Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בצ'כית חמה - פאביה TSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מר THE ONE 23 היקר,

 

את ההודעות סטייל (ציטוט של ההודעה הפרטית ששלחת לי תחת הכותרת "הודעה של ילדון"):

 

"אל תדליקו אותי, פאביות יאכלו פה פולסא דה נורה לפני שהגומיות יינשרו מהן !!!"

 

 

אדון חו"ל עם האף למעלה, אפשר לחשוב שמה שיש לך בסמלון זה באמת מה שאתה נוהג בו.:roll:

אם אין לך משהו טוב לאחל או לומר עדיף היה לחסוך את התגובה האדיוטית שלך.

 

 

ובכן, את ההודעות האלה תשמור לעצמך.

 

אם אתה לא יודע להבין הומור (ואני בטוח שכל מי שקרא את ההודעה הבין שזה נכתב בהומור, חפש ביוטיוב הרב קריספי) זו בעייה שלך בטח ובטח כאשר אפילו לא הגבתי על משהו שאתה כתבת אלא הגבתי לאלעד ולוואדים.

 

נכון, אני סולד מאיך שחבר'ה צעירים או חסרי נסיון מעריצים הערצה עיוורת את הפאביות (אוטו נחמד סה"כ, ממוצע) את ההודעה שציטטת כתבתי בהומור נטו.

 

אני לא חבר שלך או משהו כזה אז תרשה לעצמך לא לשלוח לי הודעות פרטיות, בטח לא בסגנון הזה, ובטח לא עם כינויים כאלה ואחרים.

 

אני בכוונה מפרסם פה את התגובה שלי כי ממש אין לי כוונה לרדת לרמה הנמוכה שלך.

 

תתחדש על הרכב, סע לברכה וחג שמח ושנה טובה.

 

אגב, את מה שיש לי בסמלון אין לי בחנייה (אני לא אכנס אבל לכמה אני מכיר את הרכבים האלה מקרוב לעומתך), אבל גם כשהיתה לי בחנייה ספורטיבית אמיתית מעולם לא עשיתי אותה משהו שהיא לא.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הפורום הזה מתדרדר שמישהו יעשה לזה כבר סוף

יש לי סקודה ואני מתבייש בכל מה שקורה פה.

 

מה נסגר איתכם חלאס.

תנו לבנאדם הרגשה טובה.. על טעם ועל ריח..

אני מכיר בחורה שמנה ומכוערת שעושה להרבה אנשים טוב..

 

יאללה

חג שמח שנה טובה

אמן וכל הצרות שלנו יסתכמו בשירשורים דבילים כאלה. כן ירבו.

 

 

וראית איזה קטע? אתה לא קורא לה כוסית על :-P:-P:-P


×
×
  • תוכן חדש...