Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, רכבי אוויס, אבל גם בכללי. אבל אני מניחה שרבי התעשיה האוירית מגיעים לסניף בלוד.

מה עם כל הרכבים החדשים האחרים שנמצאים באוויס ?

 

כל כך הרבה שוברים עסקאות ???

קצת מטריד העניין, לא ?

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אנסה לתת לך מענה מנק' מבט של לקוח ליסינג. (אני מניח שכבר קנית את הרכב לפי השאלות בפורום טכני ,אבל בכל זאת).

 

1. למה הרכב בחברה לאחר מעט זמן (יחסית) ? כמה אפשרויות : א. במיוחד בחברת היי טק ,היו גלי פיטורים ,מה שבהכרח הביא למלאי גדול של מכוניות מיותמות שהוחזרו , גם במחיר שבירת החוזה. ב. כמו שציינו , שידרוגים - חברה מסויימת שהחליטה להחליף את סוג הרכב, וסיבותה עימה. במיוחד עם המלאים הנובעים מהסיבה שציינתי בסעיף א' - ניתן לעיתים לחסוך כסף רב לחברה. ג. תום חוזה -בן 3 שנים. ד. אי עמידה בתנאי החוזה של החברה -חשבת כמה חברות סטארט אפ נסגרו בשנים האחרונות ? הרכב ,הרשום על שם חב' הליסינג, חוזר אוטומטית.

2. למה כ"כ הרבה פעמים במוסך (צמיגים, חלונות וכו') ? - מטבע הדברים ,רוב רכבי הליסינג זוכים ליחס פחות מרכב פרטי. חלונות עשויים להישבר בפריצה ,ללא קשר ליחס לו זוכה האוטו. צמיגים הם לעיתים תולדה של תאונה קלה/טיפוס מדרכות בלתי אחראי/נסיעת שבילים נמרצת (לא תאמיני איזו עבירות יש לרכב ליסינג) , וכן של מדיניות החברות להחליף לצמיג הכי זול - מה שתורם לבלאי מהיר.

3. קילומטראז' גבוה - כשהדלק על חשבון הברון , הטיולים בשישי שבת נהיים ארוכים יותר.

4. תיקונים למיניהם - המשתמש הממוצע ברכב לא בדיוק יודע מה ואיך עשו ברכב , לכן ישנן תקלות שהרבה פעמים יעברו ללא אבחנה.

 

בסה"כ הפוקוס שהוצעה לך , למעט קילומטראז' לא מועט -נראית בסדר גמור , כמו שהוסבר לך ע"י עמית.

פורסם
אני אנסה לתת לך מענה מנק' מבט של לקוח ליסינג. (אני מניח שכבר קנית את הרכב לפי השאלות בפורום טכני ,אבל בכל זאת).

 

1. למה הרכב בחברה לאחר מעט זמן (יחסית) ? כמה אפשרויות : א. במיוחד בחברת היי טק ,היו גלי פיטורים ,מה שבהכרח הביא למלאי גדול של מכוניות מיותמות שהוחזרו , גם במחיר שבירת החוזה. ב. כמו שציינו , שידרוגים - חברה מסויימת שהחליטה להחליף את סוג הרכב, וסיבותה עימה. במיוחד עם המלאים הנובעים מהסיבה שציינתי בסעיף א' - ניתן לעיתים לחסוך כסף רב לחברה. ג. תום חוזה -בן 3 שנים. ד. אי עמידה בתנאי החוזה של החברה -חשבת כמה חברות סטארט אפ נסגרו בשנים האחרונות ? הרכב ,הרשום על שם חב' הליסינג, חוזר אוטומטית.

2. למה כ"כ הרבה פעמים במוסך (צמיגים, חלונות וכו') ? - מטבע הדברים ,רוב רכבי הליסינג זוכים ליחס פחות מרכב פרטי. חלונות עשויים להישבר בפריצה ,ללא קשר ליחס לו זוכה האוטו. צמיגים הם לעיתים תולדה של תאונה קלה/טיפוס מדרכות בלתי אחראי/נסיעת שבילים נמרצת (לא תאמיני איזו עבירות יש לרכב ליסינג) , וכן של מדיניות החברות להחליף לצמיג הכי זול - מה שתורם לבלאי מהיר.

