Jump to content

erez10

  • הודעות

    173
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי erez10

  1. לא הבנתי במאמר כלום! ואני לא יודע מה לעשות, מסנג'ר בעברית עושה לי את כל הרשימה גיבריש, כנל אייסיקיו בעברית אח שלי במקום לשמוח שפירמטתי לו את המחשב שירוץ עכשיו מתבאס שהכל לא מובן לו...
  2. התקנתי xp sp2 ואחרי שהתקנתי את החבילה של השפות מימין לשמאל - הוא לא נותן לי לבחור hebrew בלשונית שליד (ב non-unicode) אני מתחרפןןןן! נברתי באנטרנט ולא מצאתי פיתרון! כל פעם הוא רושם לי את ההודעת שגיאה המעצבנת שאי אפשר, ובגלל זה הכל מופיע לי בג'יבריש, אי אפשר להתקין כלום כמעט..
  3. סוף סוף יצליח להגיע!! מקווה לקבל ייעוץ לגבי אטימת מגש אחורי ברכב וכוונון קטנטן של המגבר
  4. קשה לי להאמין שזה קשור למסך כי לרוב הרכבים היוקרתיים יש מסך כזה בשביל ג'יפיאס
  5. מדינה של מפגרים, כל מכשיר איכותי ונורמלי מגיע עם הגנה נגד צפיה בנסיעה
  6. תצחק אני מכיר זוג אחד שהכיר ככה
  7. אם אתה כל כך לחוץ לדעת עליה פרטים.. פשוט תיתן טיפה ברקס כשהיא נצמדת
  8. ה765 הוא כן טאץ' סקרין וגם לשלם מכס יוצא יותר זול מלקנות בארץ. המערכת בארץ נמכרת באזור ה7800-8200 ובאיביי תמצא אותה ב500-600 דולר.. תיקון- חשבתי שמדובר ב VRX765VD בכל אופן, ככל שהמחיר יותר גבוה עדיף לקנות באיביי!
  9. אני לא יודע באיזה מוסך אתה מטפל, אבל במוסך צ'מפיון לפני כחודשיים עלה לי יותר מ2000 שקל לעשות טיפול 30 אלף, החלפת כפתור בדלת של חלון החשמל שהתקלף לו הציפוי (תודות לספריי שמכיל אלכוהול) עולה 90 ש"ח והתקנה שלו עולה 250 ..
  10. אין דבר יותר מקומם מלקרוא את הכתבה הזאתי, גם לחלוב מאיתנו סכומי עתק וגם להגיד "פתרנו את הקטל בדרכים"? כל אדם שמעורב קצת בתאונות במדינה יודע שמהירות היא הדבר האחרון שגורם לתאונות בארצנו. מה אפשר לעשות צחוק מהאזרחים? אם מקימים עצומה אני בפנים.
  11. קצת שילדה זה בטוח לא כלום, גם אני חשבתי כמוכם ונפלתי, ואני כבר שנה וחצי מנסה למכור אמפרזה עם "קצה שילדה"... תמיד צריך לחשוב על רגע המכירה, אולי לכם זה לא מפריע אבל ל99 אחוז שמחפשים לקנות רכב יד שניה זה כן מפריע, ואף אחד מאיתנו לא רוצה להיות עם התחתונים למטה ולמכור רכב ב50 אחוז כמו הטישרטים סוף עונה בקניון.
  12. לקורולה יש שוק נהדר, אפילו במצב שלך, למכור אמפרזה טורבו יד שביעית עם שאסי קידמי זאת משימה כמעט בלתי אפשרית ואתה תאכל הרבה מרורים ותסכול, אם חשקה נפשך באמפרזה טורבו (וברכותיי על הרעיון) תקנה אחת במצב יותר טוב, לפחות בלי השאסי. בהצלחה.
  13. אם רק הייתי יודע איך עושים את זה.. יש לי ידיים שיודעות רק לצייר ולשרטט מצוין, מאיפה התחלת ללמוד את העבודה? יצא מצוין!
  14. בטיפול 30 אלף מחליפים פילטרים ושמן, מנסיון עם טיפול שכזה לפני חודש ובודקים את עובי הברקסים
  15. אבל התו משנת 2002, ואני נמצא באזור 10, נשארתי עם התו שהיה לי כשגרתי בבבבלי (אזור 2) כדי להסתדר עם חניה, אגב בדוח רשום חניה ללא כרטיס רגיל\אוטומט מה שאולי יכול לעזור זה שאתמול הוצאתי תו חדש של אזור 10 (גם הוא אבל לסובארו) אפשר לאמר שאמרו לי שחייבים להחליף ועוד לא הספקתי לשים ובדיוק אז קיבלתי דוח השאלה אם הם יסתכלו על איזה רכב הוצאתי את התו החדש.. אשמח לעיצה ממך. בברכה, ארז.
  16. אני קורא את מה שאתם רושמים וזה נשמע לי כמו .. אויייי אוייי אוייייי יש לי ריח של נבלה באוטו אוייי אוייי אוייי נשרףףף לי רמקול תתנחמו! קיבלתי היום תשר חביב מאדון פקח על הווישרים, וכבר חודשיים קופץ לי המדף האחורי ברכב מהסאב ואני עובד בשישי ושבת ולא מצליחלהגיע למפגשים כדי לקבל עזרה לזה!!
  17. השאלה אם זה מה שכדאי לרשום במכתב לעירייה... או לנסות להצמד לתמימות דעת כלשהי שהרי בסופו של דבר זה תו שקיבלתי והעברתי לרכב חדש שרכשנו, אין לי כפל תווים, זה אומנם לא מצדיק את זה שהתו יחסית ישן אבל אולי זה עדיף מלבקש חנינה (לא שמעתי על זה אגב).
  18. erez10

