Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי החוק חברת הסלולר חיבת לפתוח את המכשיר , בעמלה של פחות מ 100 ש"ח (אם אני זוכר נכון).

 

לפי החוק גם קל לנייד טלפון לחברה אחרת ולשמור על המספר הקיים. תבדוק אפשרויות ניוד, ואח"כ תודיע לסלכלום שאו שאתה מנייד או ש... , וסביר שירצו אותך.

 

למפעיל הוירטואלי ( mvno ) יקח זמן להגיע כי חברות הסלולר ילחמו וישהו. אבל סביר שיקומו שירותי callback נוחים, כך שעדיף להיות עם סים ללא תשלום חדשי ולהשתמש מינואר בשירותים האלה.

 

 

שירותי call back

השירות דומה למה שחברות הסלולר משווקות כבר מזמן לגבי חיוג מחו"ל לארץ ,או לטלפונים מהארץ לחו"ל דרך jajah.com

 

השירות יעבוד כך:

אתה מחייג מהסלולרי שלך למספר חינם 1-800 , מחכה רגע לשמיעת הצליל וממשיך בחיוג ליעד הסלולרי , ואז מנתק. בתוך שניות מצלצלים לטלפון שלך ולטלפון היעד ומחברים ביניכם.

עלות השירות מבוססת על פעמיים דמי קישוריות ( כי יש פה 2 שיחות מטלפון קוי לטל סלולרי) , שזה כ 15 אג' החל מינואר ועוד רווח סביר, נניח בין 5 ל 10 אג'. בסה"כ בין 20 ל 25 אג' לדקה.

מבחינת מפעיל השירות ההשקעה הנדרשת די קטנה וודאי יקומו לא מעט חברות call back

 

אמנם רוב האנשים הם שמרנים ויחיגו כרגיל (וביוקר), אבל המיעוט שינצל את השירות הזה יגרום ללחץ חזק כלפי מטה של מחירי השיחה לדקה של החברות הסלולריות הקימות.

לפחות לגבי הטלפונים החכמים, סביר שתהיה אפליקציה שתעשה את עבודת החיוג.

לדוגמא , כבר היום, מי שמחיג דרך סיפמי, מחייג רגיל (כולל שימוש באנשי קשר) והשיחה יוצאת דרך סיפמי ולא כשיחה רגילה. (נכון לפחות לטלפונים של נוקיה).

השוני היחיד הוא שיש להפעיל את סיפמי כשמפעילים את הטלפון, ולהשאיר את סיפמי פועלת ברקע, כל השאר רגיל.

 

מהו טלפון חכם? למשל כל טלפוני נוקיה מסדרת N, E , C , express music ועוד. ניתן לראות באתר של סיפמי רשימה ארוכה. (כמובן שאינה כוללת את כל הטלפונים).

 

סביר שמנגנון ה callback יעבוד דומה, כלומר מפעילים תוכנה שפועלת ברקע כל הזמן, ואז מטלפנים כרגיל אבל ברקע החיוג יעשה כ callback .

 

יהודה

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

MVNO זה פשוט מפעיל וירטואלי, אין לו תשתית משל עצמו.

למשל רמי לוי בא וקונה בנק דקות ענק (כמובן שזה הפשטה אבל זה הרעיון) נניח מפלאפון, מקבל קידומת וקומות של מספרים מהרגולטור , ואז מוכר הלאה את הדקות האלה ברווח.

 

מתאפשרים לו מחירים מאוד נמוכים יחסית למה שאנחנו רגילים כי הוא לא צריך להקים ולתחזק את תשתית הרדיו, מצד שני עלולות להיות בעיות של Quality of Service.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
ינואר 2011 נשמע לי יותר טוב משום מה:wink:

וזה יקרה.

 

אתה כנראה יודע יותר טוב מכולנו מה קורה במסדרונות שלכם, אבל עם כל ההערכה שיש לי (ויש לי) לחבר לוי, כשמדובר במונופולים הדורסניים שנקראים "ספקיות סלולאר" אני בגישה של "עד שלא ראיתי את זה קורה - זה לא קורה". במילים אחרות, אני חושב שהם ינסו לשים כל רגל אפשרית כדי לעצור את הבלתי נמנע - הם לא טיפשים והם בעצמם יודעים שזה מהלך בלתי נמנע, אבל הם ינסו לקנות עוד זמן מונופול עם תירוצים בסגנון של "הרשת עוד לא מוכנה", "אנחנו צריכים עוד זמן להכין את האמדוקס שלנו" ושאר תירוצים יצירתיים.

