טוב אז בתמצות:
יש ברשותי A4 2003, מנוע 2000, מערכת מקורית (קומפוננט קדמי, טוויטרים מאחורה, וסאב פיר אייר במגש האחורי שנותק)
מה שקרה זה שכמה פעמים שנתתי לחיצה חזקה על הדוושה והגעתי לטורים יחסית גבוהים (לא מגיע לאדומים) המערכת שלי הייתה נחלשת\מזייפת ולעיתים אפילו מונמכת אוטומטית עד לווליום אפס, דבר שרק אחרי כמה דקות מסתדר,
עכשיו כשהוספתי רכיבים למערכת כחודש מהיום (אינפיניטי 650 דגם 611,סאב קיקר 12אל5) אני חושש עוד יותר, לפעמים קורה שהסאונד נהיה צורם או נחלש.
רציתי לשמוע חוות דעת מכם מה יכולה להיות הבעיה שקרתה לי כבר מספר פעמים (לא המון אבל קרתה) ועוד גם עם האבזור המקורי.
אשמח לקבל תשובות לעניין.
בברכה,
ארז.