Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאבת דלק C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

היום במהלך נסיעה עירונית - הרכב איבד כח , הצלחתי לעצור בצד ואז לא הניע.

הזמנתי שגריר וגררתי את הרכב למוסך מורשה.

 

המוסכניק חיבר מחשב לרכב - לא ראיתי את קוד התקלה שהיה.

המוסכניק ניתק את הצינור גומי שמוביל דלק - ביקש ממני לנסות להתניע כדי לראות אם יוצא דלק - לא יצא.

 

הוא הרים את המושב האחורי - בנוסף הראה לי שיש שם קצת דלק שנזל.

 

הסביר לי שמדובר במשאבת דלק תקולה - הצעת מחיר גרנדיוזית לדעתי 1100שח משאבה ועבודה אחרי שהתלוננתי על סך 100 שח בלבד.

מכיוון שהיה סוף היום - התיקון יתבצע רק מחר

מה דעתכם?

תודה מראש

פורסם

למחיר הזה - אם המשאבה מקורית שווה

 

אני שילמתי 1500 - העבודה לקחה בדיוק 5 דקות

 

אם אתה לא רוצה להוציא סכום כזה - בדוק מה לא תקין במשאבה ונסה להחליף או בקש מהמוסך שיחליף (תמיד יש להם חלקים של משאבות שנסדק להם הפלסטיק או תקלה אחרת)

אם אתה רוצה - אני מוכן לתת לך את המשאבה הישנה שלי - יש בה סדק בצינור פלסטיק העליון - כל שאר המנגנון תקין

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

פורסם

תודה שי!

רק ראיתי שאתה גר בדרום ואני בצפון :)

 

אין לי סבלנות להיות בלי רכב - אני אחליף ב 1200 וזהו

 

מוזר שבאינטרנט מצאתי משאבות חלופיות ב 500-600שח ולהם אין.

פורסם

תבדוק גם מה גרם למשאבה להתקלקל אם זה בלאי או שזה בגלל מתח לא תקין או משהו אחר.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...