-
הודעות
173 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי erez10
-
אנשים יקרים לאחר שהרחבתי את תיק העבודות שלי יתר על המידה ואני גם צריך כסף החלטתי למכור את הציורים שלי (כולם על נייר איכותי ועבה בגודל A3) האם כדאי למכור בארץ? או שכדאי להציע אותם בEBAY? (הציורים שלי הם רק של מפורסים או רכבים -או בהזמנה אישית) תודה לעוזרים מעלה גם כמה לדוגמא בברכה, ארז
-
שלום חברים וצהריים טובים בשעה טובה מצאתי מחשב יאה לקנות באתר איביי ידוע לי שצריך להמציא אישורים למשרד התקשורת כיאה לכל מכשיר בעל התקן אלחוטי האם מישהו עבר את הטרטור הנל? ואם כן אשמח לשמוע מה בדיוק הפרוצדורה ואיך עושים אותה בדרך הטובה והמהירה ביותר. תודה,
-
מאחר ואתה לא יודע איך הבעלים הקודמים (כמה שהיו) טיפלו בטורבו זה דיי עניין של מזל כשאני קניתי רכב עם טורבו היה חשוב לי לקנות רכב מאדם שעשה את כל הטיפולים בזמן ושהרכב מבפנים ובחוץ שמור להפליא איך שהאוטו נראה בד"כ אומר איך הוא מתוחזק מכנית אצלי זה היה מיד ראשונה, במקרה של כמה ידיים אין לי מושג הביטוח לרכב יקר מעצם היותו טורבו, דבר שכדאי לך לקחת בחשבון וכן, הוצאות דלק. פרט לטיפוליים שנתיים שנורא יקרים יש בלאי טבעי של רכב, אחרי כמה טובות כל הגומיות במנוע מתפוררות, כדאי לך לבדוק אם הוחלפו, וגם לבדוק את הריפוד בגג שבוולקסווגן ואאודי נוטה להתפרק אחרי שש-שמונה שנים בהצלחה.
-
הרמקולים הישנים נראים כל כך שברירים ופשוטים, העיניים לא מאפשרות לי לקנות ישן כשאני יכול לרכוש "טכנולוגיה" חדשה וטריה. אגב לא הבנתי את ההסבר על האומים ומה שנאמר על הקיקר,(נצילות\ דיבי ושאר מונחים); איך מחשבים את הדברים האלה? מה צריך להתאים מבחינת נתונים לרמקולים המקוריים? (לבל נשכח שאני מעדיף אפילו לשדרג את ההספק והבס, אנילא מרחם על האוזניים שלי) תודה
-
האם אפשרי לשים שני סאבים של קיקר 4 אום? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140252208191&fromMakeTrack=true&ssPageName=VIP:watchlink:middle:us
-
תודה על הקישור מה הרעיון בלהתקין רמקול ישן כשהוא יבש? התיבה שמורה להפליא (ושלי גם שחורה ולא בצבע מזנון ענתיקה) אבל הרמקול עצמו? חבל לי להשקיע כסף במשהו שאני אתאכזב ממנו כל פעם שאני אתן ווליום אגב, אני לא מבין כמה אום אני צריך בשביל לקבל צליל עמוק וחזק לוופרים או שזאת בכלל לא שאלה ואני צריך לשים כמה אום שהותאם לתיבה (?), אם כן, אשמח לקבל הכוונה והסבר לגבי המונח תודה רבה
-
שלום חברים! בשעה טובה אני עובר דירה בקרוב ואני צריך רמקולים לא רק לסלון (שם כבר יש L12 של סרווין), החלטתי להחיות את הרמקולים שקיבלתי בירושה הרמקולים הם sony ss-2030 לינק שלהם באיביי עם המפרט http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130216615654 צרפתי צילום של הנוכחים שלי (אני רוצה לשדרג בינתיים רק את הוופר 8 אינץ שבתמונה - אצלי הם לא מקורים ופשוטים,במקומם מעדיף לשים של סרווין וגה רק לא מוצא בשום מקום) אני נואש לעזרה, וחייב עוצמה ובס התקציב עד 100-200 דולר לוופרים. תודה לכל העוזרים!
-
הולנטיין 1 הזה מתריע על מכמונת מהירות שהיא? באיזה מרחק הוא מודיע ממיקום המצלמה?
