Jump to content

הולדן

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי הולדן

  1. ביום ו בעשר בבקר אחרי שהרכב עמד יום ללא הנעה, ניסיתי להניע ו...יוק שללתי את האפשרות שזה המצבר בדקתי את חוטי ההצתה וכמו כן הוצאתי את הפלגים הפלגים היו רטובים מדלק אני מניח שהבעיה היא בקרבורטור, בכל מקרה החלפתי את כל הפלאגים והאוטו הניע לי כמו גדול. השאלה האם להחליף את הקרבורטור? או להמשיך לנהוג כרגיל? כמו כן עליי לציין שלאחרונה תצרוכת- הדלק גבוהה מהרגיל וכנראה שיש לזה קשר לקרבורטור אשמח לתשובות , יום טוב ושבוע טוב
  2. הודעה זו עוצבה מחדש. להבא נא השתמש בכתב ברירת המחדל של הפורום. הגדלות/צבע/שינוי פונט למטרת הדגשה נקודתית בלבד. השמן שאני אישית שמתי קודם היה מסוג: sea horse-20\50 כוללהחלפת 12גומיות- שסתומים-180ש"ח החלפת שמן מנוע מסוג "פז"10\40----90ש"ח מסנן שמן---32ש"ח סהכ:חלפים--------302ש"ח סה"כ עבודה-517ש"ח סהכ לפני מע"מ---819 מע"מ----------131 סה"כ כולל מע"מ--950 אחריות 3 חודשים על גומיות-שסתומים בלבד ---------------- ערב טוב, זה פירוט החשבונית מהמוסך לגביי פתרון העשן הלבן, משום מה הוא שינה לי את צמיגות השמן, עליי לציין שהמנוע עובד שקט ועגול. בברכת חג-סוכות שמח לכל חברי הפורום ולכל בית-ישראל
  3. ציינת שבעברך היו לך 2 עבירות-מהירות, שאחת מהן לפני כשבע שנים. לא ציינת מתי נעברה העבירה השנייה של המהירות? בעקרון העבר שלך יחסית לוותק הרשיון שלך נקי כמו תחת של תינוק. אני במצבך לא הייתי מגיע לפרקליט תעבורה. כן הייתי מגיע ביום המשפט, תופס את התובע וסוגר איתו בעמידה על קנס בסך-750, או במקרה שהתובע ממש קם במצב רוח רע באותו הבוקר-1000ש"ח. כמו כן ניתן כיום לפרוס את הקנס בתשלומים על פי בקשתך ודרישתך. בעבירות מהירות השופט וכמו כן התביעה מעניקים תשומת לב רבה לאלמנט הרדיצידיבלי(עבריין שחוזר תדיר על אותה העבירה) מה שלא קיים במקרה ובעבר שלך. בהצלחה, חבל על הכסף לעורך-דין.
  4. חזרתי לעדכן לפי בקשתך צביקה היקר, אז ככה: השארתי את הרכב במוסך ב0900 בבקר.העשן שיוצצא מהאגזוז הוא בצבע לבן (לבן כמו סדין בליל כלולות של זוג דתי טרם האקט) הדיאגנוזה:החלפת גומיות-שסתומים. הוא(המכונאי)מחליף לי את הגומיות, כמובן את השמן במיכל השמן, כמו כן מחליף לי גם את הפילטר שמן. דרשתי ממנו שלא ישים לי שום תוסף-שמן, כיוון שתוסף שמן עלול לטשטש את הבעיה זמנית. הוע עידכן אותי כרגע שכנראה רק מחר בבקר האוטו יהיה מוכן, כיוון שהוא סוגר ב16:30. בכל מקרה תודה לכולם על המשוב וההתיחסות לחבר בשעת צרה. כמה נחמד לפגוש אנשים(צביקה במיוחד)טובים באמצע הדרך הוירטואלית.
  5. צביקה, תודה רבה על התשובה המפורטת וכן על קבלת הפנים החמימה והלבבית.הצבע באמת לבן כמדומני, צריכת הדלק עלתה משמעותית בחודשים האחרונים. לפי הסימפטומים שציינת נראה לי שזה אכן החלפת שמן, משאבת דלק ופילטר שמן. בהנחה שזו אכן הבעיה כמה עלול לעלות לי טיפול כזה בערך? ואיך אני מוודא שבמוסך לא יעבדו עליי ואיאלץ לתקן גם את המאייד? בתודה מראש
  6. אני לא יודע מה הסוג של משאבת הדלק שלי,מה שכן המליצו לי במוסך להחליף אותה אם האוטו זולל דלק. העשן נראה לי כצבע שחור. האוטו מפתח מהירות כרגיל ורק בעליות תלולות יש רעש מהמנוע של מאמץ, במישור הוא נוסע רגיל, אני נוסע איתו פעם בשבוע חיפה - תל אביב על מהירות קבועה של 105 או 110. העשן יוצא יותר בתאוצה ראשונית, אם כי גם שאני בניוטרל ברמזורים יוצא עשן קבוע מהאגזוז
  7. ברשותי מיציבושי לאנסר 92,לאחרונה הרכב מעשן עשן בכמויות. בדקתי את מפלס השמן ומתברר שיש יותר מדי שמן במיכל שמן, כמו כן הרכב זוזז דלק יותר מהרגיל. האם הסיבה היא ריבוי שמן או משהו אחר? המנוע עובד עגול ושקט תודה על התשובות
×
×
  • תוכן חדש...