3. קילומטראז' גבוה - כשהדלק על חשבון הברון , הטיולים בשישי שבת נהיים ארוכים יותר.

4. תיקונים למיניהם - המשתמש הממוצע ברכב לא בדיוק יודע מה ואיך עשו ברכב , לכן ישנן תקלות שהרבה פעמים יעברו ללא אבחנה.

 

בסה"כ הפוקוס שהוצעה לך , למעט קילומטראז' לא מועט -נראית בסדר גמור , כמו שהוסבר לך ע"י עמית.

עדיין, נראה לי שכמות הרכבים המוחזירם לפני תום החוזה גדולה.

אז לקנות או לא לקנות רכב מליסינג עם ק"מ בשמיים ?

לאור האמור בסעיף 2, רכב הליסינג חווה לעתים קרובות התעללות לא קלה.

שזה מוריד את סעיף הכדאיות לקניה. לא ?

 

הרבה הרבה תודה על התשובות

פורסם

בדיקה יכולה להגיד משהו על התעללות (לפעמים) לדוגמא נסיעת שבילים קשה במיוחד תשאיר את חותמה על גחון הרכב.

 

גם שאת קונה רכב פרטי, את לא יודעת אם למוכר החביב בן ה50 אין ילד בן 20 וקצת שלוקח את הרכב כל יום שישי, מעלה את הטורים לשמיים בניוטרל ומכניס לדרייב ונהנה לשמוע את הבום שמגיע שניה אח"כ :? .

 

קניית רכב משומש היא כמעט תמיד הימור מסויים, אבל אם עושים את כל הבדיקות כמו שצריך מורידים את הסיכויים ליפול על רכב בעייתי. בדיקת היסטוריית טיפולים, מראה חיצוני ופנימי, ובדיקה במכון בלתי תלוי למוכר יעזרו לך מאוד לקבל עוד מידע לגבי הרכב שלך.

 

לגבי ק"מ גבוהה, מדובר ברכב בן שנתיים-שלוש, עם ק"מ גבוהה, זה לא בהכרח אומר שהוא מת עוד רגע (ממש לא), זה אומר שכאשר תבואי למכור אותו עוד שנתיים שלוש תצטרכי להוריד במחיר, אם כי הגיוני שבסכום עצמו זה יהיה פחות (כי מדובר על אחוזים לרוב, ומחיר הרכב ירד). אני לא חושב שהייתי מעדיף רכב משנתון קודם עם 10-15 אלף ק"מ פחות, השנה הבדל יכולה להיות גם הבדל בן רכב עם אחריות יצרן מלאה לבין רכב שסיים אותה כבר.

 

האם עדיף פרטי? בגדול - כן. אבל גם בפרטיים יש שקרנים, רמאים ומה לא. ככה שיש איזה יתרון מסויים לקנות מלינסג\השכרה. לנו יש בבית אימפרזה מליסינג, ופאביה מהשכרה, אנחנו מאוד מרוצים מ2 הרכבים. גם לכמה אחרים פה כגון בני הספל, ועמית יש ניסיון טוב עם קניה של ליסינג\השכרה. אם יש לך זמן+כוח+הצלחת למכור את הרכב שלך ואת יכולה גם להיות בלי רכב כמה זמן כי עלול לקחת זמן למצוא משומשת פרטית, אז המסלול הזה עדיף. אם אין לך זמן + במחיר הזה את מקבלת רכב משנתון גבוהה יותר, אז עדיף לך ליסינג\השכרה, מבין 2 אלו עדיף את הליסינג.

