Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לכל המעוניין ויכול לייעץ לי כמו שצריך לגביי הרכב אז זו הבדיקה במלואה:

 

מנוע, מערכת קירור, מערכת דלק, מערכת הצתה:

רעש אבזרים וגלגלות, נזילות שמן, חוסר שמן במנוע, משקעים פיח בשמן.

תסביר לי, אם היא הולכת (לפחות פעם בשנה) למוסך מורשה ברמת השרון, אז איך זה שיש נזילות שמן וחוסר שמן במנוע? למה לא תיקנו את הבעייה? משקעים ופיח בשמן מזהיר מפני בעייה בפילטר אוויר ו/או מערכת דלק+חיישנים תקולים או שבמוסך המורשה(מורשה מה? יבואן או משרד התחבורה?) לא הוחלף השמן בזמן. קיצר, חשוד עד מסריח.

מערכת פליטה:

תקין.

 

סרן קידמי ומערכת היגוי:

נזילת שמן במערכת הידראולית, (משאבת/מנגנון הגה? נזק של מספר אלפי שקלים) שחיקת צמיגים, לתקן זויות היגוי, חריקות במתלה. (נגמרו תושבות הגומי במשולשים ב 77K?)

 

קפיצים:

תקין

 

שילדת מרכב, ליקויים בעלי משמעות נמוכה:

תיקון תאונה לאורך צד שמאל, סימני מתיחות בתחתית, הוחלפו חלקי פח, תיקוני פגיעות במרכב וצבע, תיקונים בסף, פגיעות פח ופגמים בצבע, נזקים לפגושים.

 

מערכת בלמים (ללא פירוק גלגלים):

לפרק גלגלים לבדיקה.

 

צמיגים:

צמיגים קדמיים שחוקים, צמיד אחורי יבש וישן (05), חסר בורג בצמיג אחורי שמאלי, אחוריים לא זהים. (רביעייה חדשה, 2K+ ש"ח)

 

מערכת תאורה כולל מצבר:

תקין

 

העברת כח:

נקישה והשהייה מעבר שלוב הילוכים, תוצאות סיכום ממצאי הבדיקה לתיבת הילוכים תקינה בזמן הבדיקה.

 

מחוונים:

תקין

 

 

 

אם מישהו יוכל לפרט לי על הדבריים הקריטים שיש באותו וליחס להם חשיבות לפניי הקניה אני ישמח

המחירון של האוטו 57,000 ש"ח ואני והמוכר הגענו להחלטה 54,000 ש"ח

ושוב פעם, הגולף יד שניה, 77,000 ק"מ מטופל במוסך המרכזי

 

שמע. הרכב נראה מוזנח במידה מחשידה. כן בחורה לא בחורה, רק מוסך מדרכה היה מוציא רכב במצב כזה עם נזילות. אם אתה רוצה לרכוש רכב גרמני עם עלויות אחזקה לא זולות כדאי שתמצא אחד שטופל היטב או שהבעיות יתפוצצו לך בפרצוף לאחר הרכישה.

 

אני הייתי מפרסס ומחפש רכב אחר. אך לפי מה שאתה מתאר, אתה דיי נעול על הרכב הזה. קח אותו למוסך טוב, בצע שם בדיקה נוספת+בדיקת מחשב ובקש הצעת מחיר לתיקונים (בהנחה כי בבדיקת המחשב לא יתגלו תקלות נוספות)

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש פה קצת כסת"ח וקצת דברים שמצריכים תיקון.אבל סה"כ אי אפשר להגיד שזאת בדיקה כ"כ גרועה.

גש איתו למוסך,תבקש שיתחברו עם סורק תקלות,תבקש עוד חו"ד על המצב המכני,תקבל הצעת מחיר על התיקונים הנדרשים, תבדוק כמה יעלה לך להחליף רביעית צמיגים, תוריד מחיר בהתאם וסע איתו לשלום.

לא הייתי מתרגש מה"חוסר שמן", המנוע 2.0 הזה ידוע כאוכל שמן ואם לא הייתה פה נסיעה של אלפי ק"מ עם חוסר שמן רציני אני לא מאמין שהנזק שנגרם הוא קריטי.

V5

פורסם
לא הייתי מתרגש מה"חוסר שמן", המנוע 2.0 הזה ידוע כאוכל שמן ואם לא הייתה פה נסיעה של אלפי ק"מ עם חוסר שמן רציני אני לא מאמין שהנזק שנגרם הוא קריטי.

