Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קרה לסלקום?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי מיטב הכרותי, אם הלכה להם הליבה אז הם יכולים לזרוק את הליבה החוצה, לשחרר את הגוף ולהמשיך רק עם הצלחת, לא?

 

LOL

12345

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
מישהו מוכן לעדכן מה הסיפור? לי אין שום בעיה בסלקום :(

 

כנ"ל,הכל תקין פה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אתה מודע לכך שאוזניה חוטית רגילה משמשת כאנטנה ובכך בעצם מגבירה את הקרינה?

 

בולשיט!

מאיפה הבאת את דבר ה"חכמה" הזה?

 

אני מהנדס (11 שנים + בפיתוח מכשירי wireless) והשמועה הזאת היא פשוט קשקוש.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
מעניין מאוד, כולם פה נהיו מהנדסי RF פתאום... :)

ספציפית הבעיה היא לא בעיית RF הפעם אם להיות קטנוניים ;-)

 

אני מתייבש על הקו לשירות לקוחות, בוא נראה אם הם מוכנים לפתור לי את הבעיה הפעם בצורה טובה יותר אחרי אתמול...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=351966

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
בולשיט!

מאיפה הבאת את דבר ה"חכמה" הזה?

 

אני מהנדס (11 שנים + בפיתוח מכשירי wireless) והשמועה הזאת היא פשוט קשקוש.

 

כנראה שנסיון לא תמיד שווה חוכמה.

כל מודול רדיו בטלפונים ניידים מחובר לכניסת אזניות ומשתמש בחוט האזניות בתור אנטנה לצורך קליטת תדרי FM.

הדבר נכון גם כאשר מחוברת אוזניה לגבי תדרי GSM.

פורסם

צר לי לאכזב את פותח השירשור, אבל בסלקום (מו בשאר החברות), הם לא טיפשים.

אני לא יודע מה החבילה שניתנה לך, אבל אני כן יודע שבעוד 3 דקות/שעות/ימים/שבועות הם יעלו לך את המחיר ויבלבלו לך במוח:

"זו הייתה הטבה לכך וכך זמן, זה הנוהל אצלינו"

אומנם אני אוהב את כולכם פה, ולטובתכם לגמרי, אבל כך זה פועל, בחברות הסלולאר.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

כל מודול רדיו בטלפונים ניידים מחובר לכניסת אזניות ומשתמש בחוט האזניות בתור אנטנה לצורך קליטת תדרי FM.

הדבר נכון גם כאשר מחוברת אוזניה לגבי תדרי GSM.

 

קליטה לא שווה שידור ואין דין תדר גלגלץ כדין תדר שיחה והסיבה לחיבור אוזניות לצורך אנטנה היא כי אורך הגל של גלגלץ ארוך הרבה יותר ולכן צריך אנטנה ארוכה יותר מאשר זו המשמשת את תדרי ה GSM (שלא לדבר על UMTS)

עוצמת השידור, והיג"ע של שיחה מחושב בדיוק כה רב בדיוק לאנטנה הפנימית של המכשיר שאין שום סיבה הגיונית להשתמש בחוט סתמי של אוזניה שאין לך מושג מה אורכו איכותו והתנגדותו.

וצריך טלפון ממש גרוע כדי שיזלוג משהו מכיוון המשדר לכיוון האוזניה (דופלקסרים גרועים, הארקות שלא מחושבות נכון ועוד) ואני האמת לא מכיר טלפון עד כדי כך גרוע (אולי מודו ?)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
אתה מודע לכך שאוזניה חוטית רגילה משמשת כאנטנה ובכך בעצם מגבירה את הקרינה?

 

אוזנייה חוטית מגבירה את הקרינה שלך לראש בהרבה יותר מאוזנייה אלחוטית

 

כמו שהבחור אמר למעלה, היא כמו אנטנה לטלפון ואתה שם אותה בתוך האוזן.

אפשר סימוכין בבקשה למידע הנ"ל

פורסם
כנראה שנסיון לא תמיד שווה חוכמה.

כל מודול רדיו בטלפונים ניידים מחובר לכניסת אזניות ומשתמש בחוט האזניות בתור אנטנה לצורך קליטת תדרי FM.

הדבר נכון גם כאשר מחוברת אוזניה לגבי תדרי GSM.

 

סייג לחכמה - שתיקה.

גם לא להבין פיסיקה וגם להתווכח...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...