Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

XJ, סדרה 7 או S-Class (התייעצות בנושא רכב שכור).


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעוד מספר ימים , אם הכל ילך כהלכה אנחנו (אני והמשפחה) בגרמניה. כיאה לשנים קודמות בהם שכרנו רכבים מעניינים מאוד-

גם השנה אנחנו מחפשים אחר שכירת רכב מעניין (גם הפעם ב-Sixt הנהדרים). אני יודע שהשאלה הנ"ל קצת מצחיקה וכי אין תשובה

חד משמעית אבל בכל זאת הייתי רוצה לפתוח את הדיון הזה ולשמוע מה אתם הייתם עושים :twisted: .

 

האופציות המעניינות כרגע הן bmw סדרה 7, מרצדס S-class, יגואר XJ החדשה (:shock: ).

כולן באותה הקטגוריה, וכמו שאני רגיל ומכיר את Sixt ניתן יהיה לבחור כל אחד מהרכבים הנ"ל כי כולם זמינים במלאי (בדרך כלל).

מיותר לציין כי כל הרכבים מגיעים במנוע הבסיסי וברמת האבזור "הבסיסית" כיאה לרכבי השכרה. כל הרכבים דגמי 2010.

 

שוב- אני מודע לכך שאין כאן קביעה מוחלטת וזה עניין של טעם וריח אך עדיין הייתי שמח לשמוע את דעתכם.

Lexus CT200H

פורסם

בלי להכנס להשוואת הרכבים עצמם (כולם כמובן מעולים) הייתי שוכר XJ ולו רק כי רוב הסיכויים שתתקל בהרבה פחות כאלה בארץ מאשר מרצדסים וב.מ.וו. לא עובר יום בלי שאראה בתל אביב 3-4 Sים ו2-3 7ים. XJ לא ראיתי מחוץ לחנייה של "מאיר" והאמת שאני גם לא ממש מצפה לראות...

 

(ובלי קשר - אישית הייתי הולך על היגואר גם בהשכרה, גם ברכישה, וגם ב-wallpaper למחשב...

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

מפי אחד שגר באירופה, נוהג לעיתים קרובות בכבישי האיחוד וגם שוכר באופן קבוע מסיקסט: לכו על ה-XJ! ן

 

BMW זה אותו סיפור בשנים האחרונות, בין אם שכרתם 5 או 7, ישנה או חדשה.

S-Class זה נח, מהיר ומאובזר, אבל עוד מעט יוצא לפנסיה, כך שאין שם יותר מדי חידושים או ריגושים.

 

XJ לא תראו הרבה על הכביש, בארץ או באירופה. גם חוויית הנסיעה בו אמורה להיות משהו אחר, עם כל

הגאדג'טים והפיצ'רים החדשניים שהכניסו לשם. אם אתם רוצים "סולידי", "מהיר", "חלק" וכו' - מן הסתם

לא תיפלו עם ה-BMW או המרצדס. אבל אם אתם רוצים "מעניין", אזי היגואר היא האופציה המובילה.

 

סעו במהירות. :twisted:

פורסם

כשאתה משכיר רכב אתה לא מחפש "מעניין" או "מרגש" כי אתה הולך להיות עם הרכב בין כמה ימים גג כמה שבועות(במקרה שלך שזה טיול ולא משהו קבוע) אז כדאי ללכת על הכי נח, הכי מוכר והכי פרקטי. S קלאס לפי דעתי.

פורסם
כשאתה משכיר רכב אתה לא מחפש "מעניין" או "מרגש" כי אתה הולך להיות עם הרכב בין כמה ימים גג כמה שבועות(במקרה שלך שזה טיול ולא משהו קבוע) אז כדאי ללכת על הכי נח, הכי מוכר והכי פרקטי. S קלאס לפי דעתי.

 

אולי אתה לא מחפש מעניין, אבל פותח השרשור אמר בפירוש שהוא מחפש עניין.

 

גם אני עם ה-XJ, בשם העניין כמובן, והנינוח המלכותי הבריטי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

למען האמת- הרגש אומר XJ, אבל הראש אומר S-CLASS. יש משהו במה שאמרו לפני בנושא "ללכת על בטוח" אם כי במכוניות

בקטגוריה הנ"ל אני חושב שהכל יהיה בגדר הנהדר, כאשר בעיקר מחפשים את החוויה והריגוש. אני רואה שכולם פה אימתו את מה

שהרגש שלי אמר ממזמן וזה ללכת על ה-XJ, בהחלט לא רכב סטנדרטי, ולמען האמת, עד היום ראיתי רק אחת כזו על כבישי ישראל

והיא פשוט הייתה עוצרת נשימה.

