-
הודעות
173 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי erez10
-
ייעוץ בנושא קניית רכב לאחר תאונה [הכותרת נערכה, !!! זו צעקה מיותרת]
erez10 פרסם הודעה בנושא של ניסן. בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כמדומני אפילו על צביעת מכסה מנוע ישנה ירידת ערך, (מה שחברת הביטוח לא טורחת לספר); כמה שולית היא וכמה אחוזים היא מורידה מערך הרכב, זה יגיד לך שמאי. על קצה שילדה מורידים על "יבש" לפחות 5 אחוז (מה שלא קורה בשטח - אם בכלל מצליחים למכור את הרכב) נ.ב. ורכב שנמצא על הכביש משנת 2001 ועבר תאונה אינו דבר חריג (במיוחד בהתחשב בנהיגה הנפלאה של תושבי המדינה) תוציא מהבחור כמה שיותר התחייבויות על הבדיקה (מנוע, גיר, שילדה) וכמובן התחייבות לתקן את התקלות שסביר להניח שיימצאו. על אחוז וחצי של ירידת ערך אין יותר מדי מה להתווכח, במיוחד כשמדובר ברכב קוריאני שהפח שלו בהחלט מתקמט בקלות, לא צריך להלחץ מכל תאונה. -
בשעה טובה מכרתי את הרכב הקודם לפני חודשיים, ניתקתי את הפאנל מהרכב כבר לפני 4 חודשים, והיום בשעה טובה (פעם שניה) מצאתי קונה להד יוניט שלי, הבעיה מתחילה בזה שמתברר וצריך את צמת החוטים של המערכת, מה שברוב חוכמתי לא ידעתי שצריך לחתוך, מאיפה משיגים את הדבר הקטן והאומלל הזה, והאם בכלל? תודה, ארז.
-
הבעיה היא שאין לי מושג עם מי להתייעץ, קיוויתי ללמוד מהניסיון של החברים פה, ובנוגע לאנטר, אני על לפטופ, מה שהופך את התיקון לבעיה קצת יותר קשה.
-
שלום חברים ושבת שלום, חברי משכבר הימים עשה השבוע תאונה (קרה מה שקרה) ובסופו של דבר הוחלף לו טמבון קדמי, כנף קדמית ימנית ונצבעו שתי הדלתות של הגיפ באותו צד של הכנף, והשאלה היא כזאת, האם אין ירידת ערך לתאונה כזאתי? במיוחד לרכב בן חצי שנה על הכביש?, האם חברת הביטוח אמורה להגיד שיש ירידת ערך ולכן אם לא אמרה מילה כנראה שאין? מה עושים,האם יש מה לעשות, למי לפנות, והאם זה משתלם, בברכה, ארז (סליחה על החסכון במקש אנטר, הוא שבק חיים ביומיים האחרונים)
-
איזה סלט, אני לא מצליח להרים את הרמקול הזה, סיוט לחשוב שאני צריך להזיז שניים כאלה ליבואן, אני מקווה שמתקנים כאלה דברים ישר במקום :\ בכל אופן תודה על ההסבר אלי, מישהו מכם יודע אם היבואן של סרווין וגה נמצא באזור ת"א?
-
הם היו מחוברים למגבר 100 ארמס... הם מומלצים ל200-300 ... המגבר היה נכנס להגנה עוד לפני פתיחה שלהם למרות שמי יודע... הם היו הכי חזקים בחנות
-
למה יכול להתנתק החוט מהקרוס אם זה מתצוגה? יכול להיות הגיוני בתאוריה, מצד שני, מה הסיכוי שהתנתקו שני הרמקולים? איך בגלל הגיעו למצב שנשרפו המידים?
-
תודה על העזרה אבן נגולה מליבי אני יברר מחר את הטלפון של היבואן
-
אם שומעים נקי ומצוין, אולי הם פאסיבים באמת.. אבל אחרי שדיברת על הנטייה לשריפה אני חושב שאני ישים פעמיי עם התיפלצות האלה ליבואן, חושב שיש לי סיבה לדאגה מבחינת האחריות והשריפה כנראה?
