Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו מעשן [לנסר 92]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מיציבושי לאנסר 92,לאחרונה הרכב מעשן עשן בכמויות.

בדקתי את מפלס השמן ומתברר שיש יותר מדי שמן במיכל שמן,

כמו כן הרכב זוזז דלק יותר מהרגיל.

האם הסיבה היא ריבוי שמן או משהו אחר?

המנוע עובד עגול ושקט

תודה על התשובות

פורסם

לפי התיאור שלך החשד נופל על חדירת דלק לשמן, דרך משאבת הדלק (אם היא מכאנית). אתה יודע בוודאות שלא היה עודף שמן ופתאום נהיה?

 

כמו כן בדוק אם לשמן יש ריח של דלק וציין באיזה צבע העשן (שחור, לבן או לבן-כחלחל).

פורסם

שים לב שזה יכול להוביל לנזק גדול אף יותר. ממליץ לך לא להניע את האוטו ובעיקר לא לנסוע איתו,

כמות גבוהה יותר של שמן או כל דבר שהתערבב עם השמן מגדיל את הלחץ במערכת.

חובב מכוניות מושבע. עזבו חובב, שרוף!

פורסם

אני לא יודע מה הסוג של משאבת הדלק שלי,מה שכן המליצו לי במוסך להחליף אותה אם האוטו זולל דלק.

העשן נראה לי כצבע שחור.

האוטו מפתח מהירות כרגיל ורק בעליות תלולות יש רעש מהמנוע של מאמץ,

במישור הוא נוסע רגיל,

אני נוסע איתו פעם בשבוע חיפה - תל אביב על מהירות קבועה של 105 או 110.

העשן יוצא יותר בתאוצה ראשונית, אם כי גם שאני בניוטרל ברמזורים יוצא עשן קבוע מהאגזוז

פורסם

הולדן שלום רב , וברוך בואך לפורום !

ראשית כל מי שהגיב פה לפני צודק!

אבל, קיימת אפשרות לשני בעיות שונות,עם סימפטומים זהים:

חדירת דלק לשמן מעלה את מפלס השמן. תופעת לוואי, תצרוכת דלק גבוהה מהנורמל, השמן דליל כמים, עשן לבן מצינור הפליטה, רעש מהשסתומים, בלאי מואץ למנוע,עשן לבן וסמיך, בזבוז דלק!

הפתרון החלפה מידית של משאבת הדלק , שמן המנוע], מסנן השמן, ו8החלפת השמן לצמיגות 20/50. יש להקפיד לא למלאות שמן מעל קו המקסימום, ואפילו כחצי ליטור מתחת לקו8 המקסימום!

בעייה שניה אפשרית, עשן שחור, המעיד על תערובת דלק עשירה, המחייבת טיפול במכון קרבורטורים מומלץ, ובעל שם בתחומו, יחד עם בעיית משאבת דלק המחדירה דלק לשמן.

כמובן שיש להתחיל תחילה עם בדיקת האפשרות של משאבת דלק, ורק שיוחלט סופית שאכן הסמפטומים שהעלתי, אכן מחייבים החלפת משאבת דלק, יש לפעול לפי ההמחיות שלי למעלה, ולהמשיך לבדוק האם נפלט עשן שחור מצינור הפליטה, ויש עלייה בתצרוכת הדלק.

מה נתוני תצרוכת הדלק לאחרונה, האם חשת בעלייה ניכרת בתצרוכת הדלק?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה,

תודה רבה על התשובה המפורטת וכן על קבלת הפנים החמימה והלבבית.הצבע באמת לבן כמדומני,

צריכת הדלק עלתה משמעותית בחודשים האחרונים.

לפי הסימפטומים שציינת נראה לי שזה אכן החלפת שמן, משאבת דלק ופילטר שמן.

בהנחה שזו אכן הבעיה כמה עלול לעלות לי טיפול כזה בערך?

ואיך אני מוודא שבמוסך לא יעבדו עליי ואיאלץ לתקן גם את המאייד?

בתודה מראש

פורסם

חזרתי לעדכן לפי בקשתך צביקה היקר,

אז ככה:

השארתי את הרכב במוסך ב0900 בבקר.העשן שיוצצא מהאגזוז הוא בצבע לבן (לבן כמו סדין בליל כלולות של זוג דתי טרם האקט):-P

הדיאגנוזה:החלפת גומיות-שסתומים.

הוא(המכונאי)מחליף לי את הגומיות, כמובן את השמן במיכל השמן, כמו כן מחליף לי גם את הפילטר שמן.

דרשתי ממנו שלא ישים לי שום תוסף-שמן, כיוון שתוסף שמן עלול לטשטש את הבעיה זמנית.

 

הוע עידכן אותי כרגע שכנראה רק מחר בבקר האוטו יהיה מוכן, כיוון שהוא סוגר ב16:30.

בכל מקרה תודה לכולם על המשוב וההתיחסות לחבר בשעת צרה.

כמה נחמד לפגוש אנשים(צביקה במיוחד)טובים באמצע הדרך הוירטואלית.

פורסם

עדכון:

בשיחה טלפונית ארוכה שניהלתי עם הולדן, נתבררו הממצאים הבאים:

עודף השמן מקורו במלוי עודף של שמן מנוע על ידי הולדן.

השמן נבדק במוסך הנוכחי, ולפי אבחנת המוסך הוא לא מהול בדלק.

מכאן שהחשד לשמן מהול בדלק, בגלל משאבת דלק תקולה, נפסל.

הומלץ על ידי המוסך להחליף גומיות שסתומים שמן מנוע מסנן ותוסף שמן.

המלצתי להולדן, לא לאשר למוסך להוסיף תוסף, מחשש להוספת שמן דבש שיכסה על העשן יתר, שאולי מקורו בסיבה אחרת ולא בגומיות שסתומים, והפחד שהעשן יחזור תוך זמן קצר, לאחר מלוי התוסף דבש, שיסמיך את השמן לזמן קצר בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הודעה זו עוצבה מחדש.

להבא נא השתמש בכתב ברירת המחדל של הפורום. הגדלות/צבע/שינוי פונט למטרת הדגשה נקודתית בלבד.

 

השמן שאני אישית שמתי קודם היה מסוג:

sea horse-20\50

כוללהחלפת 12גומיות- שסתומים-180ש"ח

החלפת שמן מנוע מסוג "פז"10\40----90ש"ח

מסנן שמן---32ש"ח

סהכ:חלפים--------302ש"ח

סה"כ עבודה-517ש"ח

סהכ לפני מע"מ---819

מע"מ----------131

סה"כ כולל מע"מ--950

אחריות 3 חודשים על גומיות-שסתומים בלבד

----------------

ערב טוב,

זה פירוט החשבונית מהמוסך לגביי פתרון העשן הלבן,

משום מה הוא שינה לי את צמיגות השמן,

עליי לציין שהמנוע עובד שקט ועגול.

בברכת חג-סוכות שמח לכל חברי הפורום ולכל בית-ישראל

×
×
  • תוכן חדש...