 

ניסתי לראות קצת ביקורות וסקירות על הרכבים הנ"ל לרבות האבזורים השונים של כל אחת מן המכוניות ונראה שה-XJ היא הכי מעניינת.

עוד אופציה היא תמיד לבקש להחליף. בכל זאת מדובר בעלות לא זולה כלל והרצון לקבל את התמורה הכי גבוה והכי מהנה למחיר לא זול כלל.

 

עד היום לא התאכזבתי מהבחירות שעשינו (אם כי אני חייב לציין שה-SLK הייתה משעממת מאוד על אף היותה חדשה עם 250KM על השעון!). לדעתי נזמין את הXJ בתקווה שתהיה אחת כזו זמינה- בכל זאת מדובר ברכב מאוד מבוקש בצי ההשכרה שלהם. מסתבר שיש הרבה עניין סביב הרכב הזה שבעצם אמור להחזיר את יגואר חזרה לימי הזוהר שלה.

 

Derish- האם יצא לך להתנסות ב-XJ ב-Sixt? תוכל לספר לי באיזו רמת אבזור/מנוע מדובר?

Lexus CT200H

פורסם

לצערי, טרם יצא לי להתנסות ברמה כזאת של מכוניות.

אני שוכר במסגרת העבודה, לכן הטווח שלי הוא בד"כ בין סמארט לברלינגו, בהתאם למשימה ולמרחק שצריך לעבור.

פורסם

כמה אנשים אמורים לנסוע ברכב כמה מזוודות, ? אתה יודע פרטים שוליים כאלה.

לרשימה המעניינת אפשר להוסיף את הפנאמארה, אם לא זקוקים לנפח הטענה גדול.

 

מבחינת הרחבות ותא המטען S קלאס לוקחת.

אבל אני הייתי מוותר על מזוודה ולוקח את XJ או את הפנאמארה , אם היא בכלל ברשימה.

 

דריש , עם הזמן תגיע , אני מאמין.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בלי להכנס להשוואת הרכבים עצמם (כולם כמובן מעולים) הייתי שוכר XJ ולו רק כי רוב הסיכויים שתתקל בהרבה פחות כאלה בארץ מאשר מרצדסים וב.מ.וו. לא עובר יום בלי שאראה בתל אביב 3-4 Sים ו2-3 7ים. XJ לא ראיתי מחוץ לחנייה של "מאיר" והאמת שאני גם לא ממש מצפה לראות...

 

(ובלי קשר - אישית הייתי הולך על היגואר גם בהשכרה, גם ברכישה, וגם ב-wallpaper למחשב...

+1 ברור שאת הג'אג ובלי לסבול מנפילת מחירון וירידת ערך, מה בכלל ההתלבטות?!

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

אני נכחתי בתור נוסע ב-XJ הלבנה של מאיר שמיועדת לנסיעות מבחן, נותרתי ללא מלים. מדובר ברכב פשוט מדהים. תא נוסעים שמרגיש כמו בית ולא קר כמו של המתחרות הגרמניות. אני בהחלט התלהבתי.

 

תהנו מהחופשה ומהרכב.

פורסם
למען האמת- הרגש אומר XJ, אבל הראש אומר S-CLASS. יש משהו במה שאמרו לפני בנושא "ללכת על בטוח"

 

כל רכב חדיש ומודרני היום זה ללכת על בטוח, בטח ובטח שמדובר ב-XJ שהיא אחת ממכוניות הנוסעים הטובות בעולם.

 

לא ללכת על בטוח זה לקחת איזה רכב בן 15 שמצבו מפוקפק.

 

ככה שאתה יכול להסיר דאגה מליבך אם הייתה לך כזאת עד עכשיו.

 

ולמרות כל הנאמר לעיל, עקב הניסיון שלי בעבודה בחברת השכרה - ממליץ לך מאוד לבקש ספציפית רכב מסויים (מה שתחליט) - לא תמיד יתחייבו אבל בד"כ ישתדלו שהוא יהיה.

×
×
  • תוכן חדש...