Jump to content

erez10

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי erez10

  1. יש כאן אנשים שיכולים להגיד לי בלב שלם שהם הולכים להיות בחמש וחצי .. :\ ?? שידברו סינית ומצידי גם גרוזינית כל עוד אני יוכל לקבל ייעוץ (איפה לאטום, איך לאטום, ומה הנזק הכספי הבא שלי) : ) וכמובן עזרה עם המגבר והסאב שלי (כוונונים ושטויות)
  2. קח בחשבון שצבע כולל מוריד מערך הרכב ושאולי הלך לך ראש מנוע
  3. הדברים שבאמת יעזרו זה הארכת זמן עם מלווה - נהיגה במצב אמיתי בלי הגבלה של המורה נהיגה ל40 קמ"ש בעיר קצת תעזור.. עוד שיעורים, ולימודי נהיגה במקומות ריאלים - וכמובן להעיף קומבינטורים !
  4. ותחי מדינת ישראל, כל הכבוד לתרבות הנהיגה בארץ העיקר נותנים לנשים ביטוח זול, אם הן רק היו משאירות פרטים על כל שפשוף או "אופס" הורדתי לך מראה היו מורידים אותן מהכביש
  5. הבעיה היא לא בחניה הבייתית, אלא כל פעם שאתה יוצא מהבית ואנשים נכנסים בכוח כאילו האוטו שלם סרדין בקופסת שימורים מילא את האוטו שלכם אבל קצת כבוד לרכוש של הזולת אין לאנשים מודעות שזה פשוט מזעזע מה הם יכולים לעשות בהרף עין בלי להרגיש קמצוץ של מצפון
  6. אני גם גר בצפון ת"א, ניאות אפיקה אם רוצים לדקדק, וכל השטויות האלה על דפיקות בטמבון ובדלתות בגלל שאנשים צפונבונים זה בולשיט.. חניתי ברחוב צייטלין השבוע (ליד כיכר רבין) כשמאחורי חניה וחצי ומלפני חניה סטנדרטית.. מול הפרצוף שלי בא איזה זקן טרח עם משקפיים שאפשר לראות איתם בקטריות, ובפשוט נכנס בחניה הקדמית ברברס מהיר ונכנס לי חזק באוטו והעיף אותו כמה ס"מ.. (ואיי4 זה אוטו לא קל) צרחתי עליו אתה בסדר?? הוא אפילו לא ענה לי , נשאר לשבת באוטו עד שאני יינסע. שבוע שלם הייתי עצבני מהסיפור הזה. אין מה לעשות, יש אנשים מפגרים שלא יודעים לנהוג ואין להם אומדן מרחק או שהם סתם מעופפים שצריך להעיף להם תרישיון.. אבל מה לעשות ככה זה בישראל.. כל פוץ מקבל רישיון..
  7. אל תצפה מסאב של 100 ש"ח שיעשה משהו באוטו שלך חוץ מרעש של קרטון מתפרק תחסוך ותקנה משהו שידבר אל האוזן שלך ולא אל הכיס שלך, כי בסופו של דבר הזול יוצא יקר ולא יהיה לך כל שימוש בסאב הזה
  8. אני בא לשם בחמש וחצי! אני מקווה שיהיו מקצוענים : )))))))))))))))))) ולא רק ילדודס
  9. עדכון - ביררתי במוסך של אאודי לגבי נפילה של מתחים ובעיה באלטרנטור, (כמו שיעצו לי כאן). נאמר לי שמתי שחסר מתח ברכב נדלקת לי נורה של מצבר שאומרת לי שאין מספיק מתח ברכב (מה שלא קורה אצלי), וכנראה הבעיה בכפתור הווליום - בהתקנה של רדיו מילאנו למערכות של אאודי, איך זה בדיוק מסביר את שזה קורה לי רק במאמץ יתר ולא תמיד יורד לי הווליום עד הסוף אלא לפעמים רק נחלש טיפה? לא קיבלתי בדיוק תשובה לזה מהם.. אם מישהו פה מבין טוב בהתקנת מערכות אולי באמת תמצא לזה סיבה הגיונית, תודה לכל העונים לעניין, ארז.
  10. עדכון - ביררתי במוסך של אאודי לגבי נפילה של מתחים ובעיה באלטרנטור... אמרו לי שמתי שחסר מתח נדלקת לי נורה של מצבר שאומרת לי שאין מספיק מתח ברכב (מה שלא קורה אצלי), וכנראה הבעיה בכפתור הווליום - בהתקנה של רדיו מילאנו למערכות של אאודי, איך זה בדיוק מסביר את שזה קורה לי רק במאמץ יתר ולא תמיד יורד לי הווליום עד הסוף אלא לפעמים רק נחלש טיפה? לא קיבלתי בדיוק תשובה לזה מהם..
  11. אני מתאר לעצמי שהדוד התפרק מבפנים כי חורים לא מצאו, השאלה שלי היא אחרת (הרעשים ממש לא חזקים ברמה שמפריעה לי - מפנים האוטו לא שומעים כלום, חורים בדוד עושים רעש כמו אגזוזי הערסים) השאלה שלי היא אחרת, האם עקב הבעיה בדוד האחורי ישנה בעיה שמתווספת ? תאוצה\צריכה..?
