Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ארוחת בוקר ביערות הכרמל 23-10-2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5720 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ארוחת בוקר - ביערות הכרמל יום שבת 23-10-2010

 

באופן ספונטני, מתארגנים כמה מחברי מפגשישיצפון לארוחת בוקר ביערות הכרמל שנערוך עם רכבי האספנות ,

 

 

ניפגשים בשעה 09:00 בצומת יגור לכיוון קיבוץ יגור (עם הפנים לכיוון ההר) ,

 

ונצא בשיירה לכיוון יערות הכרמל, דרך הכביש המפותל שעולה לעוספיא

יהיו שקשוקות !

 

attachment.php?attachmentid=215381&d=1285758448

פורסם

שקשקנו שקשוקה,



שקשקנו בחברותה,

תודה ליזמים, תודה לשפים, תודה לנשים היפות,

 

ResizeofDSCF6065.jpg

 

ResizeofDSCF6066.jpg

 

ResizeofDSCF6070.jpg

 

ResizeofDSCF6083.jpg

Resize of DSCF6077.JPG

Resize of DSCF6073.JPG

Resize of DSCF6075.JPG

Resize of DSCF6061.JPG

Clip.jpg

Resize of DSCF6042.JPG

Resize of DSCF6046.JPG

Resize of DSCF6055.JPG

תרבות האספנות ושימור הרכבים היא העיקר, ואין לאיש מונופול על התרבות הזו".

חפשו אותנו גם בפייסבוק - "המפגש הצפוני לרכבי אספנות"

פורסם
שלום

 

אני לא רואה את עמוד התווך,שלמה דן גידרון,חסר בנוף

 

אריק

 

אכן כן,

מה לעשות היו מטלות...

בטוח שאתכם היה יותר מוצלח...

שלמה דן גדרון

פורסם

יאמי יאמי

תבורך השקשוקה וממציאה,וכמובן המבשל שלה ללא ספק מאכל מזין וטעים,יש משו מיוחד ומאחד אנשים חברים וחברות ליציאה משותפת לחיק הטבע אוירה כייפית ומרגיעה שאפו לחברי המועדון בצפון ללמוד ממכם :)

עופר בן צבי

×
×
  • תוכן חדש...