Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, צריך את עזרתכם ביעוץ

השבוע הלכתי לבדוק גולף שנת 2004 מנוע 2000 דגם ג'נריישן אוטו יפה באמת, יד שניה עם 77,000 ק"מ אורגינל מטופל בחברה

 

בתוצאות בדיקה יצאו שניי דברים שמבלבלים אותי לגביי הרכב,

 

שילדת מרכב:(ליקויים בעליי משמעות נמוכה)

תיקון תאונה לאורך צד שמאל, סימני מתיחות בתחתית, תיקוני פגיעות במרכב וצבע, תיקוני סף

 

העברת כח: (תיבת הילוכים)

נקישה והשהייה מעבר שלוב הילוכים, תוצאות סיכום ממצאי הבדיקה לתיבת הילוכים תקינה בזמן בדיקה.

 

 

בסוף הבדיקה הבוחן אמר לי שלגביי שלדת הרכב אין שילדה ואין קצה שילדה רק לא כל כך הבנתי מה הפירוש של כל מה שהוא רשם

ולגביי הגיר הוא אמר שהגיר תקין ומעביר הילוכים כמו שצריך אבל עדין ציין נקישה בשילוב הילוכים.

 

 

מישהו יכול להסביר לי קצת יותר לגביי תוצאות אלו ומה אני עושה לגביי זה?

המחירון של האוטו 57,000 וסגרנו על 54,000 אך עדין לא לקחתי את האוטו רק ביום ראשון

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נקישה בגיר את זה כותבים לכל אוטו בעל גיר אוטומט ,זה כסת"ח. בכל אופן המלצתי היא להתקין קולר חיצוני לגולף זה מאריך את חיי הגיר ושומר עליו.

לגבי השלדה הליקויים כמו שצוין הם בעלי משמעות נמוכה,לא משהו בטיחותי. הרכב עבר תאונה בצד וספי רכב כנראה פגשו קצת מדרכות .

הייתי מוריד אותו עוד טיפה במחיר ולוקח את האוטו בהנחה שעשו תיקון יפה והאוטו ניראה טוב

ד"א באיזה מכון בדקת ?

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

אני יפרסם את כל הבדיקה של הרכב שתראה ותגיד לי מה אתה אומר?

ובכל אופן בכמה אתה הייתה ממליץ לקחת רכב כזה, באיזה סכום הכוונה?

פורסם

מוזר. בתי שבשנת 2004 לא שווקה הג'נריישן אלא רק פסיפיק - דגם דומה אבל מעט פחות מאובזר (בלי גג נפתח, בלי ריפודים כחולים).

 

מישהו יודע על ג'נריישן 2004?

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
שילדת מרכב:(ליקויים בעליי משמעות נמוכה)

תיקון תאונה לאורך צד שמאל, סימני מתיחות בתחתית,

 

סימני מתיחה של מה?

המשפט הזה מדאיג אותי, הוא מעורר אצלי קונוטציות של תאונת שילדה שנמתחה - וכן, אני מודע לכך שהליקוי הזה מופיע תחת משמעות נמוכה.

 

אני הייתי בודק שוב מה פשר הדבר, זה ממש לא מוצא חן בעיני

פורסם

הגולף האמת כן היא דגם פסיפיק עם תוספות ג'נריישן ולגביי המתיחה אני יברר את זה שוב פעם אבל מעבר לכך הממצאים האחרים בסדר?

פורסם

לכל המעוניין ויכול לייעץ לי כמו שצריך לגביי הרכב אז זו הבדיקה במלואה:

 

מנוע, מערכת קירור, מערכת דלק, מערכת הצתה:

רעש אבזרים וגלגלות, נזילות שמן, חוסר שמן במנוע, משקעים פיח בשמן.

 

מערכת פליטה:

תקין.

 

סרן קידמי ומערכת היגוי:

נזילת שמן במערכת הידראולית, שחיקת צמיגים, לתקן זויות היגוי, חריקות במתלה.

