שלום חברים, האמת היא שאין יותר מדי מה להוסיף אחרי קריאת הכותרת, אני מעוניין בקומפרסור שקט, לא אצטרך יותר מ60 PSI ולכל הקומפרסורים יש כיוון בבאר, אני אצטרך מכסה שאיתו אפשר לכוון את העוצמה, ולוכד לחות.
אשמח לשמוע המלצות מאנשים שעובדים עם איירבראש או עם קומפרסורים, אני צריך אמינות ושקט
תודה לכל העוזרים