Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5828 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן, יצא לבני הזוג הללו עיתוי נורא ואיום. הסיכוי שאיזה שופט שהוא יאשר עיסקת טיעון בה העונש זהה לזה שקיבל זורק הנעל, קטן מאוד ואולי למטה מזה.

  • תגובות 103
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם בן אדם שזורק נעל על שופט מקבל 3 שנים בפנים, הלוואי שכל יום תיפול נעל מהשמיים (ואחת כבדה) על כל השופטים במדינת ישראל.

פורסם

אין קשר בין העונש שהוטל על זורק הנעל ובין העונש שיטול על דורסי בלחסן.

 

כל תיק לגופו

 

כל מי שמשווה בין השניים זו דמגוגיה לשמה.

 

אצל זורק הנעל ניתן פס"ד למען יראו וייראו כל אלה שרוצים לפגוע בשלטון החוק

 

קישור לדברי עורכי דין שאינם חשודים באהבת השלטון

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3913374,00.html

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, לפי מה שאתה אומר, כולם שווים, אבל מצד שני שוטרים, חברי כנסת, עורכי דין, שופטים וכו' הם מעל השאר, כי הם "מייצגים את שלטון החוק".

פורסם

לצערי לא הבנת את מה שאמרתי.

 

הם לא מעל הכל , ההגנה עליהם היא גבוהה יותר מאשר מעל אדם רגיל

 

תתקוף אדם רגיל או תתקוף רופא בבית החולים שמטפל שלא כראוי לדעתך בבן משפחה שלך עונשך יהיה גבוה יותר במקרה של תקיפת הרופא.

 

אם שוטר סרח או עו"ד עונשו יהיה יותר כבד מאשר אדם רגיל כי נדרש ממנו להוות דוגמא, כאן הוא שווה פחות מן האדם הרגיל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, כל מה שאתה כותב ברור והגיוני לכל מי ששכל ישר בראשו.

מה שצועק לאוזן ולעין הוא מידת ההבדל בחומרת העונשים לחומרת העבירה שהיא מוגזמת בעליל.

יש להגן על השופטים ועל הרופאים ועל שלוחי הציבור ביתר זה ברור אבל המקרה הזה והעונש הזה מציב אותם גבוה מידי ומפריד אותם מהעם במרחק גדול מידי מהראוי לטעמי.

אני לא זוכר מקרה בו תוקף רופא נענש בחומרה כזו גם על תקיפה שגרמה לנזק ממשי אצל הרופא.

פורסם

זה רק אני או שרוב התאונות שמדווחות לאחרונה זה עם בריחה?

 

מזמן לא שמעתי על תאונה בסדר גודל כזה שהפוגע לא ברח, כן שופט לא שופט, זה רק מראה שהמצב שלנו בתחתית של התחתית.

 

אם יש אדם שבא לי לחסל, אני דורס אותו למוות, ומקסימום יושב שנה. הרבה פחות מרצח אבל עדיין השגתי את החיסול של אותו אדם. זאת אחלה שיטת חיסול, לא?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני לא בטוח שאתה צודק.

יש סיבה (לגיטימית) להבליט את העובדה שאדם פגע, הפקיר וברח.

אין סיבה להבליט את העובדה שאדם פגע ועצר להגיש עזרה כדוגמת המקרה האחרון בו פגע בן של שופט בבן של שופט אחר. גם המקרה הזה הובלט אבל מהסיבה הצהובה שמדובר בבני שופטים המכירים זה את זה ולא כי הנהג הפוגע עשה את המעשה הראוי ועצר.

אמנם לא בדקתי אבל תחושתי היא שאם תחפש תמצא מקרים של תאונות בהם הפוגע נהג כראוי ועצר ולא הגיעו בכלל להבלטה בתקשורת.

פורסם
אין קשר בין העונש שהוטל על זורק הנעל ובין העונש שיטול על דורסי בלחסן.

 

כל תיק לגופו

 

כל מי שמשווה בין השניים זו דמגוגיה לשמה.

 

אצל זורק הנעל ניתן פס"ד למען יראו וייראו כל אלה שרוצים לפגוע בשלטון החוק

 

קישור לדברי עורכי דין שאינם חשודים באהבת השלטון

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3913374,00.html

 

ואלה שרוצים לפגוע בי או בך, למה להם לא עושים למען יראו וייראו? אני ואתה שווים פחות משופט?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אכן, יצא לבני הזוג הללו עיתוי נורא ואיום..

 

לבני הזוג יצא עיתוי נורא ואיום? :shock:

שישרפו שניהם באש הגהנום, אמיר בלכסן הוא הנושא פה ולא שני בני תשפוכת השטן שהעולם רק יהיה יפה יותר אם ניפתר לעולמים מנוכחותם המעיקה.

 

 

זה רק אני או שרוב התאונות שמדווחות לאחרונה זה עם בריחה?