 

קפיצים:

תקין

 

שילדת מרכב, ליקויים בעלי משמעות נמוכה:

תיקון תאונה לאורך צד שמאל, סימני מתיחות בתחתית, הוחלפו חלקי פח, תיקוני פגיעות במרכב וצבע, תיקונים בסף, פגיעות פח ופגמים בצבע, נזקים לפגושים.

 

מערכת בלמים (ללא פירוק גלגלים):

לפרק גלגלים לבדיקה.

 

צמיגים:

צמיגים קדמיים שחוקים, צמיד אחורי יבש וישן (05), חסר בורג בצמיג אחורי שמאלי, אחוריים לא זהים.

 

מערכת תאורה כולל מצבר:

תקין

 

העברת כח:

נקישה והשהייה מעבר שלוב הילוכים, תוצאות סיכום ממצאי הבדיקה לתיבת הילוכים תקינה בזמן הבדיקה.

 

מחוונים:

תקין

 

 

 

אם מישהו יוכל לפרט לי על הדבריים הקריטים שיש באותו וליחס להם חשיבות לפניי הקניה אני ישמח

המחירון של האוטו 57,000 ש"ח ואני והמוכר הגענו להחלטה 54,000 ש"ח

ושוב פעם, הגולף יד שניה, 77,000 ק"מ מטופל במוסך המרכזי

פורסם

המוכר החזיק את הרכב ברמה של גרוטאה.

ראה את כל ההערות בקשר לצמיגים כדי להבין זאת.

 

לי זה מספיק

לאחרים אולי לא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האמת שזה רכב מבחורה שלא הכי הכי יודעת משהו בעניין האוטו שלה.. אבל ככה בכללי, במחיר סביר אם נצליח להגיע אליו ממליץ לקחת או לא?? אחרי הכל האוטו 77,000 ק"מ.

מעבר לצמיגים שזה דבר מאוד שולי בעיינייייי...

מה לגביי כל השאר.. מה הנקודות שכן צריך לייחס להם חשיבות? אתה יכול להגיד לי בבקשה?

פורסם

כנראה שלא הבנת את הערתי.

מי שמזניח כך את צמיגיו מזניח גם את שאר הרכב.

 

זה לא רכב שמטופל במוסך חברה!!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא אחי, לגביי הטיפולים יש לו ספר רכב במוסך מורשה ברמת השרון זה אני ראיתי ובדקתי גם כן לפניי שלקחתי לבדיקה.

אבל מה שקצת הדאיג אותי זה רק התאונות שלו. מה אתה אומר? נראה לך שלפי מה שרשמו שם זה משהו שאמור להוות ערך משמעותי במחיר או שאם זה כיוון של שלדה או קצה שלדה? למרות שאמר לי הבוחן שאין שילדה לאוטו. פשוט הדברים האלה מבלבלים אותי

פורסם

אח שלי

 

ראית היסטוריית טפולים?? חותמות בספר רכב שווה לכפרות.

כמה זמן הבחורה מחזיקה את הרכב?? התאונה קרתה אצלה או ביד הקודמת?

חסר שמן במנוע? כן!!

אני לא קונה את הרכב הזה!!

אתה כן ??

תהנה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
סימני מתיחה של מה?

המשפט הזה מדאיג אותי, הוא מעורר אצלי קונוטציות של תאונת שילדה שנמתחה - וכן, אני מודע לכך שהליקוי הזה מופיע תחת משמעות נמוכה.

 

אני הייתי בודק שוב מה פשר הדבר, זה ממש לא מוצא חן בעיני

לא כל סימני מתיחה שאר ישנם ע"ג הרכב מעידים על תאונה חזקה.

כאשר הסימנים מופיעים בצד אחד ואין כל תיעוד על סימנים בצד אחר, מעידים אלו רק ע"כ הרכב הולבש על המתקן בכדי לאפשר עבודה נוחה ויעילה יותר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אז מה שבעצם אתה אומר קומפי זה כמו שהבוחן טוען שאין שלדה או קצה שלדה לאוטו, אם הבנתי נכון...?

ומה לגביי כל שאר הדברים זה דברים קריטיים או שאפשר לנסות להוריד את הבחורה עוד קצת במחיר ולקחת את האוטו??


×
×
  • תוכן חדש...