Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להלן פרטי המועמדת לקניה:

פורד פוקוס 2002, 83000 ק"מ מליסינג (אוויס)

הליקויים שנמצאו בבדיקה שלהם:

מערכת הגוי -> נזילת שמן

שלדת מרכב מרכב - תיקוני מרכב וצבע, נזק בפנלים.

 

בבדיקה שלי נמצאו הליקויים הבאים:

לברר החלפת רצועת תיזמון

*נקישה בתיבה, לתקן זוויות הגה.

* תיקוני פח וצבע, מעיכות סף

*לפרק גלגלים ולבדוק

*בלאי דיסקיות והילוכים

 

 

חוות דעתכם - האם כדאי לקנות את הרכב ?

מתי צריך להחליף רצועת תזמון?

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

(1)רצועת תזמון יש להחליף כל 120K ק"מ או 5 שנים, הקודם מבין השניים.

(2)מע' היגוי - כסת"ח, לבקש לבצע כיוון פרונט.

(3)תבת הילוכים - כסת"ח.

 

הרכב נשמע סביר לקניה, הרכב עדיין בתחום אחריות "דלק מוטורס" כך שאין כל חשש לגבי סעיפים 2+3 מאחר ותמיד את יכולה להתלונן במוסכי השרות על התופעות הללו בתוך מסגרת האחריות.

 

מס' דברים שיש לתת עליהם דגש לאחר הקניה(אם תקני):

(1)שעון דלק - האם לאחר תדלוק הוא מפס לו כלפי מעלה או לעיתים שוכח את מלאכתו. קיימת הוראת החלפת מצוף דלק עקב תקלה זו.

(2)האם קיימת נקישה מכיוון חזית הרכב בנסיעה איטית ע"ג מהמורות, בחלק מהדגמים נוצרת דפורמציה(עיוות) קל ב"פח האש" הגורם למעין נקישות(כמו בפקק של "גרבר"), גם לתופעה זו יש הוראת תיקון.

 

תנסי לבקש מהם התחייבות על 90K ק"מ על חשבונם(אף פעם לא מזיק לנסות).

כמו כן לבדוק היטב את הצמיגים, באם הם מקוריים(לבדוק תאריך, גם אם יש צורך לגשת לתיקריה לשם כך) ולבקש החלפת בהתאם, לדאוג שכל החמישיה תהיה זהה או לפחות זוגות זהים על אותו סרן.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
(1)רצועת תזמון יש להחליף כל 120K ק"מ או 5 שנים, הקודם מבין השניים.

(2)מע' היגוי - כסת"ח, לבקש לבצע כיוון פרונט.

(3)תבת הילוכים - כסת"ח.

 

הרכב נשמע סביר לקניה, הרכב עדיין בתחום אחריות "דלק מוטורס" כך שאין כל חשש לגבי סעיפים 2+3 מאחר ותמיד את יכולה להתלונן במוסכי השרות על התופעות הללו בתוך מסגרת האחריות.

 

מס' דברים שיש לתת עליהם דגש לאחר הקניה(אם תקני):

(1)שעון דלק - האם לאחר תדלוק הוא מפס לו כלפי מעלה או לעיתים שוכח את מלאכתו. קיימת הוראת החלפת מצוף דלק עקב תקלה זו.

(2)האם קיימת נקישה מכיוון חזית הרכב בנסיעה איטית ע"ג מהמורות, בחלק מהדגמים נוצרת דפורמציה(עיוות) קל ב"פח האש" הגורם למעין נקישות(כמו בפקק של "גרבר"), גם לתופעה זו יש הוראת תיקון.

 

תנסי לבקש מהם התחייבות על 90K ק"מ על חשבונם(אף פעם לא מזיק לנסות).

כמו כן לבדוק היטב את הצמיגים, באם הם מקוריים(לבדוק תאריך, גם אם יש צורך לגשת לתיקריה לשם כך) ולבקש החלפת בהתאם, לדאוג שכל החמישיה תהיה זהה או לפחות זוגות זהים על אותו סרן.

 

עמית

 

היי עמית

תודה על התשובה המפורטת.

רק שלא הבנתי למה התכוונת שאמרת תיבת הילוכים כיסוי תחת ?

וכן, הבטיחו לי שיבצעו כיוון פרונט.

לשאר הליקויים שמצאו- אין משמעות ?

ובסה"כ, כדאי לקנות את הרכב ? מה עם הק"מ הגבוההההההההה !!!!!!???

 

:?::?::?:

פורסם

נפלה טעות אצלי והליקוי הנכון צריך להיות:

נקישה בתיבת הגה, לתקן זוויות היגוי.

