Jump to content

erez10

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי erez10

  1. אולי חיישן אוויר MAF? גם אצלי במוסך לא הצליחו למצוא כי זה לא קורה כל הזמן ודווקא מפסיק בדרך למוסך
  2. הייי כולם! חג שמח קודם כל הזקנה תוקפת את הרכב שלי (a4 2002) 1. במצב עמידה נדלקת לי המון פעמים נורת ההחלקה והמנוע מתחיל לקפץ, יכול לקפץ עד רמה של כיבוי מנוע אבל לרוב רק משתגע מאוד תיעדתי את המצב : https://drive.google.com/open?id=1A8B8V8NgLitFuwZPlym5g1cm49oyBH7M (זה עובר מעצמו וחוזר מעצמו) 2. המזגן הפסיק לקרר בצד של הנוסע (המזגן ברכב הוא כפול) ועובד רק בצד הנהג (חיישן?) תודה רבה מראש לכל מי שנענה לאתגר ארז
  3. היי כולם ותודה מראש לעוזרים חוץ מהחוויה הלא נעימה שחוויתי עכשיו בפקקים במשך 50 דק, בדק האחרונות ממש מטר מהבית הרכב שלי התחיל להשתגע בעצירה (דרייב עם ברקס) הטורים קופצים למעלה למטה, כשמשלבים לפטר קינג הרכב נכבה, בנוסף נדלקה לי הנורה - http://i.fixya.net/uploads/images/kellyfixya13.png האם יש למישהו מושג מה הנזק? תודה רבה לכולם
  4. היי כולם אני צריך לעשות תיקון פחחות לאאודי איי4 שנת 2002 וזו תהיה הפעם הראשונה שאני עושה פחחות שלא במוסך המקורי המוסך היחידי שמצאתי במרכז הוא מוטור-אפ, האם מישהו עשה שם תיקון צבע/פחחות ויכול לשפוך קצת אור בנושא או להמליץ על מוסך באזור אחר בארץ ? תודה רבה
  5. 2000 ש"ח כולל עבודה
  6. אהלן חברים , אשמח לקבל המלצות על מוסך זול ואמין כי לדעתי קיבלתי הצעה יקרה מדי תודה רבה ! (אשמח למוסכים באזור פתח תקווה)
  7. הקטע שהוא לא הזמין, הוא הלך לחפש במחסן שלו וכנראה זה מה שהיה, שלמתי 450 פלוס מעמ שזה יוצא 531, אין לי זכות במחיר הזה לבקש שיחליף לי לאחד בלי איזולירבנד? האם אפשר לאמר שאתלונן באיגוד המוסכים אם לא? אני קצת מתוסכל
  8. היי אנשים, החלפתי היום במוסך פולקסווגן (לא צ'מפיון ) ברקסים קדמיים הברקסים מתברר מגיעים עם כבל חשמל, המוסכניק הביא ברקסים וראה שכבל החשמל לא מתאים, הוא חתך עם קאטר את כבל החשמל מהברקס הישן וליפף עם איזולירבנד על החדש כשיצאתי הרגשתי לא טוב עם זה, מה עם מחר אסע על שלולית? כמה זה מסוכן? והאם אפשר לחזור להתלונן ולבקש שיחליף וירכיב עם כבל חשמל תואם? תודה רבה!
  9. אהלן חברים ולילה טוב לכולם, אני כבר הרבה זמן מתחבט אם להזמין לי גיפיאס באיביי, המחירים נעים באזור ה70-90 דולר למסך 7 אינץ האם יש אפשרות להתקין בהם מפות עדכניות? איך אפשר לדעת אם בדגם שאני מזמין אפשר להתקין את המפות העדכניות שרצות באנטרנט? (והאם חובה שהמכשיר יתמוך בשפת הניווט בעברית או שגם זה ניתן להורדה) תודה רבה לכל העוזרים
  10. נראה לי קצת לא נעים למלא תקרה שלמה בשפכטל, למזלי עשה איתי חסד הבעלים הקודמים ולפחות מהקירות הוא טרח להוריד את הזוועה, אם יש פתרון זול וקל להוריד את התקרה המכוערת הזו - מה טוב. אני אישית מכין את עצמי נפשית להכנס לדירה וללמוד לא להסתכל למעלה
  11. אני לא מבין מה שווה כל השיחה.. כשבסופו של דבר המצב הוא עגום כשסה"כ צריך דייר אחד בעייתי בבניין בשביל לפוצץ חלום שלם
  12. המחירים אכן עלו, וסיני במידה ותסגור איתו על קבלנות ייקח לא פחות מ60 שקל למטר, מה שאומר שעל ה55-60 מטר שאני ארצף (האמבטיה והשירותים מרוצפים כבר) אני אשלם הון רק על עבודה המחשבה על הפרקט הייתה אך ורק מהסיבה שהיום הפרקטים בשיטת קליק ואני יוכל לעשות הכל לבד. זה נכון שפרקט למינציה מחזיק גג 8-10 שנים? גם ברמת שחיקה ac4? אני לא הולך לשלם על עבודה - זה טירוף, וברוב המקומות הבנתי שהתמכור של הפרקט כולל כבר את הספוג והפנלים.