-
אחלה שאלה שאלת, קניתי אותם מתצוגה לפני יומיים, אבל יש אחריות לחמש שנים, אני מבין שיש סיבה לדאגה
-
הרמקולים מחוברים בלפט ורייט בחיבורי הפרונט של המגבר (לכל צד יש הברגה שחורה ואדומה, כנל ברמקול) לא בדקתי את הפלוס והמינוס בשני הצדדים , מתאר לעצמי שאם הרמקול עובד אני יכול רגוע להיות בקשר לזה.
-
מה קשורה האאודי בסיפור ? ארז למה התכוונת בשאלה לאן חיברתי במגבר? שני RCA , לבן אדום, אם בא לך לקבל עוד פרטים זה מחובר ל video 1, הרעיון של מידל פאסיבי אולי פותר את התסכול ממש מוזר לי כל הסיפור הזה
-
רעיון מצוין ארז, חיברתי באנלוג שיהיה רק סטראו ושוב, לא יוצא כלום מהמיד, שומעים את הזמר כאילו הוא שר מתוך ממד כשאתה מניח את האוזן בבאס, ושומעים אותו גם בטרבל, זה נשמע נקי ומצוין, אבל שוב, המידלים לא מוציאים כלום, בשני הרמקולים, אם לא הייתי מסתכל ורואה ובודק לא הייתי יודע אבל שוב, הם עדיין לא עובדים
-
ארז, שמתי אוזן ולא שמעתי כלום, נגעתי בעדינות אך לשווא, הכל מתחלק לבאס ולטרבל, ביטלתי את רמקול הסנטר, חשבתי שאולי הוא מנטרל את המידל לרמקולים, המגבר משמיע דיסקים על חמש ערוצים, שמהם מנוטרל הסנטר הקדמי, והסאב (כבר אין לי צורך בו עם הרמקולים האלה)
-
אני יודע מה משמיע המיד, הנחתי אצבע בפול ווליום שעף לי השיער ולא זזה, אין תזוזה של מ"מ בשני הרמקולים הטונים של הדיבור יוצאים מהטרבל ומוזר כמה שיישמע , מהבאס התחתון
-
בשעה טובה החלפתי את הרמקולים הקדמיים שלי בסרווין וגה V12, מה שמפליא זה שהרמקול מידל האמצעי, לא זז, לא משמיע כלום, בשני הרמקולים, מצד שני לא חסרים צלילים במוסיקה, האם מישהו יודע מה הבעיה ? תודה לכל העוזרים, ארז.
-
כל כך נכון! ברכב הקודם הייתה לי תאונה חזיתית עם חוצפנית שדיברה בפלאפון ולא שמה לב ונכנסה לי לנתיב, לקח לחברת הביטוח 7 חודשים לתת לי את ההשתתפות העצמית בחזרה אפילו שהגברת הודיתה על ההתחלה באשמה, כנל במקרה הזה, פתאום מתחילים לעשות פרצופים על הוצאות, 4 שנים אנחנו מבטחים אצל החברה *** ביטוח ופעם אחת לא היינו זקוקים לעזרתם, פעם אחת קורה שצריך ופתאום מעקמים פרצוף וסוגרים את הארנק.