 

ועוד דבר, מעיון בהיסטוריה של הרכב עולה כי

1. הוחלפה רצועת מנוע (לפני 60000 ק"מ)

2 הוחלפו צמיגים, פירקו והרכיבו את הצמיגים מספר פעמים. למה ?

3 החליפו דיסקיות/בלמים רפידות, פעמיים שלוש עשו איזון צמיגים מספר פעמים. 4. החליפו חלון, מראה צדדית

5. החליפו רצוע ה לאלטרנטור.

בסך הכל בשנתיים היה הרכב במוסך 20 פעמים.

זה לא נראה לי סביר בכלל.

פורסם

היי עמית

תודה על התשובה המפורטת.

רק שלא הבנתי למה התכוונת שאמרת תיבת הילוכים כיסוי תחת ?

וכן, הבטיחו לי שיבצעו כיוון פרונט.

לשאר הליקויים שמצאו- אין משמעות ?

ובסה"כ, כדאי לקנות את הרכב ? מה עם הק"מ הגבוההההההההה !!!!!!???

 

:?::?::?:

 

*בלאי דיסקיות והילוכים

 

(3)תבת הילוכים - כסת"ח.

כמובן שיש בלאי מסויים, הרי הרכב נסע ולא עמד במקום, ברכבי(פוקוס מאויס) יש כיום 80K ק"מ ואין כל סימן לקץ חייה של תבת ההילוכים.

 

כל שאר הדברים הם טבעיים לחלוטין, ביקורים מרובים במוסך אינם מעידים דווקא על רכב בעייתי, יתכן מאד מצב של לקוח נודניק ובעייתי.

פרוק והרכבת גלגלים נעשה בכל טיפול שגרתי ברכב, איזון, הח' בלמים ועוד פעולות.

כמו כן אינני מבין מדוע את מתעקשת על הסניף בר"ג(זו לא חתונה קתולית) ואת בהחלט יכולה לפנות אל הסניף בלוד(לאילן) ולבקש שימצא בעבורך רכב עם נתוני פתיחה מוצלחים יותר(אין צורך לידע את מי מהגורמים אילן או ר"ג על הנסיון הקודם/עתידי שלך עם אויס).

הטל' הישיר של אילן:051-844974

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

היי עמית

תודה על התשובה המפורטת.

רק שלא הבנתי למה התכוונת שאמרת תיבת הילוכים כיסוי תחת ?

וכן, הבטיחו לי שיבצעו כיוון פרונט.

לשאר הליקויים שמצאו- אין משמעות ?

ובסה"כ, כדאי לקנות את הרכב ? מה עם הק"מ הגבוההההההההה !!!!!!???

 

:?::?::?:

 

*בלאי דיסקיות והילוכים

 

(3)תבת הילוכים - כסת"ח.

כמובן שיש בלאי מסויים, הרי הרכב נסע ולא עמד במקום, ברכבי(פוקוס מאויס) יש כיום 80K ק"מ ואין כל סימן לקץ חייה של תבת ההילוכים.

 

כל שאר הדברים הם טבעיים לחלוטין, ביקורים מרובים במוסך אינם מעידים דווקא על רכב בעייתי, יתכן מאד מצב של לקוח נודניק ובעייתי.

פרוק והרכבת גלגלים נעשה בכל טיפול שגרתי ברכב, איזון, הח' בלמים ועוד פעולות.

כמו כן אינני מבין מדוע את מתעקשת על הסניף בר"ג(זו לא חתונה קתולית) ואת בהחלט יכולה לפנות אל הסניף בלוד(לאילן) ולבקש שימצא בעבורך רכב עם נתוני פתיחה מוצלחים יותר(אין צורך לידע את מי מהגורמים אילן או ר"ג על הנסיון הקודם/עתידי שלך עם אויס).

הטל' הישיר של אילן:051-844974

 

עמית

 

היי עמית

 

הלכתי לר"ג כי שם היה רכב שרציתי, ועכשיו זה פשוט קרוב לבית. גם היחס בסדר.

שאלתי אותם לגבי פוקוס עם נתונים טובים, וכל פוקוס אחר שהראו לי, הראו לי את טופס הבדיקה במכון ושם תמיד היתה איזו בעיה: החליפו דלת, תאונה, החליפו גג, כל מיני דברים. אני לא זוכרת הכל. אבל נאמר לי שפגמים אלו הם רציניים.

האם להאמין להם או לבקש לראות שוב את טופס הבדיקה.?

אני גם מוגבלת בזמן ולכן התפשרתי על הרכב הזה.

