Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל הוא רוצה של מירס!

 

אתה קונה למשל בדואר כרטיס מירס טוק כזה http://www.mirs.co.il/51-he/Mirs.aspx

יש לו קו ומספר שבאים איתו. אתה מכניס למכשיר והופה! אתה מדבר ומצקצק למי שתרצה.

 

מדי פעם אתה מטעין בכסף וזהו. רק תוודא שהמכשיר שלך מתאים לשימוש בסים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אלי סליחה שאני מתעלק ,

אז אתה אומר שמחר אני יכול לגשת לדואר לקנות כרטיס כזה ויהיה לי מירס? המכשיר הוא i576 ואיך אני מטעין כל פעם?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני והעיינים שלי- הפלאפון הרגיל שלי קיבל הרגע כנראה קורוזיה :\ נתקעתי בגשם שמתי אותו במעיל אבל עדיין חדרו קצת מים כנראה :(

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

המחירים שמפורסמים שם לא נכונים.

20 אגורות זה מה שתעלה דקת שיחה

והתאריך הוא מרץ 2011.

 

בינתיים זה הפרומו

156307_469239748682_369373803682_5879425_1895973_n.jpg

פורסם

ומה עם דאטה, ואם כן אז באילו מחירים?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

עוד לא הגענו לשם.:-D

בינתיים מתמקדים בשיחות. כמה סקרים שעשינו אומרים שהלקוחות הפוטנציאלים רוצים בסה"כ לדבר.

למרות שהתשתית היא דור 3.5 של פלאפון ככה שהכל אפשרי.

פורסם
עוד לא הגענו לשם.:-D

בינתיים מתמקדים בשיחות. כמה סקרים שעשינו אומרים שהלקוחות הפוטנציאלים רוצים בסה"כ לדבר.

למרות שהתשתית היא דור 3.5 של פלאפון ככה שהכל אפשרי.

אז יאללה זוזו, אני בארץ כמה פעמים בשנה לזמן מוגבל, וממש לא מתאים לי להחזיק התחייבות ותשלומים קבועים גדולים בשביל חבילת דאטה.

 

מה לגבי SMSים? יש תמחור?

 

שווה לחכות :smile:

לא עד שלא תתנצל בפני אייל על הפקפוק שלך במעלה השרשור :D

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
לא עד שלא תתנצל בפני אייל על הפקפוק שלך במעלה השרשור :D

 

החלטת לשנות את הכותרת שלך מ"לץ" ל"ש"צ"?

:lol:

 

אז הנה:

מתנצל, מתנצל, מתנצל.

 

בסדר? מאושר לי לקבל את תמחור הסמסים שלהם?

:roll:

פורסם

הבעיה של Free זה שהם חותמים עם פלאפון - מה שאומר מכשירי דור 3 בלבד, ורק כאלו שתומכים בתדרים של פלאפון. עבור אנשים כמוני שמרוצים מאוד ממכשיר הדור 2 שלהם, כמו גם עבור אנשים שמחזיקים מכשירי דור 3 של סלקום/אורנג', זה יהיה חסם להתניידות.

 

מסקרן אותי איך הם יתמודדו עם זה.

פורסם

תפתח את המכשיר שלך לכל הרשתות ותהנה.

 

אני עם מכשיר של סלקום בן 3 שנים והיתי איתו כבר בשלושת הרשתות

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...