 

אגב לא כל רכב ליסינג הוא אוטומטית רכב שקרעו אותו. יש אנשים שכן מעבידים קשה את רכב הליסינג שלהם, ויש כאלו שנוסעים עליו מעט, בית-עבודה וזהו. בחברה שאני עובד בה יש פוקוס בת 3 שנים כמעט, הרכב עם פחות מ30 אלף ק"מ!!! נראה חדש, לא עבר תאונה מעולם, הבחור שנוהג בו נראה כאילו הוא נוהג בטסט בלתי נגמר. יש גם כאלו.

 

גיא

פורסם
מה המחירון של שנת 2003? ומה מחיר משוקלל שלו? (ליסיגנ + ק"מ) ?

 

גיא.

המחירון לפני השקלול הוא 102000. מחיר עם לאחר שקלול 87074 ש"ח.

אז אני מבינה שלא משתלם לקנות במחיר שרוצים לתת לי

פורסם

לפי מה שאני בדקתי עכשיו במחירון , מחיר המחירון הוא 90 אלף ו97 שקלים. את בטוחה שסימנת וי על האוטומטי בשיקלול?

 

הייתי מנסה להוריד אותם במחיר ממחיר המחירון, לרוב זה הולך. בנוסף עד כמה שאני זוכר העדפת להוציא פחות כסף, אם אמורים להגיע רכבים מלסינג בקרוב, מודל 2002, עם ק"מ של 60 + - אולי עדיף לחכות להם ולהוציא פחות כסף.

 

ה2003 היא אופציה, היתרון שלה (במידה גם והתקציב מתאים) הוא רכב שיש לו לפחות עוד שנת אחריות מלאה, זה יכול להיות שווה לא מעט. אם הרכב נראה במצב טוב ושמור (אמור להיראות כך אם הוא מ2003..) ללא תאונות קשות, והיסטורית טיפולים תקינה, הייתי מנסה להוריד קצת את המחיר ושוקל אותו גם כן. רוב הסיכויים שרכבים מ2002 יהיו ממש לקראת סוף תקופת האחריות שלהם (עלו לכביש ב2001).

 

גיא.

פורסם
לפי מה שאני בדקתי עכשיו במחירון , מחיר המחירון הוא 90 אלף ו97 שקלים. את בטוחה שסימנת וי על האוטומטי בשיקלול?

 

הייתי מנסה להוריד אותם במחיר ממחיר המחירון, לרוב זה הולך. בנוסף עד כמה שאני זוכר העדפת להוציא פחות כסף, אם אמורים להגיע רכבים מלסינג בקרוב, מודל 2002, עם ק"מ של 60 + - אולי עדיף לחכות להם ולהוציא פחות כסף.

 

ה2003 היא אופציה, היתרון שלה (במידה גם והתקציב מתאים) הוא רכב שיש לו לפחות עוד שנת אחריות מלאה, זה יכול להיות שווה לא מעט. אם הרכב נראה במצב טוב ושמור (אמור להיראות כך אם הוא מ2003..) ללא תאונות קשות, והיסטורית טיפולים תקינה, הייתי מנסה להוריד קצת את המחיר ושוקל אותו גם כן. רוב הסיכויים שרכבים מ2002 יהיו ממש לקראת סוף תקופת האחריות שלהם (עלו לכביש ב2001).

 

גיא.

אני מביאה לך פה ציטוט מדויק של שקלול המחיר :

פורד פוקוס

LX ?4/5 דלת' אוטו' ?1600 דגם משנה

2003 שנת ייצור

1600 נפח מנוע (סמ''ק)

בנזין סוג מנוע

אוטומטית תיבת הילוכים

משפחתיות קומפקטיות קטגוריה

729195c קוד דגם במחירון

תוספות אינטגרליות

נעילה מרכזית

ABS

4 חלונות חשמליים

מזגן

מניעת הנעה

הגה כוח

2 כריות אויר

מראות חשמל

102,440 מחיר במחירון לפני שקלול

פורד פוקוס

LX ?4/5 דלת' אוטו' ?1600 דגם משנה

102,440 מחיר במחירון לפני שקלול

87,074 מחיר משוקלל

 

בשקלול הכנסתי מספר ק"מ _55K ורכב מחברה עם הטבות.