 

לעניין הק"מ, זה הרי לא ק"מ סביר לרכב שהוא כמעט 3 שנים על הכביש.

נראה לך שאין מה לחשוש מעניין זה ?

זה בעיקר מה שמטריד אותי.

פורסם

הקילומטרז אכן גבוה יחסית לאוטו מודל 2002.תוצאות הבדיקה דווקא ניראות סבירות למדי,יחסית.אם הגעת בתקציבך למודל 2002,נסי אולי לחפש בעוד חברות,היצע הפוקוסים עצום ואפשר די בקלות למצוא מכוניות עם קילומטרז נמוך בהרבה.נסי,בעדינות,לברר אצל מי היה הרכב-חברת בנייה או היי-טק?גם אם את לחוצה בזמן,אין טעם להתפשר על אוטו במצב ירוד,או עם היסטורייה בעייתית.מציאת מכונית טובה דורשת זמן וסבלנות.בהצלחה!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מה צריכת הדלק של פוקוס ?

נאמר לי שהיא זוללת הרבה דלק.

 

איך זה שיש בחברות ההשכרה והליסינג רכבים למכירה משנת 2003 ?

זה אומר שהרכב לא טוב ?

פורסם

צריכת הדלק של הפוקוס סבירה יחסית,נסיעה רגועה בעיר+חוץ לעיר,תניב 9-11 ק"מ לליטר.כמובן שצריכת הדלק מושפעת בעיקר מאופי הנהיגה,כך שהפוקוס לא חריגה לרעה בקבוצתה.לגבי רכבים מליסינג שנת 2003-בדרך כלל חוזה ליסינג נחתם ל 3 שנים,ואם העסקה מופרת מסיבה כלשהי(בדרך כלל הדבר מתרחש כשהשוכר נקלע לבעייה כספית)חברת הליסינג חייבת למכור את הרכב.לגבי רכבים חדשים לגמרי-תעלול די נפוץ שעושות חברות הליסינג.הם קונות את המכוניות בהנחות ניכרות,מזדכים על המע"מ,ומוכרים אותן לעיתים ברווח לא מבוטל!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לא מחייב שכולם פשטורגל,ישנם שוכרים שמשדרגים רכבים,ישנם כאלה שהליפו למיסחרי,לדוגמא,אבל הרוב הוא פשוט כאלו שלא עמדו בתשלומים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
השאלה היא, איך זה כל כך הרבה רכבים משנים 2002 2003 נמצאים למכירה.

כולם פשטו רגל ?

 

ראשית רכב ממודל 2002 יכול להיות כמעט 3 שנים על הכביש. ולכן יכול להיות שחזר לליסינג. לגבי 03 זה אכן מחשיד, מה שכן יכול לקרות שמדי פעם חברה תעדיף להחזיר רכב עם ק"מ גבוהה מאוד משנת 03, לדוגמא 70 אלף ק"מ (ויש כאלו...) ולקחת אחד אחר במקומו כדי לא להגיע לק"מ מטורף לגמרי. בכל מקרה לא הייתי נבהל מזה ופשוט בודק היסטוריה במוסך, את מצב הרכב וכו'.

 

גיא

פורסם

אם המחיר קרוב יחסית לרכב עם 80 אלף ק"מ מ2002 אז כן. יש לו עוד שנה אחריות על ה2002. נכון יש לו המון ק"מ, אבל הוא גם חדש יותר.

 

פשוט תראי מה יציעו לך ובאיזה מחיר, שימי לב גם לא לעבור בהרבה את התקציב הראשוני שהקצבת לעצמך, ולהכניס לתוכו גם עלויות ביטוח וכו'.

 

גיא.

פורסם
השאלה היא, איך זה כל כך הרבה רכבים משנים 2002 2003 נמצאים למכירה.

כולם פשטו רגל ?

 

באם את מדברת עדיין על רכבי "אויס", אז לאחר שיחה עם אילן ממכירות לוד,

מדובר על רכבים שהיו ברבם בשרות אנשי התעשיה האווירית ואשר שודרגו להם.

מיעוטם הם שבירות עסקה.

כמו-כן עלתה הצעה מטעמו שתמתיני(אם ביכולתך) כ-3-4 שבועות ואז יגיע מלאי גדול של רכבי ליסינג עקב החלפת השנתון בחודש הקרוב.

מצידו הוא מוכן לטפל בעסקה שלך מול "אויס" גם בשלט-רחוק כך שלא תרגישי שלא בנח מלהעביר את העסקה(והעמלות שמקבל הסוכן) ללוד.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...