Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,אני עוד לרכוש בקרוב מאוד BL 15" יוגבר על ידי סאן דאון אודיו 1000

 

איך הוא בטראנסים מדוייק?

או במזרחית?

 

תודה רבה לעונים.

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

קצת לא ברורה לי השאלה :shock:

 

זה לא סאב גזען - זה סאב... הוא סאב אכזרי, שובר, הורס, חותך ועדיין יש לו יכולות SQ טובות מאוד.

 

ברכב של אליקו שני סאבים Q 15 בטרק בדיקה של פוקל (אופנוע עם מנוע חד בוכנתי) והם לגמרי עמדו בקצב - רק חבל שאני לא :shock:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תיבה של 95 ליטר פנימי שמכוון ל32 הרץ הכי טובה בשבילו נכון?

אז הוא יהיה מדוייק במוזיקה של מזרחית? לא ימרח יותר מידי ויביא את הבום שצריך להביא ובזמן?כנ''ל לטרנסים.

 

שמעו זה מעבר מ CVR12 ל BL 15 שזו ליגה אחרת. CVR לדוגמא היה מאחר במזרחית ובטראנסים(זה היה ככה: הוופר נותן את הבום ואחריו הסאב נזכר :idea: )

עם ה BL מדוייק ונותן את הבום בזמן אז אני יהיה יותר מבסוט!

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

סאב חזק בצורה אדירה,יורד נמוך עד לים המלח:-P דורש מגבר חזק מאוד יכול לספוג עד 3000rms.

אבל,אם פתחת את הנושא,אני אישית הייתי בתווח המחיר הזה או אולי קצת להימתח במחיר הזה,הייתי הולך במקומך על אוריון HCCA15 סאב מטורף לא פחות. ומאוד מעניין היה אותו לחבר שלי הוא הביא אותו מחו"ל איתו,נישמע טונאלי ומאוד מאוד חזק,אישית,לאחר שמיעת הBL האוריון נישמע לי עדיף.

אבל שוב כל אחד והטעם שלו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

ה BL הזה ספציפי מיועד לעד 2000 אראמאס ביום יום.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אליקו אתה מסכים איתי על ה-HCCA!5 של אוריון (אם שמעת אותו כמובן)?

סאב לא פחות ממדהים.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

קשה לי להסכים עם בנאדם שיש לו 2 BTL 18 ברכב:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
קצת לא ברורה לי השאלה :shock:

 

זה לא סאב גזען - זה סאב... הוא סאב אכזרי, שובר, הורס, חותך ועדיין יש לו יכולות SQ טובות מאוד.

 

 

:shock:

 

תגדיר SQ.

הוא מוזיקלי, אבל SQ זה לא. כבר עדיף Q או האבוק או דברים אחרים.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
קשה לי להסכים עם בנאדם שיש לו 2 BTL 18 ברכב:)

 

:-D מזתומרת לא הבנתי גבר,לי יש כאילו אתה מתכוון? לא הבנתי :-P איפה הלוואי...שמעתי את שתיהם ותו לא :cry::cry:

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם
קצת לא ברורה לי השאלה :shock:

 

זה לא סאב גזען - זה סאב... הוא סאב אכזרי, שובר, הורס, חותך ועדיין יש לו יכולות SQ טובות מאוד.

 

ברכב של אליקו שני סאבים Q 15 בטרק בדיקה של פוקל (אופנוע עם מנוע חד בוכנתי) והם לגמרי עמדו בקצב - רק חבל שאני לא :shock:

 

 

:shock::shock::shock::shock::shock:

 

אדי אתה אמיתי? כמה שתית לפני שכתבת את זה?

מהשטויות היותר גדולות ששמעתי בזמן האחרון ועוד ממך?

 

 

אלי

 

פורסם

lbass,

מה פשוט יותר מאשר לשים את הסאב ברכב ולשמוע? אני מניח שמדובר בסאב בתוך תיבה כבר. אהבת? תרכוש. לא אהבת? אל תרכוש.

מהשטויות היותר גדולות ששמעתי בזמן האחרון ועוד ממך?

 

 

אלי

:shock::shock::shock:

 

הייתי מעדיף להתייחס לגופם של דברים ולא לגופם של דוברים אבל אני זורם איתך ודווקא נראה לי שבתחרות על כתיבת שטויות אתה לוקח ובגדול.

 

א. אכן לBL יש יכולות SQ. לא מדובר בBTL, אלא בBL שיותר דומה ברעיון שלו לQ.

ב. יכולות SQ בBL הם נגזרת ישירה של תכנון תיבה ופונקציה של איזה תדר כוונת אותה.

ג. מתי שמעת את הBL, אם בכלל.

ד. בהנחה ואכן שמעת, מה היה הסטאפ? על איזו הגברה, מה נפח התיבה ולאיזה תדר הייתה מכוונת.

 

למותר לציין שאינני ממתין לתשובות. השאלות הינן רטוריות.

 

יום טוב לכולם.

פורסם

צביקה בוקר טוב, מה קרה קמנו הפוך:-)

 

למרות שהשאלות שלך רטוריות אשתדל לענות לכך.

 

לBL, ששמעתי אותו לא פעם ולא פעמיים, אין כל כך קשר לSQ, עם כי יתכן שההבנות שלי את הSQ, ושל עוד אי אילו חברים

שונה משלך. הוא אולי טונאלי אבל עדיין SQ הוא לא.

 

לבקשתך, כמו שאתה עושה תמיד בכל בדיקת מערכת, לפעם הבאה ארשום בדיוק את מרכיבי המערכת, החיווט הפאזות של כל אלמנט

נק' החיתוך, הסלופים, כיווני הגיינים, מידות התיבה,TA, כיווני אקולציה, אורך וקוטר הפורט (כדי שאוכל כמובן לחשב לאיזה תדר היא מכוונת כמובן) ולהידור מצווה גם את עובי התיבה וצבע הרכב.

 

לפותח השרשור, לטראנסים ומזרחית הוא יתאים לך מאוד.

 

 

אלי

 

פורסם

קצת קשה לי עם הטענה שסאב 15 אינץ לא משנה מאיזה דגם או חברה יכול להתאים לטראנסים , האוסים ובכלל למוזיקה אלקטרונית.

הוא פשוט לא יוכל לעמוד בקצב שלהם , לדעתי סאב 10 אינץ יעשה את העבודה הרבה יותר טוב.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

פותח השרשור, באחד השרשורים הקודמים שלו מעונין לעבור למערכת SPL.

לאור זאת הסאב יתאים לו מאוד, כנראה שדיוק הוא עניין יחסי

 

 

אלי

 

×
×
  • תוכן חדש...