Jump to content

erez10

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי erez10

  1. אז להתחתן איתה שם אזרחית ולחזור לארץ , לא יועיל בשום דבר? גם לא אם שנה או שנתיים נהיה נשואים? יש ארצות אחרות שהיא יכולה להתחתן בהן שיותר מקלות בדבר?
  2. חחח אני מבטיח להעלות תמונה אם זה ייצא לפועל בינתיים לפי הלינק זה נראה בעייתי מאוד... אם אני אסע איתה למקום אחר אני יוכל להתחתן איתה ולפתור את הבעיה ביתר קלות? לא הבנתי חצי ממה שכתוב שם יש לה חודש להיות בחו"ל אני צריך לעשות את זה בפרק הזמן הזה - ואפילו בפחות
  3. שלום חברים ! יש לי ידידה מקסימה משוודיה, שמוכנה להתחתן איתי בשוודיה בשביל שאני אכנס לאיחוד האירופאי היא גרה עכשיו בארץ, חשבתי לקפוץ לשוודיה בחודש הבא כשהיא מבקרת את המשפחה ולהתחתן איתה שם האם זה כל כך פשוט? הולכים ומתחתנים בעיריה ואפשר לחזור לארץ? אם כן - כמה זמן צריך להשאר נשואים? תודה לכל מי שישפוך קצת אור על הנושא
  4. אני לא יודע, אני יודע שזה 12 אינץ והעליתי את התמונה שלו, הוא בעצמו לא סגור מה הדגם שלו כולם נראים אותו הדבר?
  5. שלום לכולם וחג שמח חבר שלי שדרג את כל הרמקולים והמגברים ברכב והוא מעוניין לקחת את הקיקר אל5 שלי עם תיבה אטומה ולהביא את הסאב שלו של חברת jl audio שני הסאבים בגודל 12 אינץ (את הדגם של הסאב שלו הוא לא יודע) מה שכן ידוע לי הוא שהסאב שלי ותיבה בשבילו עולים היום יותר ממה שעלה לי אז כך שלפי מה שהבנתי הוא צריך להוסיף לי כסף, אשמח לשמוע מהמומחים שבכם מה ההפרש ואם בכלל כדאי (הקיקר אצלי ממילא אף פעם לא ניצל רבע מההספק מאחר והוא מרעיד לי את כל המגשים של הרכב מאחר ואין לי כוח לאטום אותם) תודה רבה רבה לכולם. (התמונה היא של הסאב שלו)
  6. שלום חברים, האמת היא שאין יותר מדי מה להוסיף אחרי קריאת הכותרת, אני מעוניין בקומפרסור שקט, לא אצטרך יותר מ60 PSI ולכל הקומפרסורים יש כיוון בבאר, אני אצטרך מכסה שאיתו אפשר לכוון את העוצמה, ולוכד לחות. אשמח לשמוע המלצות מאנשים שעובדים עם איירבראש או עם קומפרסורים, אני צריך אמינות ושקט תודה לכל העוזרים
  7. השמן שבשימוש כעת במשך ובמשך חצי שנה אחרונה מעת הקניה הוא שמן חצי סינטטי, כשלדעתי במקור השתמשו בסינטטי מלא שנמכר רק במוסך פג'ו שכחתי את השם. השאלה היא אם זה מסוכן וחייבים להחליף את כל השמן כי זה מסוכן לרכב, או שזה בסדר
  8. השאלה היא אחרת, הוא בטוח כמעט ב100 אחוז שלפניו שמו סינטטי מלא, והוא כבר חצי שנה ממלא חצי סינטטי האם זה מזיק ברמה של להחליף את כל השמן? או שאפשר להמשיך ככה כי בטח זה התמלא דיי הרבה במשך הזמן
  9. שלום לכולם! לחבר שלי יש רכב מסוג פגו 206 שנת 2006 מנוע 1400, הוא מזה חצי שנה ממלא שמן חצי סינטטי וחושב שבמקור היה סינטטי מלא, האם זה מסוכן או מזיק? ומה צריך לעשות? תודה לכל העוזרים
  10. שלום לכולם לאחר חיפוש מגברים עם חיבורי HDMI שגם עושים up conversion מצאתי עד כה 2 ההתלבטות שלי היא בין yamaha rxv663 harman AVR255 או עם סיומת 254 יש לי רמקולים סרווין וגה L12 ו50 הrms שההרמן מוציאים לערוץ קצת מלחיצים אותי, פרט לכך מבחינת סאונד לדעתי ההרמן דיי לוקח אשמח לחוות דעות (התקציב באזור ה3000-4000) תודה לכל העוזרים
  11. ואני חשבתי שצריך תעודת זהות וקיבלתי חלחלה ושאני אסע עד השדה בשביל לעשות פרסה
