאונד שזה זבל רציני אז הוא רוצה לעלות קצת ברמה

אבל בלי להוציא שטרות מיותרים

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם

לחבר שלי היה על סאב 303 של פיוניר מגבר של סוני 2 ערוצים.

המגבר הוא ישן יחסית.

הסאב היה נשמע מרוח ולא מדויק לחלוטין. לאחר שהוא אחליף את המגבר למגבר של PYLE (כן כן, סך הכל pyle) הסאונד השתנה פלאים והסאב הרבה יותר מדויק.

אחרי מה ששמעתי אצלו ברכב (שוב, שינוי קל מסוני עתיק לפייל חדש) אני חושב שלא כדאי לבזבז כסף על מגבר כמו ה platinum הזה.

 

פעם גם אני חשבתי על לקנות כל מיני רכיבים של חברות כמו PYLE, CALIFORNIA, המגבר המזוייף של בוס, הפלטיניום הזה, וכל אלה הקורצים במחיר זול. אחרי השינוי ששמעתי אצלו, אני בטוח שעדיף לחסוך ולהמתין (כמה שזה מבאס) ולקנות בסוף משהו קצת יותר נורמלי.

 

ועוד מחשבה - אל תגידו, למתחילים זה מגבר מצויין, כי כלכלית זו ההטעייה הכי גדולה. לקנות מגבר כזה ב 500 ולהחליט אחרי חודשיים/שלושה/שנה שהוא לא מספיק טוב זה בזבוז כסף כי הסיכוי למכור אותו במחיר קרוב שואף לאפס, והסיכוי למכור אותו בכלל לא נראה לי כל כך גבוה. סתם חבל על ההוצאה.

פורסם

gonen לא נראה לי כל כך ש-pyle שייך לרשימה שבו רשמת אותו, בעיקר אחרי ששיבחת

 

אותו לאחר שהוא הותקן באוטו של חבר שלך...

 

לי אישית יש מגבר של pyle ואני מרוצה עד השמיים....

פורסם

מאק אודיו מאק ציקלון 6000 מגבר פצצה עולה 1000 ושווה לפחות 1500!

סופר איכותי,מוציא צליל איכותי ומדוייק

ואצלי הוא מרים את כל המערכת!

פורסם

ועוד מחשבה - אל תגידו, למתחילים זה מגבר מצויין, כי כלכלית זו ההטעייה הכי גדולה. לקנות מגבר כזה ב 500 ולהחליט אחרי חודשיים/שלושה/שנה שהוא לא מספיק טוב זה בזבוז כסף כי הסיכוי למכור אותו במחיר קרוב שואף לאפס, והסיכוי למכור אותו בכלל לא נראה לי כל כך גבוה. סתם חבל על ההוצאה.

 

לא לכל בן אדם בחיינו יש את הכסף להוציא 1500 מינימום להוציא על מגבר

אני אישית קונה רק מאמריקה.

הוא מעדיף לקנות בישראל, הוא לא מחפש מערכת שתהיה המערכת הכי טובה בעולם

הוא רוצה להשאר עם הדברים שיש לו היום, אם היה לו את המגבר הוא היה נשאר גם איתו

אפילו שהוא לא היה מרוצה ממש אבל הוא מכר אותו

 

אז בכל זאת תודה לכולם פה על ההצעות ואם יש עוד אז אני ישמח

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם

גם אני מסכים עם הקטע של האמריקה

 

המחירים שאני מביא מחו"ל עם משלוח תמיד יותר זולים מהארץ ולא משנה איפה תחפש

הדוגמאות שלי:

הד יוניט אלפיין CDA-9825 לי עלה 1000 ש"ח בארץ מחיר לצרכן 1600 ש"ח אפילו יותר.

מגבר קיקר KX600.4 עלה לי 1800 ש"ח - מחיר לצרכן באפריל טקליין 5500 ש"ח!!

סאב וופר קיקר COMPVR 10 D2 עלה לי 750 ש"ח - מחיר לצרכן 1500 ש"ח

 

צריך עוד דוגמאות?

 

ב800 שקל האלו אפשר להביא מגבר דיי טוב דרך EBAY , תעשו חיפוש בפורום על EBAY יש כמה אשכולים שקשורים לנושא הזה.

 

2 חסרונות עיקריים בשיטה הזו:

 

1. אתה קונה חתול בשק ז"א אתה לא יודע אם זה אמיתי - פתרון : קונים רק ממוכרים כאשר אחוז הפידבקים גבוה מאוד (מעל 97.5%)

2. אחריות - אין מה לעשות אין לך אחריות אבל בדרך כלל אם המוצר עובד הוא ימשיך לעבוד אלא אם התקנת אותו לא נכון.

 

למזלי אצלי הכל הלך חלק :)

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
gonen לא נראה לי כל כך ש-pyle שייך לרשימה שבו רשמת אותו, בעיקר אחרי ששיבחת

 

אותו לאחר שהוא הותקן באוטו של חבר שלך...

 

לי אישית יש מגבר של pyle ואני מרוצה עד השמיים....

 

אני לא אומר שפייל זה זבל, אבל אני אומר שבוודאי יש יותר טובים. המגבר ששמעתי אכן העלה את האיכות, אבל משום שלא שמעתי מגברים של חברות יותר טובות (או נחשבות) אני לא יכול להגיד שהוא משתווה למוצרים אחרים.

מה שכן, בנוסף למגבר (שאת השינוי הרציני שמעתי בסאב שהפך להיות יותר מדויק) הוא החליף גם קומפוננט קדמי, היה לו 3 חלקים של אינפיניטי שמהם נשאר לו רק הוופר והטוויטר, והטוויטרים נשרפו, אז פעם אחרונה ששמעתי אצלו זה היה עם הוופר של אינפיניטי וטוויטר של red sound או אחד מאלה שעולים 20 ש"ח, ועכשיו יש מורל מילניום.

 

 

לגבי קניות מחו"ל - אם זה יותר זול זה בהחלט עדיף, אבל לא כל אחד מעוניין להתעסק עם הברוקרטיה של זה, וכל התיזוזים שמסביב.

 

סה"כ אני חושב שעדיף להמתין, למצוא משהו טוב יד שניה (ויש) במחיר דומה או טיפה יותר גבוה, ולהביא משהו באיכות נורמלית.

 

גונן, שלא מאמין איך השתנתה לו הגישה.

פורסם

הנה!

http://www.cheaper.co.il/Product.asp?productid=58&catcode=87

 

אגב ההספק 600 וואט לא אומר כלום..בחוברת רשום 4*75\2*200

וזה נתון מאוד אמיתי!

 

יש לחבר שלי 2 מגברי בוסס החיקוי שעליהם רשום 1000 על כל אחד,הם מרימים

מורל דוטק,פיוניר 260 ושני סאבים פיוניר 305(800 וואט!)

 

לעומת זאת אצלי יש מגבר אחד כזה מאק אודיו,קומפוננט רוקפורד וסאב סרווין

ואצלי שומעים הרבה יותר טוב מכל הבחינות! איכות,עוצמה ועיוות

 

פשוט בא לו לבכות כל פעם שהוא נכנס אלי לאותו...והוא השקיע 1200 שקל על שני המגברים האלו!

×
×
  • תוכן חדש...