 

קרא את כל השירשור. "המנוע 2.0 הזה ידוע כאוכל שמן?" חדש לי. נאמר וזה נכון, אז היא חיכתה כל פעם לנורית כדי להוסיף? בהנחה כי "נזילות שמן" אינו סתם כסת"ח אז אני משתגע איך היא נסעה בצורה כזו.

 

תכלס, רכב לא שמור ולא מטופל היטב. "שים דלק וסע" במו רכב ליסינג. לך תדע מה עוד מחכה לו אחרי בדיקה עם סורק:roll:

פורסם
כנראה שלא הבנת את הערתי.

מי שמזניח כך את צמיגיו מזניח גם את שאר הרכב.

 

זה לא רכב שמטופל במוסך חברה!!!

אף פעם לא הבנתי את המשפט הזה

"זה לא רכב שטופל בחברה"

רכב שלא מטופל בחברה לא יכול להיות טוב?

הרכב האחרון בבית שלי היה בן 17, ב 10 השנים האחרונות הוא טופל פה מתחת לבית ( ובזמן הזה הא עשה 130 K), האוטו לעולם לא נתקע באמצע הדרך או עשה בעיה כלשהי, שהוא נמכר בבדיקה חוץ מתאונות שהוא עבר וכסת""חים רגילים לא היה לבודק מה לציין ( כלומר כלום לא הפתיע אתי), אני טוען שלתקן ולטפל במוסך מורשה זה טוב אפילו בונוס, אבל לא חייבים להיצמד לזה לא חסרים מכוניות שגם בלי זה במצב מעולה

פורסם

אוקיי, את הבעיות המכניות שלו אני יבדוק יותר לעומק, ולמי שלא כל כך יודע אני מחפש כבר חודשיים אחרי גולף מנוע 2000 ואפילו בספר רכב מצויין שכל 1500 או 2000 ק"מ הרכב צורך כ-חצי ליטר שמן.

אבל מעבר לצמיגים ומנוע, מה לגביי התאונה, מישהו יכול להגיד לי אם זה כן משמעות של קצה שלדה או לא??? למרות שבמכון בדיקה לא ציינו שזה קצה שילדה אפילו אבל מדאיג אותי ההגדרה: "סימני מתיחות בתחתית" , ,תיקוני פגיעות במרכב וצבע" , "תיקונים בסף".....

 

 

תנסו להתמקד על הנושא הזה יותר ולהגיד לי עד כמה שזה משמעותי....

 

 

מודה לכולם על היעוץ, ואם שכחתי גם שנה טובה ומבורכת לכולם וחג שמח.

פורסם
אף פעם לא הבנתי את המשפט הזה

"זה לא רכב שטופל בחברה"

רכב שלא מטופל בחברה לא יכול להיות טוב?

 

הבחור דיבר על כך שהרכב מטופל במוסך החברה.

 

רכב שמטופל במוסך החברה לא היה מגיע למצב כזה. זה הכל.

 

אני האחרון שבעד מוסך מורשה יבואן. יש מוסכים מורשים טובים ביותר וגם טיפול על ידי מכונאי חובב מקצוען מתחת לבית יכול להיות מקצועי לעילא ולעילא

 

האמת המשפט שם היה צריך להסתיים ב ???? ולא ב!!!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אתה קצת ממהר, תעצור, שתה מים קרים, ותחזור לדף הראשון ותקרא את התגובות.

עזוב רגע בצד את ההגדרה שכתובה בסעיף השילדה.

אתה באמת מוכן לקנות רכב, שטופל במוסך מרכזי, ויצא משם עם נזילות במנוע ובורג חסר בגלגל?

זה לא מעלה חשדות? לא מדליק לך נורה? כלום?!

פורסם

נתקעה לך ה-י'? לא רואה סיבה אחרת לצורת הכתיבה שלך.

אני מכרתי את הגולף שלי לפני כמה חודשים, שנת 2001, את הבדיקה הקונה עשה באותו מכון שאתה עשית.

ולא היו נזילות.

אני לא מצליח להבין תצורת חשיבה שלך, אם הכל שולי, ואמרו לך שאין קצה שלדה ברכב על ידי הבוחן, למי אתה מחכה?

לך בלב שלם.

אני לרכב כזה לא הייתי מתקרב.

פורסם

הכל משמעותי אדון ניסים

 

בנושא שלדה יש שלוש דרגות לדירוג הפגיעות : שולית הנמוכה ביותר , נמוכה הדרגה הבינונית ,וגבוהה הדרגה הגבוהה.

 

אומרים לך כאן אנשים שרוצים את טובתך ולא את רעתך.