  12. צריך לרשום מספר חבילה או משהו? או מספיק בכלליות שהוא מרשה לאסוף חבילה ותו לא תודה על העזרה!
  13. שנה טובה וחג שמח אנשים יקרים השאלה כבר נמצאת בכותרת, האם מישהו יודע מה אני צריך לקחת מחבר שלי בכתב על מנת לשחרר חבילה מבן גוריון ששלחתי בטעות אליו ולא אלי? תודה לכל העוזרים
  14. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    איפה מוכרים תיקי תצוגה של A4? הם בטוח יידעו לגבי A3 אף פעם לא שמעתי על זה
  15. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    A3 הם קשיחים ?
  16. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    נראה לי שאני אאלץ לשים את הציורים בגליל בינתיים אני במלאכת סריקה אינטנסיבית (שני ציורים בסגנון שונה - על פחם)
  17. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    פרספקס it is יש מושג כמה עולה דבר כזה חתוך? תודה על המחמאה
  18. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    האמת היא שהתכוונתי ממש ללוחות פוליפופילן שקופים ובעובי 2-4 מילימטר לפחות, כמו זכוכית פלוס מינוס רק מפלסטיק אני מקווה שזה לא יקר מדי, אגב גליון פוליגל עולה 15 שקל, גם זה לא מי יודע מה זול, ונראה הרבה יותר פשוט
  19. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    אני לא חושב שאני אגלגל את הרישומים על קנווס מציירים שמן \ אקרילי \ גואש עפרונות ופחם מציירים על גליונות נייר (אני מצייר על נייר מחוספס 260 גרם ) אין סיבה למסגר זה רק יכול להשבר, להעלות את המשלוח, ולא לקלוע לטעם של הקונה אני לא יודע לאיזה חשבון אני צריך לשדרג בפייפאל, הבנתי את עניין העמלות של איביי, ואת הפרוצדורה (סהכ צריך להזין כרטיס אשראי)
  20. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    נשאר לי רק לברר איך לארוז את הרישומים, בלי שיתקמטו ויהרסו חשבתי לשים 2 לוחות פוליפופילן מכל צד בגודל הדף, גם יפה, גם יכול להיות מסגרת וגם ישמור על הרישום אני אנסה לברר כמה יעלה לי דבר כזה
  21. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    הכוונה להתחיל מציורים מעפנים? או מוצרים אחרים שהם לא הציורים ? אין לי סטוק של מאתיים ציורים, יש לי 20 משובחים מאוד חבל לי למכור אותם בזול כל אחד הוא שעות של עבודה
  22. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    זה רעיון נחמד, השאלה אם עצם זה שאין לי כלל מכירות אלא רק 11 קניות בחצי שנה האחרונה תהרוס סיכויי מכירה שלי
  23. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    אלה לא מסוג הציורים שאפשר לצייר ברחוב הסגנון שאתה מדבר עליו הוא יותר קריקטורה מרישום לדעתי
  24. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    אנילא חושב שיש לי כוחות לעבור מדלת לדלת, יש גבול לחרפה שאני יכול לעבור אני לא מצייר מהר מהסיבה שאני מצייר בפרטי פרטים, כל ציור לוקח מינימום 4 שעות (ומגיע גם ליותר לפעמים) איביי נשמע אחלה רעיון, הבעיה היא שאין לי מושג איך מתחילים למכור , ואיך מצליחים למכור
  25. erez10

    רישומי רכב ופורטרים

    כן, ברור שאת כולם אני הולך לסרוק, חלק כמו ששמתם לב צילמתי במצלמה הפחד שלי באיביי הוא שאני אמכור אותם בעשר שקל כי אנשים לא יחפשו את זה ורק אחד יציע מחיר מינימלי ואולי גם בגלל שיש לי 11-12 קניות מישהו כאן כבר מכר שם שיכול לעזור לי בזה?
×
×
  • תוכן חדש...