 

זו סתם דעה של מי שקורא עיתונים, ולא מבין הרבה מעבר 8)

 

(אבל אם אתם מחפשים עובדים למחלקת השיווק/פרויקטים... :roll:)

פורסם

גם אני לא הייתי עוצר נשימה בהמתנה לMVNO.

 

ולדעתי קו רגיל (לא פריפייד) ללא תשלום חודשי קבוע זה נכס שהייתי שוקל אפילו לשלם 180 שקל (חד פעמי) כדי לשמור עליו.

 

יש אצלנו במשפחה 2 קוים כאלו של אורנג' במסלול TOGO ישן. משלמים איזה שקל לדקה לבזק ושקל וחצי לדקה לסלקום/פלאפון.

הם נמצאים אצל סבתא שלי ודוד שלי והחשבון של שני הקוים האלו ביחד מגיע בד"כ לסביבות 15-18 שקל.

מיותר לציין שהם בחיים לא יעברו לתוכנית עם תשלום חודשי קבוע כלשהו :-)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

* עזבתי את סלקום, לפחות כרגע נראה בהצלחה !

הלכתי לפלאפון, העברתי את המספר להיות prepaid בפלאפון, שילמתי 99 ש"ח, נראה שיחות נכנסות בסדר וזהו.

סלקום אמרו לי בפרוש "אתה לא לקוח שמשלם יותר מידי, אנחנו לא מורידים לך את חבילת דור 3 בלי תשלום, או שתשלם 180 שקל או שאתה מוזמן לעזוב" (מרכז שירות סלקום כפר סבא קניון ערים) אז אולי אני לא לקוח שמשלם יותר מידי אבל אני עומד על זכותי הצרכנית א. לפעול ולא לשתוק (עובדה עברתי רשת) ב.לעשות רעש ולספר לכם מה אני חושב על סלכלום היות ואני חושב שהקנס הזה שנקרא חבילת דור 3 הוא המצאה של אנשים רשעים מאוד.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

talk&go , טוקמן , ביגטוק כולם שמות לקוים שהתשלום נעשה מראש (pre-paid) ואי אפשר לחרוג כי אין חיוב בדיעבד.

לא שאני צריך לשמור על עצמי מחריגה אבל זה הקו היחיד היום של "לא דיברת לא שילמת" וזה מה שחיפשתי.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מעניין לעניין באותו עניין:

ברשותי מכשיר ישן של מירס ללא כרטיס סים , ז"א לא פעיל בלי קו , אני לקוח של אורנג' ורוצה לפתוח את המכשיר הזה למירס בטוקמן , ז"א שהמכשיר PRE PAID וישמש כמכשיר נוסף , יש למישהו מושג כמה זה עולה ואיך עושים את זה? והאם הם עושים בעיות אם אני בא עם מכשיר שלא קניתי מהם אלא יש לי כבר?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

לא הבנתי, אתה רוצה שיהיה למירס קו של מירס טוקמן או אורנג ? את השני אי אפשר, לגבי הראשון אתה פשוט הולך למרכז שירות או למשווק של מירס וקונה סים טוקמן, שם במכשיר וסלמאת (אלא אם זו ענתיקה בלי סים ואז לא יודע מה לעשות).

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אם הבנתי את השאלה שלך, לאורנג לא מעניין מה קורה למכשיר במירס, העיקר שהמספר רשום על שמך במירס ותזדהה מול נציג אורנג כדי לנייד אותו.

באורנג תשלם 100 שקל ותקבל SIM עם המספר הזה בתור טוקמן.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

כנראה לא הבהרתי את עצמי.

יש לי מכשיר מוטורולוה של מירס , מכשיר מת אני לא לקוח של מירס יש לי מכשיר ישן.

אני רוצה את המכשיר הזה לפתוח ברשת מירס שיהיה לי קו + ווקי טוקי , אבל בלי תוכניות וכל מיני ירקות , בסגנון טוקמן שאני קונה כרטיס עם שיחות ויכול לדבר ו"לצקצק" , מה העלות והפרוצדורה? אפשרי בכלל? שיהיה לי מספר 057 אבל בלי חיובים חודשיים ובלי חבילות רק סים שאני משלם מראש כמו טוקמן , והאם המספר הוא יהיה אותו מספר תמיד?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אלי , ולא צריך להביא אליהם את המכשיר או לפתוח את המכשיר ברשת? פשוט לקנות טוקמן? והמספר איך אני יודע מה הוא? והאם הוא נשאר קבוע?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

מכשירים של מירס חסומים אך ורק למירס, לא משנה איזה טוקמן\כרטיס סים אתה תשים במכשיר כול עוד זה לא מירס זה לא יעבוד!

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|


×
×
  • תוכן חדש...