  12. בבדיקת הרכב אמרו לי שהדוד האחורי שלי מרעיש (לא משהו ששמתי לב אליו כל כך) ושכנראה עבר זמנו.. שאלתי היא כזאת - האם פרט לרעשים ישנה בעיה כלשהי שהדוד יכול לגרום? או שהרכב תקין לכל דבר? תודה לכל העונים לעניין, ארז.
  13. שאלה מצויינת אני שואל את עצמי את אותה שאלה לפחות פעם פעמיים ביום.. האם זה קשור לנפח מנוע או שאר דברים? או שהתשובה מתייחסת לכל כלי רכב שהוא?
  14. קיקר CVR זה סאב מצוין בשביל התקציב שלך, וכמובן אם אתה מחפש דיוק תלך על תיבה אטומה.
  15. לקום ב13-14 זאת באמת לא קללה, לקום בשמונה וחצי וללכת לעבוד. . . ולהפסיד מפגש כשאני חייב לשמוע חוות דעת על המערכת שלי ולעשות מקצה שיפורים זה קצת בעסה אין מישהו שפוי שיוכל להגיע בערב ולא מדבר סינית??
  16. סתם לציין - "עם שני סולו באריק L5 בבאגאז' מה הם יעשו שהם צריכים 1500 וואט RMS להזיז את הסאבים? l5 - 600 RMS אולי הכוונה ל L7
  17. יש טעם להגיע בסביבות שש - שבע בערב? יש אנשים שלא מתעוררים בשעות כאלו, ויש אנשים (ואני ביניהם) שעובדים ביום שבת וממש רוצים לבוא :$
  18. למה זה כל כך מוקדם? יש אנשים שעובדים בשבת אני רוצה להגיע רק שאני חושב שבשבע בערב אני ייפגש עם עצמי
  19. יש באמת אפשרות במחשב להנמיך ווליום או להקטין את כמות החשמל למערכת בזמן האצה? הורדת אבן מליבי, הייתי בטוח שזאת תקלה ב100 אחוז זה קרה לי רק בווליומים נורא חזקים ורק בהאצה ממש חזקה בכביש מהיר - איכות הסאונד נהייתה זוועתית ושלוש פעמים קרה לי שפשוט הווליום הונמך לי בשניות לאפס כאילו איזה רוח סובבה לי תכפתור , ואחרי כמה דקות זה חזר..
  20. נחמה? אותי הלחיצו שבגלל שזה אאודי נפלתי לבור של הוצאות, למרות שאני לא מרגיש שום בעיות בסחיבה, או בכלל בעיות כלשהן של מתח, חוץ מהמקרים המוזרים האלה שצצים לי לפעמים גם האוטו עשה רק 34 אלף, לא טוחן אותו
  21. לחבר שלי הלך הגיר גם בפאסט יש בחור בבית שמש (לא זוכר בדיוק איזה מוסך) שמתעסק בשיפוץ גירים של מכוניות כאלה תיקון עלה בסביבות 5000 ש"ח עם אחריות לטווח ארוך (לא זוכר בדיוק) עבודה מקצועית
  22. טוב אז בתמצות: יש ברשותי A4 2003, מנוע 2000, מערכת מקורית (קומפוננט קדמי, טוויטרים מאחורה, וסאב פיר אייר במגש האחורי שנותק) מה שקרה זה שכמה פעמים שנתתי לחיצה חזקה על הדוושה והגעתי לטורים יחסית גבוהים (לא מגיע לאדומים) המערכת שלי הייתה נחלשת\מזייפת ולעיתים אפילו מונמכת אוטומטית עד לווליום אפס, דבר שרק אחרי כמה דקות מסתדר, עכשיו כשהוספתי רכיבים למערכת כחודש מהיום (אינפיניטי 650 דגם 611,סאב קיקר 12אל5) אני חושש עוד יותר, לפעמים קורה שהסאונד נהיה צורם או נחלש. רציתי לשמוע חוות דעת מכם מה יכולה להיות הבעיה שקרתה לי כבר מספר פעמים (לא המון אבל קרתה) ועוד גם עם האבזור המקורי. אשמח לקבל תשובות לעניין. בברכה, ארז.
  23. הפאנל שלך לא מספיק חזק בשביל להרים את הרמקולים שיש לך ברכב? איזה רמקולים יש לך ?
  24. הוא נורא חלש זה נורא קרוב להספק של HU סטנדרטית, לדעתי תתאפק ותקנה מגבר יותר חזק, מניסיון עם קניות של דברים כאלה רק מקבלים תיאבון.
  25. אני מת"א, ולא בדקתי שום דבר בקשר למפלים וכל מה שרשמת , קודם כל רציתי לשמוע ייעוץ. זאת בעיה שאף פעם לא ייחסתי לה חשיבות בגלל התדירות שלה, אבל כל פעם שזה קורה זה פשוט מדכדך ברמות שקשה לתאר. טוב לדעת שיש מישהו שכן הרגיע אותי בעניין. ואיך בדיוק מודדים נפילות ושאר דברים כאלה? איזה ציוד צריך?
×
×
  • תוכן חדש...