Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, :beerchug:

אני מקווה שאפשר לשאול פה שאלה על אופנועים,

אחרי שמונה שנים על רכב החלטתי לפרוש לאופנוע, אני בלימודים על רישיון מוגבל ל33כ"ס

אני מתכנן לרכוש קוואסקי נינגה 250 סמ"ק, ביד 2 אפשר למצוא שנת 2008 ב30 אלף,

חדש בארץ לא כולל אגרות עולה 45 אלף, ואפשר באיביי לקנות ב3600 דולר חדש מפלורידה מודל 2009. :mm_yeah:

אין לי מושג לגבי עלויות משלוח ומיסוי על כאלו דברים, אשמח לשמוע עיצות מאנשים שעשו זאת בעבר.

 

תודה :lol:

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

לא עברתי תהליך כזה מעולם אך אבא שלי עמד לייבא ככה חדש מהניילוןR6

 

בכל מקרה אתה יכול להכניס כלי רכב לארץ רק אם הוא בן פחות משנתיים ( ואני לא מדבר על מהיום שקנית אותו אלא על היום שהוא מגיע למכס), מס היה בזמנו 115-120 אחוז.

חוץ מזה יש את כל הפרוצדורה של אישור חלפים שצריך ועוד כל מיני

 

כאב ראש לא קטן

אך ללא ספק משתלם 0 שמדובר על כלי רכב שעולה 100 K) שמדובר בכלי שנסחר ב 30 K אני מאמין שה"רווח" הוא פחות משמעותי אבל עדיין קיים

פורסם

אתה צריך לקחת בחשבון שאתה עומד לשלם 100% מיסים במינימום כולל את עלות המשלוח !.

 

בחישוב גס לפי דבריך עלות הכלי 3600+ 500 $ משלוח יוצא 8200 $ כולל משלוח בארץ .

עכשיו תמיר לשקלים והגעתה לקצת יותר מ31,000 ש"ח וכל זה לכלי לא חדש שלא ראיתה בעיניים.

 

צר לי להוציא לך את האוויר מהמפרשים .

אני במקומך ההייתי משקיע בשוק המקומי תתפלא אבל יש המון מציאות במיוחד כשהכלים יחסית חדשים.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם
אתה צריך לקחת בחשבון שאתה עומד לשלם 100% מיסים במינימום כולל את עלות המשלוח !.

 

בחישוב גס לפי דבריך עלות הכלי 3600+ 500 $ משלוח יוצא 8200 $ כולל משלוח בארץ .

עכשיו תמיר לשקלים והגעתה לקצת יותר מ31,000 ש"ח וכל זה לכלי לא חדש שלא ראיתה בעיניים.

 

צר לי להוציא לך את האוויר מהמפרשים .

אני במקומך ההייתי משקיע בשוק המקומי תתפלא אבל יש המון מציאות במיוחד כשהכלים יחסית חדשים.

 

המחיר הוא לכלי חדש מודל 2009, במחיר 31 אני יכול לקנות בארץ שנת 2008 שעבר כמה ידיים טובות,בארץ עולה 45 לפני אגרות, החסרון הוא שאני אהיה חייב לקנות כחול אבל אני אחיה עם בעיה כזו, איך מבררים לגבי אישור חלפים ואיך מבצעים רכישה מרחוק? אין לי בעיה עם השנתון אני מודע לחוק השנתיים, אשמח להערות

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם
המחיר הוא לכלי חדש מודל 2009, במחיר 31 אני יכול לקנות בארץ שנת 2008 שעבר כמה ידיים טובות,בארץ עולה 45 לפני אגרות, החסרון הוא שאני אהיה חייב לקנות כחול אבל אני אחיה עם בעיה כזו, איך מבררים לגבי אישור חלפים ואיך מבצעים רכישה מרחוק? אין לי בעיה עם השנתון אני מודע לחוק השנתיים, אשמח להערות

 

אישור חלפים לא מבררים מבקשים! ממטרו לך אליהם הם מחויבים לתת לך למרות שהם תמיד עושים עם זה חיים קשים.

רכישה מרחוק דרך PAYPAL או איך שתקבע עם המוכר

 

אל תמהר לקנות תחקור תעניין יותר לעומק זה כאב ראש לא קטן ותקופה של כמה חודשים

פורסם

ומצד שני רווח של 13-14 אלף שקל, אני אנסה לברר יותר לגבי הסיפור

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

הרווח לא תמיד שווה את זה, שתבוא למכור אתה תוריד את זה במחיר, עוד לא שמעתי על הרבה שעשו כסף מייבוש אישי, יש כאלה שעושים כסף על זה שהם עוזרים לך לייבא אבל בדרך כלל שאנשים באים לקנות אופנוע ורואי םשהוא מיובא הם רואים בזה סיבה לא רעה להורדה במחיר

פורסם

אתה רוצה להגיד לי שהיית משלם 32 אלף על אופנוע 2008 משומש שעבר לפחות 2 ידיים כשאתה יכול לקנות מודל 2009 חדש מחו"ל באותו מחיר אם לא פחות?

never drive faster than your guardian angel can fly..

פורסם

עדיף שתשאל בפורום דו גלגלי אם מישהו ביצע כבר עסקה כזו.

בכל מקרה יש לי תהיות רבות לגבי כדאיותה.

גם אם (בספק רב) משרד התחבורה יאשר יבוא של הדגם האמריקני, מי נותן לך אחריות במקרה של תקלה או פגם במוצר?

אתה עלול לגלות שמה שקונים בזול - עולה ביוקר.

×
×
  • תוכן חדש...