Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מסכים עם Bagira, אני גם מצפה מאזרח של מדינה מפותחת, להיות לפחות בעל ידע כללי בסיסי ולדעת לזהות דגלים של מדינות גדולות ומפורסמות.

 

ומה הקשר בין ישראל למדינה מפותחת? :rolleyes:

פורסם

אני מתנצל אם פגעתי בציפור נפשך או בתוכי נפשך, לא הבנת את התגובה ולא הבנת שזה גלובוס, עמך הצער.

 

אני ממליץ לך בחום רב לתבוע את בזק על הטעיית צרכנים בגין הנזק בשיחת הטלפון לבזק בתביעה ייצוגית על אובדן הכנסה רעיונית של הזמן שבזבזת על שיחת החינם. (זאת ציניות)

 

 

תשמע דריש, אתה קצת מגזים בשנאה של המקום והאנשים שהביאו אותך לאיפה שאתה נמצא בחו"ל.

פורסם
תשמע דריש, אתה קצת מגזים בשנאה של המקום והאנשים שהביאו אותך לאיפה שאתה נמצא בחו"ל.

 

שנאה? חלילה. אם הייתי שונא את ישראל, לא הייתי מתאמץ כ"כ לייצג אותה בכבוד במקום מושבי הנוכחי.

 

אם לא היה איכפת לי, לא הייתי טורח בכלל להעביר ביקורת. מוזר לי שבחור חכם כמוך לא מבין את זה.

פורסם
אני מתנצל אם פגעתי בציפור נפשך או בתוכי נפשך, לא הבנת את התגובה ולא הבנת שזה גלובוס, עמך הצער.

 

אני ממליץ לך בחום רב לתבוע את בזק על הטעיית צרכנים בגין הנזק בשיחת הטלפון לבזק בתביעה ייצוגית על אובדן הכנסה רעיונית של הזמן שבזבזת על שיחת החינם. (זאת ציניות)

 

 

תשמע דריש, אתה קצת מגזים בשנאה של המקום והאנשים שהביאו אותך לאיפה שאתה נמצא בחו"ל.

 

הבנתי מצויין שזה אמור להיות גלובוס.

לא הבנת מה שכתבתי, ניסיתי להסביר שהגלובוס שם הוא סתם כדור עם כתמים. זה לא באמת גלובוס כי הקשר בינו לבין כדור הארץ מקרי בהחלט.

פורסם
ומה הקשר בין ישראל למדינה מפותחת? :rolleyes:

 

ארה"ב בעינייך זאת מדינה מפותחת?

 

בארה"ב יותר מחצי מהאוכלוסיה לא יודעים כמה מדינות יש בארה"ב ומה שיותר גרוע,

שחלק מהאוכלוסייה בכלל לא יודעים היכן על כדור הארץ היא נמצאת.

פורסם

אולי הגיע הזמן שנפסיק לשאת עניינו בהערצה לארה"ב, אין שם יותר מידי מודלים שראויים להעתקה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...