-
ראיתי שדלת הכניסה פתוחה ומישהו בוהה בי, התקרבתי לדלת, הוא סגר לי אותה, נלחמנו 3 שניות ובום שני הנערים רצו, לא היה להם שום דבר בידיים, כנראה בזמן שהוא סגר לי תדלת הוא אמר לשני להחביא איזה משהו ולברוח (יש עוד אוצרות מעניינים שהיה אפשר לקחת) בכל אופן אתה רואה שניים פתאום יוצאים מהדירה שלך ובורחים בזכותך בלי כלום בידיים, ניסיתי לתפוס אחד רק מהשוק וקיבלתי אגרוף שלא עניין אותי באותו רגע, נכנסתי הבייתה רציתי לראות שהכל בסדר ואם שניהם ברחו בלי כלום אולי יש עוד אחד בפנים או אלוהים יודע מה, חברה אל תשכחו שזה 3 שניות של שוק והכל כבר מאחוריך, כשראיתי שכולם בסדר ושנעלם המחשב שהיה בסלון, רצתי למטה , זה היה דיליי של 40-50 שניות והיה כבר מאוחר מדי. בכל אופן כבר שמעתי אלף ואחד הצעות מה כל אחד היה עושה בשתי השניות שהוא היה פוגש אותם, אני מבטיח לכם שכל אחד מכם היה רץ לבית לראות שכולם בסדר, על אחת כמה וכמה כשבורחים ילדים בלי כלום בידיים וחיפשתי ביד2, למחרת מישהו פרסם את אותו מחשב שנגנב ממני, קפצצתי כמו מטורף בסוף זה היה דגם ממש שונה וישן. אני עדיין המום שחברת הביטוח משלמת חצי מחיר על המחירון הנוכחי של השוק
-
חצי מחיר? מה אני אמור לעשות עם חצי מחיר של המחשב? לקנות רק מסך ? זתומרת שלפי חישוב מהיר כל פעם שנגנב לי מחשב אני יורד כמה סדרות למטה בקצב הזה בפעם הבאה שייקרה כזה דבר אני ייקנה פנטיום 3 אם דבריך נכונים למה הוא ביקש ממני הצעת מחיר של מחשב חדש? בשביל לעשות לי על זה sale של 50 אחוז? איזה חרפה
-
אם הייתי זוכר איפה קניתי אותו לפני שנה וחצי הכל היה טוב, המצב הקיים מדבר אחרת, מצאתי את החוברת של המחשב, ישנו המטען המקורי, ויש תמונה שהצלחתי למצוא שלו על אחד המחשבים בבית. השאלה מה מבחינת ניסיון מסתדר בסופו עם חברת הביטוח? או שמא זה תלוי בשמאי?
-
ב T42 לא היו דגמים זולים , ואם כן הם הגיעו בלי המתקן של טביעת האצבעות, בכל אופן אני דיי אובד עיצות אני לא זוכר איפה קניתי את המחשב לפני שנה וחצי התרוצצתי במליון מקומות בשבילו, האם תמונה של המחשב, הספר, והמטען לא מספיקים ואני שואל כאן אנשים עם ניסיון מר כשלי :S
-
שלום חברים, בשעה טובה פרצו לנו לבית , וכמובן המזל האיר לי פנים וחזרתי מיציאה ב2 בבוקר וקלטתי 2 נעריםעם קפוצ'ונים בורחים (חשבתי שעם כלום ולא לפני שאחד מהם הביא לי אגרוף כשכולי בשוק מהסיטואציה) לבסוף התברר שהם החביאו בתוך החולצה את הלפטופ שלי שעלה 14 וחצי אלף, בנוסף לעוגמת הנפש השמאי של הביטוח מתעלל בי, אני לא מוצא את החשבונים אני לא זוכר איפה קנינו את המחשב זה היה לפני שנה וחצי (מחשבי IBM לא זקוקים לחשבונית הם באחריות בין-לאומית) בכל אופן הראיתי לו את המטען שנשאר, ותמונה ממצלמה דיגיטלית שלו בבית, אבל הוא בשלו, הוא אומר שזה יכול להיות כל מחשב (פילו שכל איש מחשבים יזהה את הדגם לפי התמונה) האם יש סיכוי שאני לא אקבל את הסכום? השמאי אמר לי שאם אני רוצה להמשיך בלי חשבונית אז סבבה אבל צריך לקחת בחשבון, ושזה לא מספיק אמין לדעתו.
-
הלכה ההברגה בתיבה של הסאב וכל הלחץ יוצא מההברגות
erez10 פרסם הודעה בנושא של erez10 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
נשמע אחלה חוץ מהקטע של לא ייפתח בקלות (מי יודע אולי אני יירצה להחליף תיבה מתישהו) בכל אופן יש לך תמונות של הדברים האלה שאני יידע מה לחפש? הרעיון עם הברגים מבפנים והאומים היה נשמע לי הכי קל דווקא -
הלכה ההברגה בתיבה של הסאב וכל הלחץ יוצא מההברגות
erez10 פרסם הודעה בנושא של erez10 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חחחח טוב מרוב דובים לא רואים את היער חוץ מלשמוע שיש לי אסון טוטאלי על הפלטה לא הבנתי מה לנסות קודם לנסות להבריג ברגים גדולים יותר? לקנות את הדבר הזה שמתלבש מבפנים? חבל שלא דירגו לי את זה מהקל לכבד אלי מה יהיה איתך??