 

בורג חסר בגלגל, שמן חסר במנוע נוזל , פיח בשמן, כל הגלגלים משופשפים אולי תיקון התאונה אחראי לזה . אחד מהם בן 5 שניםיבש וישן שני האחוריים לא זהים , נזילת שמן הידראולית, לא ראית כאשר הבודק בדק אם נוזל או שהוא רק כותב??

קיבלת דו"ח שמאי על התאונה ? הייתה ירידת ערך?? בדקת היסטוריית טיפולים?? היד הראשונה לפני הבחורה פרטית??

כמה זמן היא מחזיקה את היהלום ??

 

מחר תרצה למכור , אני אפילו לא מתקשר למודעה שלך

 

אתה מתעקש זכותך כסף שלך

לשם מה אם כן השאלות

 

קנה סע לשלום המפתחות בפנים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

סבבה שורה תחתונה ואחרונה, ב50,000 ש"ח כשהמחירון שלו 57,000 ש"ח נורמלי לקחת את האוטו ולטפל בדברים האלה או לעבור הלאה??

פורסם

חכמים ממני יגידו לך כך

 

"מי קונה היום במחיר מחירון" רכב פיקס 10-15% פחות מהמחירון"

לזה תוסיף את הצרות שיש לך שאתה יודע עליהם, כולל הורדה בקשר לתאונה ותגיע לאן שתגיע.

 

כיוון למחשבה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני קניתי גולף בזמנו ב 3000 שח מעל המחירון!

אבל

הרכב לא עבר תאונות ולא היו שום פגיעות פח כולו היה מלוקק,כמובן שגם הייתי צריך להחליף צמיגים וכו.

בשורה תחתונה בתור בעלים של גולף אגיד את זה כך:זה לא טויוטה קורולה שאתה יכול להזניח כל החיים והיא תחזיר לך אמון.

אם הרכב הזה אל מטופל והוא לא מטופל-יהיו לך אינספור בעיות וצרות שלא תיצא מהם! לא סתם היא מורידה 7000 שח מהמחירון.

בנאדם שבטוח ברכבו ובהשקעה שהוא שם עליו לא יירצה להפסיד 7000 שח,אתה חי במדינת ישראל אל תשכח את זה.

שיהיה בהצלחה.

פורסם
אוקיי, את הבעיות המכניות שלו אני יבדוק יותר לעומק, ולמי שלא כל כך יודע אני מחפש כבר חודשיים אחרי גולף מנוע 2000 ואפילו בספר רכב מצויין שכל 1500 או 2000 ק"מ הרכב צורך כ-חצי ליטר שמן. צ"ל: הרכב צורך עד כ-חצי ליטר שמן. ומניסיון עם מספר רכבים גרמניים, השמן שמחליפים בטיפול הקטן (ובדרך כלל כ 1-1.5 ליטר ממנו הוא הכמות בין המינימום והמקסימום במדיד) נשאר עד הטיפול הבא. לא ממלאים שמן נוסף ב 15K. הנתון שהבאת נשמע הזוי (מנוע שטוחן 10 ליטר שמן בין טיפול לטיפול?) ואם הרכב שלי היה צורך כמות כזו של שמן הוא היה במוסך במיידי.

אבל מעבר לצמיגים ומנוע, מה לגביי התאונה, מישהו יכול להגיד לי אם זה כן משמעות של קצה שלדה או לא??? למרות שבמכון בדיקה לא ציינו שזה קצה שילדה אפילו אבל מדאיג אותי ההגדרה: "סימני מתיחות בתחתית" , ,תיקוני פגיעות במרכב וצבע" , "תיקונים בסף".....

 

 

תנסו להתמקד על הנושא הזה יותר ולהגיד לי עד כמה שזה משמעותי....

 

 

מודה לכולם על היעוץ, ואם שכחתי גם שנה טובה ומבורכת לכולם וחג שמח.

 

תרשה לי לתת לך עצה קטנה. אני מחזיק שני C240 משנתון 98. שלי נקנה מיד שנייה עם 125K עם תיעוד טיפולים מלא מיום העלייה על הכביש ומתוחזק להפליא. של אישתי נקנה מיד חמישית (מערבי) עם 195K ללא תיעוד טיפולים מלא מיום העלייה על הכביש ומתוחזק על הפנים.

 

בשנתיים האחרונות, שילמתי 1600 ש"ח על תיקונים ברכב שלי (מפסק חשמלי+טבעת גומי+החלפת ריפוד גג) ו 10K על תיקונים ברכב שלה (משאבת הגה+ראש מנוע)

 

יש מבין?


×
×
  • תוכן חדש...