אתה צודק ב 100% רק לא מבין שאתה צודק! :wink:

 

זה לא שברוב מקרי הדריסה הדורס בורח, זה שברוב מקרי הדריסה שמדווחים הדורס בורח.

אם הדורס נעצר ומסיע לנדרס (מה שקורה כמה וכמה פעמים מידי יום), אין באייטם שום עניין חדשותי ולכן לא טורחים לדווח עליו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אין קשר בין העונש שהוטל על זורק הנעל ובין העונש שיטול על דורסי בלחסן.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3913374,00.html

 

ישה אני חושבת שיש קשר.

ברגע ששופט גוזר על אדם 3 שנים על השלכת נעל על שופט (שלא תטעה אני בעד שיכנס לכלא), ומצד שני, העונשים על אונס דקירה שוד וגרימת מוות ברשלנות זהים, זה כן יעורר אצלי תגובת זעם מסויימת על חוסר שיוויון/צדק שנעשה בבית המשפט.

רק לצורך דוגמא נלקח מתוך עיתון "ידיעות אחרונות" של היום עמוד 2/3 1/3/10

 

דריסה והפקרה: נהגת דרסה את אמיר בלחסן בן ה 13 ונמלטה מהמקום עם בן זוגה. הנער נותר צמח

העונש: שנה ו 5 חודשי מאסר.

 

דקירה: חמישה אחים תושבי הצפון דקרו ןפצעו שני צעירים במהל סכסוך משפחתי.

העונש: שנתיים וחצי מאסר.

 

שוד: תושב הקריות התנפל על קשישה שהלכה ברחוב ושדד את תיקה.

העונש: שנתיים מאסר.

 

דריסה והפקרה: דוד מדר דרס את עדי ביטון בסמוך לנתיבות, פצע אותה אנושות ונמלט מהמקום.

העונש: 3 שנים מאסר.

 

גרימת מוות: איתמר שיינין גרם למותן של אם וביתה בת השנתיים בתאונת דרכים.

העונש: חצי שנת עבודת שירות.

 

גרימת מוות: עו"ד דורי קלגסבלד דרס את יבגניה וקסלר ואת בנה ארתור בן ה 6 וגרם למותם.

העונש: שנה ו 3 חודשי מאסר.

 

הריגה: במהלך ויכוח היכה תושב אילת אדם אחר בראשו באמצעות קרש והרג אותו.

העונש: שנתיים מאסר.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

החומרה בעבירות פגע וברח נובעות משניים

 

האחד ניסיון להתחמק מעצם עבירת התנועה שאותה ביצעת - פגע וברח מוגדר גם כתאונה בו פגעת ברכב חונה ונעלמת מבלי להשאיר את פרטיך.

 

והשני הפקרת הפצוע מדמם ושיתכן וניתן יהיה להציל את חייו אם יקבל טיפול רפואי מהיר שאותו אתה הפוגע תזעיק.

 

הרי ברור לכולנו כי העזרה הראשונה שאני כנהג יכול לתת היא מזערית ואף מורים לנו לא לטלטל אותו או להזיזו פן נגרום "בטיפול" שלנו נזקים גדולים יותר.

 

לכן החוק מתייחס לעבירה הזאת בחומרה יתרה, ובצדק.

 

ובהמשך לדברי בגירה

כבר נאמר מזמן

כלב נשך אדם סיפור קטן , אדם נשך כלב סקופ וכותרת ראשית

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אין קשר בין העונש שהוטל על זורק הנעל ובין העונש שיטול על דורסי בלחסן.

 

כל תיק לגופו

 

כל מי שמשווה בין השניים זו דמגוגיה לשמה.

 

אצל זורק הנעל ניתן פס"ד למען יראו וייראו כל אלה שרוצים לפגוע בשלטון החוק

 

קישור לדברי עורכי דין שאינם חשודים באהבת השלטון

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3913374,00.html

במערכת המשפטית, כמו כל מערכת אחרת המופעלת בראש וראשונה ע"י בני אדם, קיים הבדל טבעי ומובנה בין פרשנות החוק והפסיקה שהם כלים לכאורה לוגיים וחסינים מהתייחסות רגשית, לבין התכונה האנושית של השוואה מתמדת בין עינינים שלכאורה הם שונים, אבל אי אפשר להתחמק מבחינתם באופן שבו הם נבחנים גם כאן. מבחינה זו אין שום הבדל בין עורכי דין, שופטים ומה שתרצה, לבין משתתפים בפורום הזה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

למי שצופה במהדורת חדשות ערוץ 2 כעת, שמעתם את דברי עורך דינם של הזוג הפוגע? החלאה מאשים את הילד ברכיבה על סקייטבורד - פשוט לא יאומן! אני לא זוכר מתי לאחרונה כעסתי כל-כך.


×
×
  • תוכן חדש...