Jump to content

erez10

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי erez10

  1. אלי בכבודו ובעצמו? דבק נגרים ייתפוס על הפלטה הקיימת? היא הרי חלקה כמו שאתה רואה.. באיזה נפח העץ? ואיזה (עוד פעם MDF?)
  2. כמו במשך כל השבועיים האחרונים ממשיך ליפול עלי חרא בצרורות, והפעם הסאב פירק לי את כל ההברגות לתיבה, בעיה שנשמעת פשוטה אם היה לי רמקול עגול ונורמלי, אבל הרמקול מרובע(יופי קיקר) ואי אפשר להטות אותו בכמה ס"מ ולקדוח על חור חדש, יש למישהו רעיון איך לפתור את הבעיה בלי להדביק את הרמקול\להיעקץ בתיבה חדשה? מצורפת תמונה של התיבה, בגדול כל הברגים התחתונים משוחררים, העליונים גם לא טובים אבל תודה לאל עוד עומדים בלחץ (לא שזה עוזר לי כבר) תודה לכל העוזרים
  3. כן מצאתי כבל של קומקום, יש לו את הפתח הזה מה שלמחשב לא היה כמה לחץ ירד לי מהלב תודה! אגב יש לך מושג כמה עולה כזה כבל למקרה שאני יירצה נס בזמן שאני משחק?
  4. אהלן חברים בשעה טובה הזמנתי ספק כוח מקורי לאקסבוקס 360 האמריקאי שלי (לא בא לי בטוב כל הרעיון של השנאי) בכל אופן הספק הגיע אבל בלי הכבל שמתחבר לחשמל בקיר, אלא רק היציאה המיוחדת שנכנסת לאקסבוקס בכל אופן חשבתי שזה כמו כבל מחשב כי זה ממש נראה ככה, אבל יש איזה פלסטיק בפנים משהו מוזר שבגלל זה אי אפשר לחבר כבל רגיל של מחשב, מישהו נתקל בכזה דבר או יודע מה כדאי לאלתר? תודה
  5. זה קומפוננט שהגיע עם האאודי אין לי שמץ, אז מה אתם אומרים לחתוך מ30-40 עד ל70 ?
  6. אני לא יודע איפה נחתך לי הקומפוננט הקדמי, איך זה בד"כ בסטנדרט?
  7. תודה גל! התיבה אטומה וממש קטנה, אני מקווה שאתה מגיע למפגש בשבת אני אשמח להמלצות אני ינסה את מה שאמרת.
  8. שמונים? בתור תדר מקסימלי או מינימלי? במגבר צריך לסמן נקודת התחלה ומקסימום
  9. אהלןן! אני מניח שסוף סוף ביום שבת אני מגיע, אבל קשה לי להתאפק מאסתי בכיוון הנוכחי. יש לי אינפיניטי 650 RMS מונובלוק שמחובר לקיקר אל5 מישהו כאן יכול לתת לי על איזה הרצים הוא הגדיר את המגבר שלו לסאב? תודה
  10. נראה לי כמו חרא סיני עם תווית של שארפ אני אשמח אם מישהו יוכל להרגיע אותי מצ"ב התמונה, אגב בלי קשר, מישהו מהמומחים יוכל לעזור לי להתקין יריעות על המגש האחורי במפגש השבתי (סוף סוף אחרי שנה אני מגיע) תודה לכל העוזרים.
  11. הוא אמר (וגם בצ'מפיון) ש400-500 גרם "אקסטרה" לא מזיקים ואין בכך סיבה לחשש, ושיש בעיה עם החיישן , מה שיותר מלחיץ זה האפשרות השניה שהעלית, ב7 הדקות שנסעתי (במתינות רבה במיוחד) לעבודה לא היו שום בעיות, אני מקווה מאוד שהבעיה היא רק החיישן כמו ששני המוסכים טענו, אני אכניס את הרכב למוסך ביום ראשון ואקווה לטוב :S
  12. צביקה תודה על התגובה! גם במוסך רון וגם בצ'מפיון ישר אמרו לי שהחיישן נוטה לזייף ברכבים האלה , האם יש לי דרך לבדוק את הלחץ בבית לפני שאני שם פעמיי למוסך? והאם מבחינת כמות השמן שהוספתי יש סיכון למנוע ?
  13. לא סמכתי על החיישן, אחרי שנדלקה לי הנורה הלכתי ובדקתי והשמן היה במינימום במוסך אמרו לי שככה זה ברכבים האלה, ובודקים רק כשהרכב קר כי אז השמן חוזר חזרה... בסופו של דבר בגלל הנורה והבדיקה הידנית שעשיתי נלחצתי ומילאתי רק רק 400-500 גרם כי הייתה לי הרגשה שזה יחזור חזרה כמו המקרה הקודם שקרה לי (רשמתי למעלה), השאלה אם זה מזיק לנסוע עם העודף הזה כי עכשיו יש לי 400-500 גרם מעל למקסימום ***עדכון נוסף גם במוסך רון אמרו לי כרגע שהבעיה כנראה בחיישן ושלא יכול להיות נזק עם כזאת כמות*** האם יש עוד אדם שמבין בסוג הרכבים האלה ויודע אם זה מסוכן?
  14. מבירור עם מוסך צ'מפיון היום בבוקר נאמר לי שברכבים האלה לא להתייחס למנורת השמן נמוך אלא רק למצב שמגיעים לנורה אדומה, החיישן נוטה להתחרפן לפעמים(לפעמים אבל פעמיים באותו שבוע?), בכל אופן נסעתי לעבודה עם הרכב היום בבוקר אחרי שנאמר לי במוסך שעם חצי קילו תוספת שמן זה לא יפריע אך אני עדיין לא שקט עם זה. האם מצב של לחץ שמן נמוך מורגש רק בטורים גבוהים ומאמץ או גם בנסיעה שקטה? אני חושב ששני האירועים האלה קרו לי אחרי נסיעה קצת יותר פרועה מרגילה (לא התפרעות פסיכית)
