חזרתי לעדכן לפי בקשתך צביקה היקר,
אז ככה:
השארתי את הרכב במוסך ב0900 בבקר.העשן שיוצצא מהאגזוז הוא בצבע לבן (לבן כמו סדין בליל כלולות של זוג דתי טרם האקט)
הדיאגנוזה:החלפת גומיות-שסתומים.
הוא(המכונאי)מחליף לי את הגומיות, כמובן את השמן במיכל השמן, כמו כן מחליף לי גם את הפילטר שמן.
דרשתי ממנו שלא ישים לי שום תוסף-שמן, כיוון שתוסף שמן עלול לטשטש את הבעיה זמנית.
הוע עידכן אותי כרגע שכנראה רק מחר בבקר האוטו יהיה מוכן, כיוון שהוא סוגר ב16:30.
בכל מקרה תודה לכולם על המשוב וההתיחסות לחבר בשעת צרה.
כמה נחמד לפגוש אנשים(צביקה במיוחד)טובים באמצע הדרך הוירטואלית.