-
סובארו אימפרזה 96' - החלפת צירייה לא פתרה את בעיית רעש הנקישות. מה עושים?
erez10 פרסם הודעה בנושא של anery בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אצלי הרעש הנל נבע ממיסב בהצלחה בפתרון *הוספה: אצלי הנקישות היו לא רק בסיבובים אלא קבועות -
טוב לכל המעוניינים לדעת הצליחו לתקן לי את המכשיר אפילו אחרי שהוא סבל מבישול המגבת שלוש פעמים (ואחרי שחנות אחת טענה ששהוא גמור) עכשיו רק חסרים לי משחקים לאקסבוקס, איבדתי את כל הדיסקים ה"מגובים" שלי (אם מישהו גר באזור נאות אפיקה \ רמת השרון) שיוכל לעזור לי אני אשמח! כנל לגבי התיקון - אשמח לתת הכוונה
-
ליביו דיברת על בעיית ההיטסינק כאילו היא שטות, אני חושב שאצלי הבעיה היא לסדר את הנזק שהיא גרמה ולא לקנות קיט איוורור שאותו אני אעשה בשמחה והשאלה אם ערכות התיקון באיביי שמחברות את המגע בחזרה יעזרו לי
-
לשלוח את המכשיר לחול לא רלוונטי מהסיבה שהמשלוח הלוך וחזור יעלה כמו מכשיר חדש (אקסבוקס שוקל ה-מון), ובלי קשר המכשיר גם פרוץ. אני יודע ששיטת המגבת הורסת, רק שאת זה למדתי אח"כ הבעיה היא להציל את המכשיר כעת, כי את ההלחמות אי אפשר לסדר ידנית זאת שיטה חדשה של הלחמות שרק מכונה יכולה לעשות, מה שעושים זה יושבים עם משהו שנראה כמו פן רק יותר חם ופשוט בסיבובים על הלוח עד שההלחמות חוזרות מבפנים למקום, אח"כ מסדרים את הלחץ שיש בין הגוף קירור למעבד שנהיה רופף עם הזמן ומתעקם וגורם להתחממות, הקירור עצמו אחכ הוא לא בעיה, אפילו יש שיטה להגביר את המאוורר המקורי, הכל שאלה של כמה זמן יחזיק ה"לחץ" על הלוח שבנית. זה בערך מה שאני מבין מקריאה בפורומים ושיחה עם אנשי מקצוע.
-
מייקרוסופט כבר סידרה את הבעיה במכשירים החדשים האנשים באיביי מכרו יותר מאלף מוצרים וכולם שם רושמים שהמוצר עזר להם, הבעיה במכשיר זה שהגוף קירור זז ומשהו שם מתחמם ומתעקם, הערכות כוללות ברגים מיוחדים שמוליכים ועוד כל מיני שטויות שעולות גרושים כך שלחייב על סט ברגים ומדריך יותר מ10 דולר זה מוגזם. בקשר לחנויות בארץ, אני מכיר את הבעלים של החנות (התיקון עולה 400 או 450) וקיבלתי הנחה ל300 רק שעם כל הלחץ שיש לו בחנות (חנות מאוד מפורסמת) לא פלא שהוא אמר לי שאין טעם לגעת במכשיר שלי כי הוא "גמור" בשביל המחיר שבהתחלה הוא אמר שהוא ייקח לי , ובטח שלא אחרי שבוע שחיכיתי שהוא בכלל יסתכל על המכשיר שלי כי הוא שם אותו בצד.
-
חג שמח וכשר לכולם! אחרי חצי שנה שהאקסבוקס הישן-חדש שלי שכב לו פה בארון החלטתי לנסות להחיות אותו שוב, לאחר שהצלחתי עם טריק המגבת פעמיים ופעם שלישית כבר לא,(שאחכ התברר כרעיון לא בריא בכלל) הרמתי ידיים, קראתי היום באנטרנט שיצא לפני חודשיים לחברת Xecuter ערכה שעולה 12 דולר שמסדרת את המכשיר (כמובן שמצריך פתיחה שלו), וגם באיביי ישנה ערכה שעולה 8 דולר, האם מישהו הצליח לסדר ? ועוד אחרי טיגון במגבת? אשמח לשמוע תגובות ארז.
-
שלום חברים ושבת שלום, היום הייתי צריך לאסוף את פרוייקט הקבלה שלי ללימודים ואיחרתי והכל היה כבר סגור מסיפורים על שנים עברו הבנתי שהעבודות עפות לפח השקעתי ים של כסף בפיתוח תמונות ורישומי רכב שאין כמותם, שלא לדבר על שאר העבודות יש למישהו מושג איך אני יכול להשיג את העבודות? קשה לי להאמין שהם כבר נזרקו
-
אני אציץ במודם אני מקווה שיהיה 4 יציאות
-
אחרי עיון בלינק, הדבר היחיד שהוא אומר על חיבור של יותר ממחשב אחד לראשי הוא :"אפשר, טכנית, לחבר יותר משני מחשבים בחיבור ICS, אך זה יהיה חיבור מאוד לא יציב, לא אמין ונסבול מהרבה ניתוקים לא מובנים." כך שהבעיה בעינה עומדת.
