Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רוני - שנתון מתקדם (שנה אחת בעצם) האם זה שווה את המחיר ?

או שכדאי להתפשר על שנה אחת פחות ?

(רק בגלל המחיר)

ובכלל, לאור הנתונים של הרכב 2003 - האם כדאי ?

 

אני לא הייתי מתלהב יותר מדי מהשנתון. קחי לדוגמא שני רכבים זהים לחלוטין בכל התכונות שלהם, אותו ק"מ ואותו מצב, אבל אחד "גדול" מהשני בשנה. אני אעדיף להוציא פחות ולקנות את הישן יותר. גם ירידת הערך העתידית בטח תהיה נמוכה יותר, וגם חסכתי כמה אלפים טובים. מצד שני - אם לרכב יש עוד שנה אחריות זה גם יתרון שצריך לקחת בחשבון ואולי זה שווה לך את סכום הכסף הנוסף שצריך להשקיע.

 

בנוגע לנתונים של ה-2003 - הכל נראה טוב, בסה"כ. 55000 ק"מ זה די הרבה, אבל לא קריטי בהנחה והטיפולים נעשו בזמן. אם את לא נוהגת יותר מ-15000 בשנה תוך כמה שנים זה יתאזן ולא תהיה לך בעיה במכירה. אם את נוהגת הרבה אולי עדיף לך לרדת בשנתון, כי מי יודע כמה קל יהיה למכור עוד 3 שנים פוקוס בת 4 עם יותר מ-100000 ק"מ...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא הייתי מתלהב יותר מדי מהשנתון. קחי לדוגמא שני רכבים זהים לחלוטין בכל התכונות שלהם, אותו ק"מ ואותו מצב, אבל אחד "גדול" מהשני בשנה. אני אעדיף להוציא פחות ולקנות את הישן יותר.

גם אם הישן יותר עשה יותר ק"מ (80K) ???

גם ירידת הערך העתידית בטח תהיה נמוכה יותר, וגם חסכתי כמה אלפים טובים. מצד שני - אם לרכב יש עוד שנה אחריות זה גם יתרון שצריך לקחת בחשבון ואולי זה שווה לך את סכום הכסף הנוסף שצריך להשקיע.

זה שווה 10K ?

 

בנוגע לנתונים של ה-2003 - הכל נראה טוב, בסה"כ. 55000 ק"מ זה די הרבה, אבל לא קריטי בהנחה והטיפולים נעשו בזמן. אם את לא נוהגת יותר מ-15000 בשנה תוך כמה שנים זה יתאזן ולא תהיה לך בעיה במכירה. אם את נוהגת הרבה אולי עדיף לך לרדת בשנתון, כי מי יודע כמה קל יהיה למכור עוד 3 שנים פוקוס בת 4 עם יותר מ-100000 ק"מ...

אז בטח תהיה בעיה יותר גדולה למכור פוקוס 2002 עם ק"מ מעל 100K. לא ?

פורסם

החישוב של הק"מ צריך להיות לפי הממוצע השנתי. אם הממוצע דומה יהיה כמעט אותו קושי למכור. אבל בכל מקרה מדובר פה בנבואה מסויימת... (אם כי בהמשך הודעתי אני עוסק בה)

 

לדעתי עם הק"מ שאת עושה (שהוא פחות מהממוצע) ה2003 יתאזן תוך שנתיים בערך. אני חושב שאנשנים מעט חוששים מק"מ גבוהה ויהיה יותר קל למכור 2003 עם 80 אלף ק"מ מאשר 2002 עם 100 אלף.

 

אני לא חושב (בהנחה ואת יכולה להמתין קצת) שצריכה להיות בעיה למצוא פוקוס מ2002 עם 60 אלף ק"מ בערך. ולא עם 80+.

 

לדעתי - יש לך כוח להמתין? תנסי לראות מה יש מ2002. אין לך כוח להמתין? לכי על ה03, בהנחה ושאר הנתונים שלו טובים. (טיפולים, תאונות מצב כללי וכו')

 

גיא

פורסם

לפי דעתי תמצאי רכבים הרבה יותר טובים בשוק הפרטי.

 

אחרי ניסיון גרוע עם הקורסה למה את חוזרת לסרט הזה?

 

למה שלא תקני לך אוטו פחות חדש אבל סחיר ובמצב מצויין.

 

קורולה שנת 2001-2002 פרטית תיכנס לך בתקציב (90K) לא?

 

תקני אחת יד ראשונה, עם 30K ק"מ במצב מצויין ויהיה לך ראש שקטטטטטטטטטטטטט.

 

ושתנסי למכור אותה תמכרי אותה ככול הנראה מהר, במחיר מחירון או קרוב לכך, ובטוח יותר מהר ובמחיר יותר גבוה מאשר פוקוס ליסינג.

פורסם

הקורסה שלי לא מליסינג !!!!!!!!!!!!!

היא אצלי מהיום שנולדה.

ולא היה לי נסיו מר איתה כלל. להיפך

כמעט ולא ראתה מוסך.

אוטו מצוין. נוסע לאילת וחזרה בלי בעיות בכלל !!!

 

אמנם זה רכב לא סחיר, ולכן לא נותרו לי הרבה ברירות אלא ללכת על טרייד אין שבד"כ מקבלים בהם רכב מליסינג לשעבר.

 

ולא התכוונתי בכלל להגיע ל תקציב של 90K.

 

אם יש לך רעיונות אחרים....

פורסם
לפי דעתי תמצאי רכבים הרבה יותר טובים בשוק הפרטי.

 

אחרי ניסיון גרוע עם הקורסה למה את חוזרת לסרט הזה?

 

למה שלא תקני לך אוטו פחות חדש אבל סחיר ובמצב מצויין.

 

קורולה שנת 2001-2002 פרטית תיכנס לך בתקציב (90K) לא?

 

תקני אחת יד ראשונה, עם 30K ק"מ במצב מצויין ויהיה לך ראש שקטטטטטטטטטטטטט.

 

ושתנסי למכור אותה תמכרי אותה ככול הנראה מהר, במחיר מחירון או קרוב לכך, ובטוח יותר מהר ובמחיר יותר גבוה מאשר פוקוס ליסינג.

 

:mm_yeah:

 

גם אני חושב כך...

 

ההורים שלי קנו לא מזמן (אני מצאתי להם) קורולה שנת 2001 עם 30 אלף ק"מ עם כל התוספות האפשריות כולל ג'נטים וספויילר, בפחות מ90 אלף ש"ח...

מזוג זקנים כמובן 8)

 

לא חסרים זקנים אשר בשניה שמסתיימות 3 שנות האחריות, מזמינים חדש ומוכרים את ה"ישן"....

 

55 אלף ק"מ זה הרבה בשביל שנת 2003 ולדעתי לא משתלם...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...