 

לגבי מה שיגיע בקרוב, עוד אי אפשר לדעת מה יגיע בדיוק, מאיזה שנתונים ומה הק"מ (כך אמר אילן)

ובכל מקרה, נראה לי שעדיף לעלות בשנתון לא ?

או שעדיף פוקוס 2002 עם 60K ק"מ ?

נכון שהיא יקרה, אבל זה לפחות 2003 ונראה לי ששוה להעלות את התקציב בשבילה.

אלא אם אני טועה.

פורסם

האם סימנת רכב מחברה? או רכב מליסינג? יש הבדל. לדעתי זה מוגדר בתור רכב מליסינג שמוענק בהערה וכו'. (אפשר גם לבדוק בדיוק עם חברת הליסינג). בכל מקרה לא מדובר ברכב בבעלות חברה אשר נותנת את הרכב לעובד שלה.

 

מה העלות של הפוקוס 2002 עם 60 אלף ק"מ? לפי הבדל המחיר אפשר יהיה לדעת האם שווה או לא...

 

גיא.

פורסם
האם סימנת רכב מחברה? או רכב מליסינג? יש הבדל. לדעתי זה מוגדר בתור רכב מליסינג שמוענק בהערה וכו'. (אפשר גם לבדוק בדיוק עם חברת הליסינג). בכל מקרה לא מדובר ברכב בבעלות חברה אשר נותנת את הרכב לעובד שלה.

 

מה העלות של הפוקוס 2002 עם 60 אלף ק"מ? לפי הבדל המחיר אפשר יהיה לדעת האם שווה או לא...

 

גיא.

 

סימנתי רכב מליסינג עם הטבות בהערה. כמו שהראו לי באוויס.

רכב 2002 יהיה בערך 10-12K פחות.

זאת בהנחה שקיים 2002 עם 60000 ק"מ

פורסם

טוב למעשה (הייתי יכול גם לרשום את זה קודם...) ההבדל במחיר אמור להיות רק ההבדל בין השנים של המודל. לרוב אין הורדה גדולה על ק"מ. (אולי במקרה של ה2003, קצת) בכל מקרה, אם יש לך את הכסף ל2003 והמחיר שלו לא מלחיץ אותך, את מרוויחה רכב עם שנת אחריות מלאה נוספת. השאלה היא מה הק"מ השנתי שלך, אם הוא גבוהה קחי בחשבון שתמכרי תצטרכי להוריד יותר מאשר רכב מ02 עם ק"מ זהה. סה"כ אין הבדלים משמעותיים (אם בכלל) בפוקוס בין 2002 ל2003 ככה שהשאלה היחידה פה היא המחיר הגבוהה יותר, היתרון הוא האחריות, החסרון הוא הק"מ. במחיר יהיה הבדל גם במחירה, אבל השאלה מה התקציב ולשים לב שלא עוברים אותו.

 

גיא.

פורסם
אז אם אין הבדלים בין הרכבים

למה יש הבדל כזה גדול במחיר ?

 

בגלל הבדלי השנים. מה לעשות ושנת הדגם היא הגורם המשמעותי ביותר על מחירו. זה יכול להגיע גם למצבים אבסורדיים לפעמים, למשל רכבים זהים לחלוטין בנתונים שלהם, כאשר האחד שנת 2003 נניח והשני 2000 - המחיר של הרכב החדש יותר יהיה גבוה בעשרות אלפי שקלים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני - שנתון מתקדם (שנה אחת בעצם) האם זה שווה את המחיר ?

או שכדאי להתפשר על שנה אחת פחות ?

(רק בגלל המחיר)

ובכלל, לאור הנתונים של הרכב 2003 - האם כדאי ?


×
×
  • תוכן חדש...