-
הקטע שעשיתי את זה לחבר וכבר קניתי והרכבתי את כל כרטיסי הרשת וחיברתי אותם כבר ככה שאני מנסה לא לצאת מפגר, אני אנסה את השיטה הישנה, ואז אם היא לא תעבוד אני אפיל את זה על משהו כבר ואקנה HUB
-
שלום חברים ובוקר טוב ניסיתי לעשות "קומבינה" ולחסוך בHUB\ROUTER ולחבר 2 מחשבים בבית למחשב ראשי משמע- יש את המחשב הראשי שמחובר עם כרטיס רשת למודם, בנוסף לכרטיס שמחובר למודם ישנם עוד 2 כרטיסים שמחוברים כל אחד למחשב אחר (השניים האחרים שזועקים לאנטרנט) הבעיה - בשיתוף אנטרנט אפשר לבחור ר-ק מחשב אחד לשיתוף, הוא שואל אותך לאיזה כרטיס לשתף את האנטרנט האם יש דרך לעקוף את זה (לעשות גשר יעזור?) או שאכלתי אותה? פרסים לפותרים, חג שמח
-
טוב אחרי נסיונות כושלים להתקין מ4 דיסקים שונים של XP, כל פעם שאמור להגיע המסך הכחול של הבוט מהדיסק, נהיה מסך שחור, בויסטה כשמנסים לעשות בוט, הוא פשוט לא מעתיק תקבצים ואחרי חצי דקה אומר שהדיסק פגום (ניסיתי עם 2 כוננים שונים) הזכרון תקין, הארדיסק חדש ותקין, כרטיס מסך נוסו 2, שני כונני DVD, השאלה היא אם הלך הלוח סתם ככה (של אסוס) והאם יש אחריות לכל החיים ללוחות שלהם?
-
שלום חברים, שוב פעם נתקלתי במחשב עם בעיה שלא הצלחתי לסדר, כל פעם שמתקינים ווינדווס (בוויסטה הוא רושם שהקבצים לא טובים בהתקנה) אקספי, אחרי שהוא מסיים להתקין את הקבצים להתקנה הוא עושה רסטרת כדי להעלות את ההתקנה, ואז רשום לי בדוס שהבוט לא טוב, החלפתי הארדיסק, החלפתי סידירום (שניהם חדשים דנדשים), הזזתי את הזכרון לסלוט אחר, ושום דבר, להיפך , עכשיו כשאני מתחיל לעשות בוט מהדיסק של הווינדווס הוא עושה לי מסך שחור במקום להעלות לי את המסך הכחול של ההתקנה בדוס. למישהו יש מושגגגג מה יכול לקרות ? (ניסיתי 2 דיסקים של אקספי, ואחד של ויסטה) האם יכול להיות שהזכרון דפוק? אם לא, מה עוד יכולה להיות הבעיה? תודה לכל העוזרים
-
זה מחשב תרפ"ח, אין לו מובנה
-
זהו, שאין לי כרטיס מסך שהוא לא AGP זה הדבר היחיד שנשאר לבדוק וכנראה זאת הבעיה תודה על העזרה
-
לא. אני מנסה על מסך שלי, שעובד מצויין.. אנילא מבין מה יכולה להיות הבעיה זה מטריף אותי
-
שלום חברים, הגיע לידי מחשב עם בעיה מאוד מוזרה, המחשב עולה (ורץ כמו שצריך ומגיע למערכת הפעלה) אבל לא מראה כלום בצג. החלפתי כרטיס מסך, ועדיין הוא לא מציג כלום (לא בדוס ולא בחלונות, מהשניה הראשונה שהוא נדלק הוא ככה), אחרי שבועיים שלא נגעתי בו, הדלקתי אותו היום (חשתי אופטימיות כלשהי) ואכן הוא עבד. הגעתי לחלונות, התחלתי לעשות איחוי כי המחשב זז כמו החיים שלי (בזה אני לא אופטימי לצערי), והנה באמצע האיחוי הבעיה חזרה, אחרי 20 דקות של עבודה. מה יכולה להיות הבעיה פרט לכרטיס מסך שכבר החלפתי ? תודה לעוזרים (המקצועים כמובן).
