Jump to content

erez10

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי erez10

  1. למה הכוונה תלוי בכיוון? ואם החמש וואי כל כך טובים למה השלוש וואי שזה 2 טוויטרים פחות עולים אותו מחיר?
  2. אם אני ייקח חמש וואי למערכת לא יהיה כוח לבאס בגלל כל הטוויטרים לא? אמרו לי שהכי טוב לקחת שלוש וואי
  3. יש לי מערכת של קנווד שקוראת אמפי3 47X4 וואט, בלי מגבר.. :\ ורציתי להחליף את הרמקולים האחוריים שלי עד 600 שקל על מנת שיהיה לי בס חזק ראיתי אצל חבר שלי פיוניר שעלו לו במחיר דומה ויש לו בס חזק נורא ובלי סאב רציתי לקבל עצות איזה רמקולים לשים ואיפה להשיג כאלה והאם זה אפשרי במערכת כמו שלי בלי מגבר :]
×
×
  • תוכן חדש...