    אאודי A4

    מחלות ידועות הן מנוע של חלון חשמל שמחליט ביום בהיר לשבוק חיים, גיר שצריך שיפוץ כשמתקרבים לאזור ה200 אלף (בד"כ), וציריות שיחליטו לאמלל לך את החיים אם תחליט להתפרע על בורות ביוב במהירות גבוהה כל השאר מצוין. מקווה שעזרתי, בברכה, ארז.
  19. לא הוחלט להעביר את זה לשישי חד פעמי? נראה שאני בחיים לא יוכל להגיע :\
  20. אני יודע שצדיק לא יצאתי, אבל בכל זאת להלן המקרה.. מקווה שמישהו יוכל לעזור לי לנסח מכתב שידבר אל לב העירייה.. ב2002-2003 עברנו מאזור 2 לאזור 10, ומאז אנחנו משתמשים בתו אזורי 2 (של 2002) שעליו רשום אמפרזה אדום, ועד היום השתמשנו עליו באאודי כסוף (לא בסדר אבל עדיין, שני המכוניות עדיין בחזקתנו) היום, אחרי כמעט 4 שנים קיבלנו דוח ראשון באזור 2, האם למישהו כאן יש רעיון איך לקחת אחריות על התמימות שלנו ועל מה לשחק במכתב? (האם לשחק על עניין הרכב הלא זהה בתו, או על חוסר הידיעה בשדרוג התו)? מן הסתם גם לציין שאנחנו תושבי ת"א מזה 22 שנה ומשלמים כל מס אפשרי ללא בעיות, אזרחים מהשורה אשמח לקבל עיצות (אופטימיות ככל האפשר כמובן) תודה מראש, ארז.
  21. הרכב נבלם רק במהירות גבוהה מעל 100 קמ"ש, בפחות מכך זה לא קורה בברכה, ארז.
  22. לא הרבה מבינים את זה.. הם מחפשים אוטו זול כמה שרק אפשר, לא מעניין תוספות, לא מעניין נפח מנוע, רק שיהיה זול.. בגלל זה חשבנו להשקיע ולא למכור, לאוטו הזה יש הרבה לתת אז אם מישהו כאן יוכל לענות לי על השאלות (גם אתה איציק).. אני אשמח :}
  23. אוטומטית, חשבנו למכור אבל המחירון של הרכב גבוה מדגם ה1600, בגלל המנוע והתוספות שאיתו הוא מגיע מהחברה ככה שכולם נרתעים ..
  24. ראשית כל, תודה על התשובה! אילו דברים אני יכול לעשות בעצמי (עם ידע בסיסי+) ע"מ למזער או להפסיק את הבעיה?, לפני שאני מרים ידיים והולך להיות נתון לחסדיו של המוסך.. תודה מראש, ארז.
  25. שלום לכולם, ברשותנו גרנד לאונה שנת 94 מנוע 1800, שעברה 210 ק"מ. בבדיקה שעשינו לרכב גילינו: א.הפולי עקום, ב.המנוע קצת מזייף (הזדקן כנראה), והאוטו לא סוחב מי יודע מה, אפילו פחות מדגם ה1600 השכיח., עד לפני כמה חודשים האוטו הגיע למהירות גבוהות (מעל 120) בטורים מאוד נמוכים, ונראה שעכשיו משהו בולם אותו כבר שמגיעים לטווח המאה קמ"ש, כאילו משהו תפוס איפשהו שגורם להתנגדות והאוטו צריך להגיע לסל"ד יותר גבוה כדי להגיע למהירות ולא רק זה, כשעוזבים את דוושת הגז, המהירות צונחת ישר ב20 קמ"ש. האם יש קשר בין הדברים?, אלו דברים אפשר לעשות (מהזול והפשוט למסובך והיקר ביותר) על מנת לשפר כמה שאפשר את סחיבת הרכב? והאם סידור הפולי העקום הוא חשוב? ישנם המון שאלות, אני מקווה שמי שמבין יוכל לקחת לתשומת ליבו את כל השאלות ולא ייתמקד על אחת, בברכה, ארז.
×
×
  • תוכן חדש...