  15. אני יודע שעודף זה מסוכן, השאלה אם חצי קילו מסוכן, במוסך צ'מפיון אמרו לי שאין דאגה בכמות הזאתי, אלא רק על יותר, רציתי לדעת אם יש סיבה לדאגה. זה לא כזה פשוט להוציא שמן מהרכב הזה..
  16. בוקר טוב! לפני מספר ימים נדלקה לי המנורה ברכב (אאודי A4) שמתריאה שכמות השמן מינימלית, מכיוון שהייתי בקרבת הבית כבר החניתי אותו בחניה ותיכננתי לבדוק את מצב השמן למחרת כשהרכב יתקרר, הפלא ופלא למחרת כשבדקתי הכמות הייתה במקסימום. אתמול הסיפור חזר על עצמו,רק שזה היה ממש כמה דקות אחרי שיצאתי מהבית (וכבר הייתי על כביש מהיר) נלחצתי והתלבטתי קשות מה לעשות, לנסוע על מינימום ולקחת סיכון שייהרס המנוע? או למלא ולקחת סיכון שמחר בבוקר יהיה יתר שמן? לבסוף הוספתי חצי קילו (בין המינימום למקסימום בסקאלה של המדיד יש ס"מ, החצי קילו הוסיף חצי ס"מ מהמינימום ככה שאתמול זה הגיע לי בין לאמצע בין המינימום למקסימום) היום בבוקר התברר לי שהכל חזר וכנראה החיישן היה לא בסדר, עכשיו יש לי חצי ס"מ מעל למקסימום,(כשבין המינימום למקסימום יש ס"מ) **(ד"א בסוף התברר שרק החיישן זייף מסיבה לא ברורה ושברכב הזה אחרי נסיעה הכמות יורדת למינימום)** ככה שאין לי נזילות או בעיות למיניהם, רק בעיה של 450 גרם יתר) האם זה מסוכן לנסוע ככה? תודה!
  17. איזה יהלומים שמים באוטו הזה שהוא נמכר ב200 אלף? עם כל הכבוד לציפוי מפח ומזגן
  18. תודה על העצה בקשר לפונטו! אז הפונטו יותר בטיחותית מה206, איפה נכנסות לתמונה יאריס, פאביה, איביזה?
  19. מה זה סיריון?? חשבתי על פאביה, או יאריס, כמעט לא מציעים לי, מה הייתם לוקחים בדרישות ובתקציב הנל?
  20. אני שומע הרבה מאנשים בעלי פיז'ו שאחרי 4-5 שנים מתחילות צרות עם הרכבים.. אז לפי מה שאתה אומר רק פונטו ספייס? או ה206? אין עוד הצעות? מישהו ?
  21. שלום לכולם! אחותי מחפשת רכב שיהיה מעל שנת אלפיים, שיהיה קטן (אימפרזה בשבילה זה אוטו ענק ומגעיל שאי אפשר להחנות איתו) שיהיה בטיחותי כמה שאפשר (יש לה 2 ילדות קטנות, הגדולה בת 3) ושיהיה אוטומט כמובן (איך אפשר לשכוח) בכל אופן רציתי לקבל הצעות בקשר לרכב, שלא יתפרק ויהיה הרבה במוסך היא ראתה בניין לידה פיז'ו 206 למכירה עם 67 אלף ק"מ, שנת 2001, אם 2000 בעצם (אני יברר!) בכל אופן האם כדאי? , האם היא תיהנה ממנו או שלצפות מצרפתייה זקנה (יחסית) שתיתן קצת אמון זאת בקשה מוגזמת? תודה לכל העוזרים בקשר לרכב הנ"ל וכמובן לא לשכוח לממליצים לרכב חלופי ארז .
  22. אהלן חברה, מצאתי מן הסתם משומש, זה לא דגם של 2006 כידוע, בכל אופן מאוד אהבתי את העיצוב שלו (לא יצא לי לבדוק מעבר) האם מישהו יכול להמליץ? אני לא מדבר בקשר למחיר, אלא רק בקשר לאיכות, יצא לי לקרוא באיזה מקום שהמכשיר לא קורא טוב דיסקים של דיוידי. הוא כמובן לא קורא 24ביט לפי מה שהבנתי (לא כזה מפריע לי), והשאלה שהכי מפריעה: האם מכשיר כזה אחרי שנתיים\שנה וחצי בתהליכי גסיסה מבחינה מכאנית? או שהוא עשוי ללא חת תודה לכל העוזרים, ארז נ.ב. לינק- (למי ששכח מה זה) http://www.thecarshowcase.com/images/mod_pics/26ddf37a6fa79b213af1daf9d99fe7b8-_-P1011222.JPG
  23. במידה ואני רוצה להצטרף, כמה מטרים אני אמור לקבל ? לא כל כך הבנתי
  24. אני רשום לראשון אבל אני לא יילך, אני דוחה לפברואר , בהצלחה למי שהולך..
  25. מניסיון לא קטן עם אאודי הגיר נוטה לגסוס באיזור ה200 אלף, תבדוק בחומרה את הגיר ע"מ להסיר דאגה מהלב, פרט לזה לא ידועות לי שום בעיות, המנועים של אאודי מחזיקים מצוין טיפולים? כל רכב גרמני לא זול בטיפולים אבל שווה להתפנק כל השנה ולהיעקץ בטיפול כואב אחת לשנה.. מקווה שעזרתי, ארז.
×
×
  • תוכן חדש...