  13. ובתור מלצר שמזיע את נשמתו בעבודה ונשאר חייכן נסגור את הנושא כך- חייכת ואמרת שלום? לפני הכל נתת לילדים הזהטוטים של המשפחה משהו לצייר שלא יקרצצו לשאר המשפחה? טיזזת? חייכת? דיקלמת? הצעת? בדקת לשביעות רצון? החלפת מפיות? החלפת סכום? הוצאת קיסמים בזמן? אמרת להתראות ותודה? - מגיע לך להיעלב אם לא נתנו לך טיפ בסיסי + בשאר המקרים לבוא למלצר ולתת חרא שירות שגובל במינימום יחס - ובתור מלצר אני ישר בודק קודם כל איך מתייחסים אלי בתור סועד - תקבל טיפה פחות מ10 אחוז, רק כדי שתוכל להבין שלא היית משהו - מלצרים כאלה לא צריכים למלצר, במיוחד כשאתה מגיע למסעדה בשביל לחוות ולא רק לסגור פינה על לאפה.
  14. שלום לכולם וחג שמח! בשעה טובה אני עובר דירה עוד חודשיים והתחלתי לבדוק עלויות שיפוצים.. האם מישהו יכול לשפוך קצת אור על מקומות/מחירים ודיעות לגבי פרקט? (למינציה ועץ) (מאחר ואמרו לי שסינים לוקחים 60 שקל למ"ר על הדבקת ריצוף אני חושב שמעניין המרצפות כרגע ארד) תודה לכל העוזים והמכווינים!
  15. אצלי הבעיה הפוכה, כל התקרה של הדירה עם שפריץ והבנתי שצריך להביור בשביל להוריד את זה, אני מניח שזה סוג אחר של שפריץ
  16. אפרופו תמ"א.. הבנתי שצריך 66 אחוזים של מאשרים, אצלי החתמתי 70 ומשהו אחוזים ושום קבלן לא היה מוכן לעשות עבודה בלי לקבל 100 אחוז חתימות בגלל פחד של תביעות
  17. ובנוגע לצריכת דלק על מיכל מלא - באזור 650 ק"מ בנסיעות בין עירוניות מאחר ויש שישה הילוכים, ו540 בערך לנסיעה עירונית
  18. אין תקלות ברכב, הוא יושב נהדר על הכביש ומגיב נהדר. טיפולים שנתיים רגילים בלי הפתעות משתנים בין שנה לשנה, שנה קטן ושנה גדול כשסר הגודל הוא 600 ומשהו לקטן ו1000 וקצת לגדול. תיקח בחשבון שתמיד שיש הפתעות כמו שלי הייתה השנה, שנה שעברה היה לי טיפול של 1000ומשהו שבסוף יצא 3000 בגלל צמיגים השנה זה ברקסים וצלחות והגומיות. יש לי גם לסדר תושבת מנוע וצינור נשם סדוק - התושבת 2000 (ויש מצב שצריך את שתיהן) והצינור 500. מהשנתון שלך אני זוכר ששמעתי שיש ציריות יחסית רגישות צריך להיות זהירים במהירות גבוהה על בורות, וראיתי הרבה חבר'ה שהריפוד בגג התקלף להם מהשנתון שלך - תבדוק את הגגות זה עסק לא זול
  19. אתה רוצה להגיד לי שהיית משלם 32 אלף על אופנוע 2008 משומש שעבר לפחות 2 ידיים כשאתה יכול לקנות מודל 2009 חדש מחו"ל באותו מחיר אם לא פחות?
  20. ומצד שני רווח של 13-14 אלף שקל, אני אנסה לברר יותר לגבי הסיפור
  21. המחיר הוא לכלי חדש מודל 2009, במחיר 31 אני יכול לקנות בארץ שנת 2008 שעבר כמה ידיים טובות,בארץ עולה 45 לפני אגרות, החסרון הוא שאני אהיה חייב לקנות כחול אבל אני אחיה עם בעיה כזו, איך מבררים לגבי אישור חלפים ואיך מבצעים רכישה מרחוק? אין לי בעיה עם השנתון אני מודע לחוק השנתיים, אשמח להערות
  22. אני מאז ומתמיד מטפל בצ'מפיון, זה המחיר הכי יקר שיצא לי לשלם, אבל זה קורה, שכחתי מה הדבר הזה שהיה קרוע בכל זרוע אבל היו צריכים להחליף את ארבעתם - חלופי עולה 230 כל אחד, לא כולל עבודה, צלחות כנראה עלו הרבה, ברקסים, שמן גיר, וטיפול קטן שעולה - פילטרים, אני מחר הולך לשחרר את הרכב אני אראה במדוייק על מה ולמה
  23. שלום לכולם, אני מקווה שאפשר לשאול פה שאלה על אופנועים, אחרי שמונה שנים על רכב החלטתי לפרוש לאופנוע, אני בלימודים על רישיון מוגבל ל33כ"ס אני מתכנן לרכוש קוואסקי נינגה 250 סמ"ק, ביד 2 אפשר למצוא שנת 2008 ב30 אלף, חדש בארץ לא כולל אגרות עולה 45 אלף, ואפשר באיביי לקנות ב3600 דולר חדש מפלורידה מודל 2009. אין לי מושג לגבי עלויות משלוח ומיסוי על כאלו דברים, אשמח לשמוע עיצות מאנשים שעשו זאת בעבר. תודה
  24. יש לי a4 מודל 2002, צורה אחרת אבל מתאר לעצמי שהחלפים עולים פלוס מינוס אותו דבר אתמול הכנסתי את הרכב לטיפול שנתי וטסט - השנה הייתי צריך טיפול קטן (600-800 שקל לפילטרים). זה נגמר בהחלפת שמן גיר כי הגעתי ל60 אלף (1000 שקל), שתי צלחות, ברקסים (לא סגור אם ארבעה או שניים), ארבעה גומיות שמחוברות לכל גלגל שהכשילו אותי עליהן בטסט) סהכ 6057 ש"ח וכמו שאתה שם לב, הרכב לא זז הרבה
×
×
  • תוכן חדש...