יש לי מערכת של קנווד שקוראת אמפי3 47X4 וואט, בלי מגבר.. :\
ורציתי להחליף את הרמקולים האחוריים שלי עד 600 שקל על מנת שיהיה לי בס חזק
ראיתי אצל חבר שלי פיוניר שעלו לו במחיר דומה ויש לו בס חזק נורא ובלי סאב
רציתי לקבל עצות איזה רמקולים לשים ואיפה להשיג כאלה
והאם זה אפשרי במערכת כמו שלי בלי מגבר :]