Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה טוב שהתעקשתי לשלם יותר ולהיות בלי התחייבות.

 

יש צפי מתי יגיע היום שיכנס לפעולה המפעיל הוירטואלי?

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין לי בעיה עקרונית לעבור לפלאפון עד שיגיע רמי לוי

הבעיה פיזית, יש לי שני מכשירי 6120C שניהם נעולים אחד לסלכלום השני לאורנג, אם אני אצליח לפתוח לפחות אחד מהם (עדיפות לשניהם ;) ) אני מעביר את הקו לפלאפון, אם אני לא אצליח אצטרך לעבור לאורנג ביגטוק.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

דרור, עם פלאפון תקרא טוב טוב את החוזה לפני החתימה. יש להם נטייה להכניס כל מיני דברים כמו שאם תשלום לא משולם בזמן אוטומטית נוספים אליו 1000 ש"ח ללא תלות בסיבת דחיית התשלום ועוד כל מיני הפתעות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ריאלית? שנה וחצי-שנתיים עד למפעיל MVNO פעיל ומסחרי, אי שם ב 2012.

 

או כמו שאומרים אצלינו: Don't hold your breath.

 

 

ינואר 2011 נשמע לי יותר טוב משום מה:wink:

וזה יקרה.

פורסם

אייל, כל הפרסומים שאני רואה בעיתון על מי יכנס, מתי יכנס, מה צריך כדי להכנס, מדברים כולם על במקרה הטוב סוף 2011 והרוב לא לפני 2012, מה אנחנו לא יודעים ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מאחר וכלום לא חתום כרגע אין הרבה מה להגיד אבל 99 אחוז שהתאריך שנתתי רלוונטי ואם לא - זה יהיה בגלל עיכוב מכוון של חברות הסלולאר.

אנחנו מוכנים כבר גם מבחינת BILLING.

פורסם
שי תודה, אבל הכיוון הוא להפוך אץ הקו ל prepaid כנראה ככה שזה פותר מראש את מה שאתה אומר, לא ?

 

עם פלאפון שום דבר לא בטוח. בקו כזה אל תסכים לתת הו"ק/כ. אשראי בשום מקרה (והם ינסו לקחת ממך). שלם רק במזומן (בהנחה שירצו תשלום כלשהו לניוד הקו).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
ואם לא - זה יהיה בגלל עיכוב מכוון של חברות הסלולאר.

ואתה חושב שחברות, שמתנהגות בצורה בריונית (ואל תגיד לי שלא לבטל לי את חבילת הגלישה היא לא התנהגות בריונית), שמתחרות בינהן מי מעלה מחירים ראשונה ולא חס וחלילה מי מורידה מחירים, חברות ששוכרות לוביסטים עורכי דין ומפעילה לחצים פוליטים רק בגלל שמישהו גילה וחשף שדמי הקישוריות הם שוד לאור יום, חברות שהרווחים שלהם הם מילארדי שקלים לשנה, יתנו למפעיל וירטואלי להכנס כאילו לא מפריע להם והם שמחים לתת לו תשתית ולראות אותו שוחט מחירים, כן בטח...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
אין לי בעיה עקרונית לעבור לפלאפון עד שיגיע רמי לוי

הבעיה פיזית, יש לי שני מכשירי 6120C שניהם נעולים אחד לסלכלום השני לאורנג, אם אני אצליח לפתוח לפחות אחד מהם (עדיפות לשניהם ;) ) אני מעביר את הקו לפלאפון, אם אני לא אצליח אצטרך לעבור לאורנג ביגטוק.

 

קח את הטלפונים לכל מעבדה ויפתחו לך אותם תמורה ל-80-100 ש"ח כ"א.

כפי שכבר רשמו לך, גם במעבדה של החברות הסלולריות אתה יכול לפתוח אותם ואפילו תוכל להתנות את זה בחוזה התחברות (במידה ואתה טוב במשא ומתן).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מדובר בנוקיות מהדור החדש עם נעילת BB5, זה לא ה-DCT3/DCT4 הישן והטוב שניתן לפתוח בלי מאמץ בדקה ע"י http://www.nokiafree.org

 

(אלא אם אתה יודע משהו אחר, ואז כולנו מאוד נשמח לשמוע)

 

לדעתי אם אתה מנייד לטוקמן/ביגטוק ומתקמצן על פתיחת הסימלוק, אתה יכול לנייד את הקו הסלקומי לביגטוק ולהיפך, ולהחליף ביניהם מכשירים :lol:

 

או לשלם 70-100 שקל למכשיר לחברת הסלולר (הנוכחית, של כל אחד מהם) שיפתחו אותו.

או לשלם למעבדה פרטית - במקרה הזה של 2 מכשירים זהים אולי "יעשו לך מחיר".

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

תחשוב על זה אחרת.

הם מרוויחים אקסטרה על הקו שממילא פועל, ומי שיעבור ל MVNO אלו אנשים ללא תוכנית או התחייבות שהם כמה בדיוק? אפשר לספור אותם על כף היד.

וגם ככה - יש מצב שחברות הסלולאר יאבדו אותם.

 

וליתר בטחון הם יורידו את מחירי הטוקמנים האלו לריצפה.

 

אז למה לא?

פורסם

מישהו לעזאזל יכול להרחיב על הMVNO הארור הזה במקום להגיד "מחירים ברצפה" "ללא התחייבות" "מצטרף ומקבל פיליפינית מתנה", כי אני וכנראה 98.78% מחברי הפורום לא יודעים מה זה.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|


×
×
  • תוכן חדש...